Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä on ollut ihan mukava relaatio, mutta kolmea viimeistä sanaa en vaan keksiSaisinko apua?
HILLA: Ota.. 6 4 5 vikassa sanassa pisteitä
MANSIKKA: pir.. 20 yhdisele vastasanat
Saako noista?mulla tökkii:
Mustikka: pe 8 vastasana on mutta kun ei yleissana ottelusta
Mustaherukka: ra 7 leipä ja po amerikkalainen aamiainen: munat ja ...
Puolukka: sa 12 bändi
mulla tökkii:
Mustikka: pe 8 vastasana on mutta kun ei kamppailu, taistelu...
Mustaherukka: ra 7 ja po 6 7 pitkä syötävä ja 6 aamupalalla munan kanssa
Puolukka: sa 12 eteen tuhat tuhatta
Se hilla 6 4 5 pitäisi kai olla 6 4 7 kun niiitä pisteitä on kolme, on nuortenkirja
M2
Nyt en tajua...enkä löydä tuollaista nuortenkirjaa.. saisko vähän lisävinkkiä?ne pisteet siis sen 5 lisäksi
Kirjailijan etunimi on jenniNyt en tajua...enkä löydä tuollaista nuortenkirjaa.. saisko vähän lisävinkkiä?
Ja entä se Mansikan pir.. 20
Sori, kun olen näin vaivalloinen, mutta kun ei vaan natsaa tuo kirjaKirjailijan etunimi on jenni
(puutarhamarjapirtelö)
M2
se toinen 8 on lautapeli, jota melkein kaikki on pelannut, tässä tosin on y lopussa eikä iLuulun, että mulla on se jota ei ome kamppailu eikä taistelu, mutta toinen pe 8 uupuu.
Minulla on jumissa:
Mustaherukkaruudun alareunan ku-sanasta lähtevät 18 - onko tuollaista? ja 14
sekä 14 - on ahvenanmaalla rauhoitettu kasvi, alkaa mie....
Vadelmaruudun 18, joka on heti pääsanan yläpuolella - tämä on trooppinen tartuntatauti
M2
Toinen 13 on narsismiin taipuvaisen kukka ja toinen 13 on yksi isoimmista kukista suomessaKiitos!
Sehän olikin 13 eikä 18 se toinen puuttuva.
Tuo tauti alkaa sillä vastasanalla, eli laita vaikka wikissä hakusanan perään * niin voisi löytyäMikä kumma se vadelmaruudun tartunatauti on? Mistä sen voi saada...tai siis löytää -en sairastua halua! Samassa ruudussa ka5 oik ylhäällä lähtevä 8-kirjaiminen ei sekään aukea - ihan helppo varmaan?
Auttaisiko joku?
Kiitos, Mark2! Tuo jälkimmäinen selvisi, mutta 18-kirjaiminen ei vaan aukee - voihan vattukärsäkäs sentään!!!Tuo tauti alkaa sillä vastasanalla, eli laita vaikka wikissä hakusanan perään * niin voisi löytyä
tuo ka5 on myös tauti, ja sen ka:n liha pitää tarkastaa tämän varalta
M2
Jahas, etsi seuraavaksi wikistä spirokeetatKiitos, Mark2! Tuo jälkimmäinen selvisi, mutta 18-kirjaiminen ei vaan aukee - voihan vattukärsäkäs sentään!!!
Kiitos, Mark2! Enpä ole tällaiseen hirviöön ikinä ennen tutustunut! KiitosJahas, etsi seuraavaksi wikistä spirokeetat
M2
olen ihan jälkijunassa täällä, mutta olisko vinkkejä pariin ongelmakohtaan?
mansikka:
hir... 13 (kaikki vastasanat on mut ei leikkaa) tarttuu ihmisten karvoihin kun ehkä luulee näitä hirviksi...
mustikka:
ves.. 8 alas esim niilissä ja thamesissa on tätä paljon
hilla:
maal.. 9 maa:n valmistaja ja löytyy myös vantaalta
M2