Hot or not? :-P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Lapsi sitten halusi D&G repun, onko toi tyyli hot or not? Mä olin ensiksi what.......Mutta tuntuu koht itsekin rakastuun tähään reppuun, hurrrr että lapsilla kallis maku, mutta mitä ei tee lasten eteen! :geek:

Poistettu kuva, hetkeksi laitoin

Viimeksi muokattu:
En nyt hotittelisi lapsen reppuja, mutta on kyllä ihana ja söpö :giggle:

Ei ihan kurakelin laukku ja en antaisi koulunkäytäville nuohottavaksi. Juuri oikeanlainen lapsen söpöilylaukku (y)

En nyt hotittelisi lapsen reppuja, mutta on kyllä ihana ja söpö :giggle:

Ei ihan kurakelin laukku ja en antaisi koulunkäytäville nuohottavaksi. Juuri oikeanlainen lapsen söpöilylaukku (y)
Kiitos :giggle::love:! Totta ei tälläistä kouluun ainakaan :-D! Mutta söpö ja ihana kun nekin tekee jotain sellaista ihana ja lapsellista, lapsi on niin otettu! Joulu sille tuli vähän etukäteen.

Pääasia ettei ole elävä. Eläimet eivät ole söpöilyyn ja ihmisten pröystäilyyn tarkoitettuja, off topic. Sitten vielä ohiksena lisää, miksi kerrot näin yksityiskohtaisesti elämästäsi, näin julkisesti? Itsekehut ja omaisuudella ylpeily ei ole kovinkaan hyvää käytöstä tässä maailmassa. Oletko koskaan tehnyt mitään hyvää maailmassa omaisuudellasi?

Keneltä se on pois, jos joku pröystäilee tai hussaa rahojansa?
Itse olen vähävarainen ja ainut asia mikä korpeis, että sisar tai naapuri saisi tolkuttomasti rahaa ja aloittaisi leveilyn.

Milanna on tavalla tai toisella varoissa ja ei mun persettä kutita :LOL:
En tunne hänen oikeaa minää tai luonnetta siviilielämässä. Minusta on mukava lukea hänen "shoppailuvittuilu" juttuja. Erittäin piristäviä ja kuohuttavia juttuja.

Nykyään ei kannata avustaa rahallisesti mitään järjestöjä. Raha suoraan nimettömänä kohteelle ja olla hiljaa. Pääasia, että itse tietää onko auttanut esim. vähäosaisempia.

Vaikka itse en mammonassa pyöri, olen nimettömänä antanut lahjoja ja rahaa. En ole niistä puhunut kuin mieheni kanssa kysyessäni sopiiko, että käytän rahojani sellaiseen.

Jokainen kulutettu euro takaa jollekin leivän pöytään.

Minun lapsi oli sellainen ... nelivuotias, kun hänellä oli vastaavalanen "faux fur" Nalle-Puh.
Tuo bägi ei taida kuulua D&G:n lasten mallistoon (?), ja jos, niin ainakaan enää.. Tänä syksynä koulua varten heillä on lasten mallistossaan ihan siistejä ja vettä hylkivästä kankaasta valmistettuja, oikeita! koulureppuja sadalla viidellä kympillä.
Vielä naisena ja äitinä.ymmärrän, että kun on tyttöjen shoppailupäivä... ja alennukset vieläkin voimassa 70% Margan outletissä Hesassa.. niin käteen saataa jäädä kaikenlaista, mutta jos D&G:tä oikeesti haluaa ostaa ja ihan järkevällä ajatuksella, niin D&G:n nettisivuilta saa iisisti laukkuja, hanskoja.. aurinkolaseja, pipoja... kaikkea sellaista äxessoria, roinaa, mitä ei tartte sovittaa.

Minun lapsi oli sellainen ... nelivuotias, kun hänellä oli vastaavalanen "faux fur" Nalle-Puh.
Tuo bägi ei taida kuulua D&G:n lasten mallistoon (?), ja jos, niin ainakaan enää.. Tänä syksynä koulua varten heillä on lasten mallistossaan ihan siistejä ja vettä hylkivästä kankaasta valmistettuja, oikeita! koulureppuja sadalla viidellä kympillä.
Vielä naisena ja äitinä.ymmärrän, että kun on tyttöjen shoppailupäivä... ja alennukset vieläkin voimassa 70% Margan outletissä Hesassa.. niin käteen saataa jäädä kaikenlaista, mutta jos D&G:tä oikeesti haluaa ostaa ja ihan järkevällä ajatuksella, niin D&G:n nettisivuilta saa iisisti laukkuja, hanskoja.. aurinkolaseja, pipoja... kaikkea sellaista äxessoria, roinaa, mitä ei tartte sovittaa.
Ei, se on uutta mallistoa :-) 2017 run away. Ainoa vain on tullut Della Margaan. Vinkkinä että jääkarhu siellä vielä on jos joku tykkää jotain erikoista pitää...
-70% siellä vain enää jotain miesten takkeja. Mutta -50% yhden pipon löysin. Yleensä Della Margasta shoppailen Chanelia vain. Mä rakastan käydä muualla maailmassa Outleteissa. Vaikka silti harvoin jotain sopiva löydän.

Yhteistyössä