V
vierailija
Vieras
Heippa. Kysynkin olisiko kellään seuraavanlaista ongelmaa ja vinkkiä sen kanssa elämiseen? Eli olen töissä kauppakeskuksessa olevassa pienessä sisustusliikkeessä jossa myydään vaatteita ja sisustustavaraa. Minulla on alkanut ilmetä erinäisiä oireita työpäiväni aika. Pahin oire on kurkun kuivuus joka ei lähde vettä juomalla. Vaikka joisin litran vettä pariin tuntiin, on virtsa keltaista ja haisevaa. Toinen oire on silmien valoherkkyys ja ihon ajoittainen kutina. Epäilen näiden johtuvan siitä että käsittelemme kaukomailta tulleita pahvilaatikoita joissa homeita ja hirveä määrä likaa. Käsittelemme myös paljon vaatteita joissa kaikkia homeen-estoaineita ja väriaineita. Liiketilassa on myös paljon pölyä jos emme ehdi imuroida. Myynnissä on myös tuoksukynttilöitä jotka varmasti voivat olla yksi oireiden aiheuttaja. Onkohan nämä oireet laukaiseet kilpirauhasongelman? Minulla mimittäin alkanut paino vaivihkaa nousta vaikka teen fyysisesti suhteellisen kuormittavaa työtä enkä välttämättä ehdi syödä koko päivänä paljoakaan. Tuo kurkun kuivuus myös mietityttää. Se on todella inhottava vaiva. Pelkään että munuaiseni ovat jostain syystä kovilla. Onko kohtalotovereita ehkä samoilla oireilla? Mitähän tässä kannattaisi tehdä. Irtisanoutuminen ei ole vaihto joten sitä älkää ehdittako. Kiitos aikkillekaikille jotka viitsivät vastata