H
hohhoijaaaaa
Vieras
Kerro koska saa taputtaaOnneksi meillä ei kenenkään tarvitse juoda alkoholia jouluna. Se ei kuulu millään lailla jouluun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerro koska saa taputtaaOnneksi meillä ei kenenkään tarvitse juoda alkoholia jouluna. Se ei kuulu millään lailla jouluun.
Miksi keskenmenojen selittäminen olisi tyhmää? Rehellistä ja ehkä se tekisi sen läpikäymisestä helpompaa, jos ihmiset puhuisivat siitä niinkun yleisestä ja kipeästä aiheesta. En siis tarkoita, että juuri ap:n pitäisi, mutta rohkaisisin kaikkia jotka vähääkään harkitsevat, puhumaan asioista ääneen.ehkä tyhmää mutta vielä tyhmempää on selitellä keskenmenoja tms... Niitä on nimittäin tähän elämään mahtunut 11 kpl. Ei varmaan tarvii enempää perustella.
Kyllähän kossupullo tai kaks jouluun kuuluu!Onneksi meillä ei kenenkään tarvitse juoda alkoholia jouluna. Se ei kuulu millään lailla jouluun.
heh heh ompa vitsikästäKyllähän kossupullo tai kaks jouluun kuuluu!![]()
Pin vanha vitsiniekkaheh heh ompa vitsikästä.
Kerro koska saa taputtaa
Keksikääpäs meillä joku hyvä selitys että miksi jätän lasin punaviiniä juomatta aattona?
Olen raskaana, muttemme halua vielä kertoa jouluna tästä ilouutisesta. Lapsettomuutta takana PITKÄÄN eikä varmat viikot ole vielä ohi.
Haluaisimme paljastaa uutisen appiukkona ja anoppini 60v päivillä tammikuun lopulla.
Joku antibioottiselitys voisi toimia mutta pitäisi olla oikeasti sellanen antibiootti, jonka aikana ei missään nimessä saa juoda, koska anoppi on terveydenhoitaja ja tuntee lääkkeet kuin omat taskunsa.
Muita hyviä selityksiä, miksi en juo pisaraakaan?
Jollain muulla ehkä menisi, mutta me harrastetaan miehen kanssa viinejä, käydään ympäri maailmaa viinitiloilla ja mun kohdalla se on erittäin outoa etten juo hyvän aterian kanssa viiniä.
Mä käytin viimeisen raskauden alkuvaiheessa että oltiin miehen kanssa lyöty vetoa etten pysty oleen ottamatta yhtään lasia viiniä ennen vuoden loppua ja sit keksittiin mahdollisimmat uskottavat mitä saan jos oon juomatta ja mitä mies saa jos en oo...suurimmalle osalle meni läpi myös lähipiirille...ja ollaan kanssa viiniharrastajia joten ainakin meillä toimiHörpi pari kulausta muiden edessä niin epäilykset lakkaa siihen. Sitten vaivihkaa kaadat viemäriin tai vaihdat miehen kanssa laseja. Tuskin kukaan sun juomista koko aikaa kyttää ja jos reippaasti otatkin viinilasin itsellesi ja ihmiset näkee kun siemailet sitä, kukaan ei takuulla epäile mitään.
Samoin meillä. Ei Jouluna kuulu juoda mitään.Onneksi meillä ei kenenkään tarvitse juoda alkoholia jouluna. Se ei kuulu millään lailla jouluun.
Älkää missään nimessä paljastako raskautta anopin 60-vuotisjuhlissa. On todella tökeröä käytöstä varastaa show toisen juhlapäivänä. Antakaa anopin loistaa omilla synttäreillään. Jos teidän on pakko olla kuitenkin moukkia, niin tehkää paljastus vasta, kun juhlat ovat jo ohi.
Lapsettomuus ja mahdolliset hoidot on niin kipeä asia ettei siitä halua kertoa. Paineet on kovat jo itse pariskunnalla onnistua ja seksielämä on tuolloin niin kliinistä. Tuntuu että siellä makkarissa on jo mukana mm hoitohenkilökunta. En ainakaan itse kaipaisi yhtään lisää porukkaa siihen yhtälöön.Miksi keskenmenojen selittäminen olisi tyhmää? Rehellistä ja ehkä se tekisi sen läpikäymisestä helpompaa, jos ihmiset puhuisivat siitä niinkun yleisestä ja kipeästä aiheesta. En siis tarkoita, että juuri ap:n pitäisi, mutta rohkaisisin kaikkia jotka vähääkään harkitsevat, puhumaan asioista ääneen.
Ei kannata edes yrittää. Arvaavat satavarmasti, kun takeltelet posket punottaen jotain epämääräistä lääkekuureista ja lihasjumeista
Et sano mitään. Otat sen lasillisen, siemaiset yhden huikan, ja unohdat lasin johonkin ja vaihdat jossain vaiheessa sen miehesi tyhjään lasiin.
No ei olekaan mutta ellei sitä halua juoda niin miksi pitäisi?
Mistä ap sitä saisi kun on raskaana?
Kyllähän kossupullo tai kaks jouluun kuuluu!![]()
Olisiko mahdotonta sanoa että kuitenkin yritätte lasta?
Silloinhan alkoholin käyttöä ei suositella, kummallekaan.
Kyllähän kossupullo tai kaks jouluun kuuluu!![]()
Samoin meillä. Ei Jouluna kuulu juoda mitään.