Papa koe, eikös sinne tule sitten kutsu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oliko se niin että Papa koe on 5 vuoden välein 30 vuotiaasta lähtien vai mitenkä se meni? Kutsu tuli muistaakseni ensimmäisen kerran silloin kun 30-v päivä lähestyi ja nyt lähestyy jo 35v synttäripäivä eikä ole vielä kutsua tullut. :unsure: Vai oliko eka Papa koe kutsulla ja jatkossa joudut varaamaan tietyin väliajoin itse sen ajan?

Helsingissä papakokeisiin tulee ensimmäinen kutsu 25 vuotiaana. Sen jälkeen kutsu tulee viiden vuoden välein ihan automaattisesti. Muista tarkistaa että terveyden huollossa on osoitetiedot ajantasalla jos olet huolissasi papa kutsusta. :)

Tulee tosiaan sen 5 vuoden välein, mutta eihän se tosiaan päivän päälle ole, koska se kutsu tulee... n. 35-vuotiaana kuitenkin. Tietenkin voit aina soittaa ja kysyä asiasta. :)

Jos olet seksuaalisesti aktiivinen, niin älä jää odottamaan sitä viiden vuoden välein tulevaa kutsua vaan tarkistuta itsesi useammin. Varsinkin jos kuukautiskiertoosi tulee muutoksia tai kipuilet alavatsastasi.

Viidessä vuodessa ehtii tapahtua paljon solutasolla jos on tapahtuakseen...

Hyvä tietää että pitäisi se kutsu tulla automaattisesti eikä tarvitse itse sitä aikaa varailla...
Mulle se eka kutsu tuli silloin niin tarkasti että kävin 30v synttäripäivänä papa kokeessa. :D

Yhteistyössä