Vihreiden nuorten jäsen vei aloitteen joka ehdottaa luopumista miesten ja naisten vessoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö vihreiden pitäisi suojella ympäristöä ja luontoa, tämä seksuaalisekoilu tuntuu ajavan ohi, surullista. Nyt kun olisi pidettävä täysillä luonnon puolta, niin tämmöinen humpuuki ajaa edelle.
Ei voi käsittää.
Joo, luontoteema on kyllä täysin pudonnut vihreiden listalta. Voisivat muuttaa puolueen nimen ja ohjelman, sillä nykyinen ei vastaa todellisuutta.

Ei aioittu kuitenkaan pukkareita yhteistää
Jutussa puhutaan teatteri Imatrasta, en ole Imatralla käynyt, mutta monen muun teatterin ja konserttisalin vessoissa on nimenomaan suuri aulatila, jossa naiset vaihtavat vaatteitaan ja meikkaavat. Tästä aulatilasta mennään niihin vessakoppeihin, jossa pöntöt ovat. Nyt miehet pokkana kulkisivat edes takaisin kun naiset ovat vaihtamassa matkavaatteita siistimpiin. Se EI ole oikein!

Mikä siinä on, ettei sinne invavessaan voi mennä, eihän se ole syrjivää. Ihan naurettavaa tämän takia ehdottaa yleisiä sekavessoja. Kylläpä naisen kiva mennä vessaan, jossa voi olla 10 miestä "odottamassa" pissiänsä. Voi tätä maata! Herranjestas sentään!

kysynpähän vaan kuinka iso ongelma on niiden muutamien muunsukupuolisten vessassa käyminen?

Onko nyt tehty kynnyskysymys siitä että "muunsukupuolinen" ei voi mennä vessaan koska ovessa lukee naiset/miehet vai siitä että nämä muunsukupuoliset mennessään ihan mihin tahansa vessaan, tulevat aina ulosheitetyiksi?

Minä tosin ensisijaisesti ajaisin myös julkisiin tiloihin yksittäisiä vessoja kuten useimmissa uusissa kouluissa esimerkiksi nykyisin jo on, niiden karmeiden koppihallien sijaan.
Sen sijaan näihin kopeilla varusteltuihin halleihin ei ehkä kannata antaa miehille pääsyä naisten vessaan. Ainakaan Itiksessä. Sen jälkeen kun niihin vessoihin ei naiset enää uskalla mennä :whistle:

Esityksen mukaan ei voi mennä vessaan, jossa lukee pelkkä wc tai invawc? Miten on? Vain sekavessat eivät ole syrjiviä. Ehdotan poliittisia vessoja, mutta olisiko ekologiseen sekahuussiin menijöitä? :D

Sellanen mihin menee vaan 1 on ihan sama. Mä meen useesti vammasten vessaan kun niisä enemmän tilaa ja jotnki parempi se on ja puhtaampi. Sellaselle joka avautuu siitä mä voin nilkuttaa

On outoa, että kukaan ei ole vielä perustanut tilalle uusia vihreitä joka keskittyy ympäristöasioihin.

Sitä minäkin ihmettelen. Vihreiden viherpiipertäjä äänestäjät eivät taida ymmärtää, että esim. Vihreiden maahanmuutto politiikka on pahin
ympäristön ja luonnon kannalta. Ei taida olla kovin vihreää roudata väkeä kehitysmaista tänne pohjolaan ajatellen hiilijalanjälke kun näiden ongelmien perustana on pohjimmiltaan holtiton väestönkasvu täällä pallolla. Mutta vihreät ovat valmiita jatkamaan väestön siirtoa samalla kun väkiluku kasvaa afrikassa ja lähi-idässä, sitten saarnaavat taas ilmastonmuutoksesta.

Juuri tämä minua vituttaa näissä äärihihhuleissa. Laitetaan iso enemmistö kärsimään heidän älyvapaiden ideoidensa takia. Hörhöilkööt rauhassa niin kauan kuin se ei haittaa muita ihmisiä, mutta tässä kulkee minun sietokykyni raja. Ne muutamat poikkeavat yksilöt, jotka eivät osaa julkisia eri sukupuolille määriteltyjä vessoja käyttää, voivat opetella käyttämään invavessoja.

Sitäpaitsi aika ristiriitaista on, kun sama porukkaa haluaa Suomen täyteen raiskaaja-muslimeja. Siinä menisi turvallisuus naisilta lopullisesti. Eikä sen jälkeen musliminaisila olisi enää lainkaan asiaa julkisiin vessoihin.