Onko 45-50v mies sinulle liian vanha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olette olleet 30 vuotta ja nyt 46/62??? HALOO 30 v sitten 16/32
Ei juma mitä touhua. Mitä ympäristö sanoi. Olit alaikäinen kun sua jyysti aikamies. Sun on pakko olla provo!
Ympärillä olevat tietysti tuomitsivat: ei mitään järkeä / mies vain leikkii / ei ole kestävää.

Olin 16v. Jälkikäteen ajatellen täysin lapsi, mutta silloin "niin fiksu ja aikuinen."
En ikinä haluaisi, että oma tyttäreni alkaisi seurustelemaan 16-vuotiaana aikamiehen kanssa. Silloin sitä oli jossain kuplassa eikä ymmärtänyt, että lähimmät ihmiset ovat ihan oikeasti huolissaan minusta.

Mutta nyt ollaan oltu pitkään yhdessä, rakastan miestäni ja hän minua. Meillä on kolme lasta, omakotitalo, koira ja farmariauto - kaikki kliseet. ;)

Ajattelepas asioita järjellä ja lapsen näkövinkkelistä. Jos isä on lapsen syntyessä 50v niin kun lapsi on 10 isä on 60 johan lapsia saa hävetä isoisä ikäistä isäänsä.
Lapset häpeää vanhempiaan tietyssä iässä on ne vanhemmat minkä ikäisiä tahansa. :LOL: Ei tuolla perusteella lasta jätetä tekemättä. Ennemmin sitä ajattelisi syyksi, että lapsi saa pitää isänsä liian vähän aikaa. Mutta toisaalta vanhempi voi kuolla myös nuorena. En mä ainakaan elä elämääni jossitellen vaan teen asioita joita pidän itselle ja läheisille tärkeinä.

Itse kerroin jo tuolla aiemmin, että mä olen 37v. ja mieheni 53v. Miehen iästä huolimatta yritämme yhteistä lasta. Aivan sama mitä mieltä muut siitä on. Meidän valinta.

Ajattelepas asioita järjellä ja lapsen näkövinkkelistä. Jos isä on lapsen syntyessä 50v niin kun lapsi on 10 isä on 60 johan lapsia saa hävetä isoisä ikäistä isäänsä.

Typerä kommentti. Mun mieheni oli hiukan alle 40 kun kuopuksemme syntyi. Eipä tuo näytä isäänsä häpeävän, vaan rakastaa suuresti <3

Ja kuten joku totesi, jossakin vaiheessa lapset häpeävät vanhempiaan, joissakin tilanteissa, iästä riippumatta.

Lapset häpeää vanhempiaan tietyssä iässä on ne vanhemmat minkä ikäisiä tahansa. :LOL: Ei tuolla perusteella lasta jätetä tekemättä. Ennemmin sitä ajattelisi syyksi, että lapsi saa pitää isänsä liian vähän aikaa. Mutta toisaalta vanhempi voi kuolla myös nuorena. En mä ainakaan elä elämääni jossitellen vaan teen asioita joita pidän itselle ja läheisille tärkeinä.

Itse kerroin jo tuolla aiemmin, että mä olen 37v. ja mieheni 53v. Miehen iästä huolimatta yritämme yhteistä lasta. Aivan sama mitä mieltä muut siitä on. Meidän valinta.
Melko vanhoja olette kun vauvaa yritätte. Itselleni tuo ei olisi sopinut.
Mutta, kuten sanoit, ihan sama mitä mieltä muut ovat.

Yhteistyössä