V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Semmosella asiallakos se sinä täällä oot?Suosittelisin, että jos oikeaa älyllistä keskustelua haet, niin älä kirjoita tänne palstalle ollenkaan. Näköjään täällä ei oo väliä faktoilla, vaan pitää vain purkaa omia turhautumia tavalla, joka sopii tarhaikäiselle.
Tottahan toki tänne saa kirjoittaa muutkin kuin persut.
Suvakkien palstoilla sen sijaan on sallittua kirjoittaa vain punavihreän ideologian mukaista totuutta.
Semmosella asiallakos se sinä täällä oot?
Saa, en minäkään ole persu.
Vai teitkö ajatusvirheen siinä, että kaikki turhaa maahanmuuttoa vastustavat ovat persuja?
Koita nyt vaan hyväksyä rakas harmaa, että meitä on täällä paljon jotka emme ole persuja emmekä lue mv-lehteä ja silti vastustamme nykyistä maahanmuuttoa. Ottaahan se toki koville kun kaikki eivät halua tukea tätä turvapaikkaturismia.Osa voi olla myös mv-lehtiläisiä eli ryssän asialla.
Osa voi olla myös mv-lehtiläisiä eli ryssän asialla.
Mene Rasmuksen sivuille jos muut mielipiteet käyvät voimille.
Tämä on persujen palsta jonne poikkeuksellisesti saavat kirjoittaa muutkin kuin persut?
Joo, kaikki ääripäät on pahasta. Oli asia mikä tahansa.Missä muuten käydään fiksua keskustelua? Täällä nyt ei ainakaan. Mutta onko jotain palstoja joissa taso on korkeampi.
Itse olen analyyttinen ihminen. Olen hyvin kaukana persuista mutta mikään sinisilmäinen suvakkikaan en ole. Kannatan suvaitsevaisuutta ylipäätään, mutta en ole sokea hallitsemattoman maahanmuuton uhille.
Sietämätöntä on, että keskustelussa suurinta mölyä pitävät ääriryhmät. Kaikki fiksu jää jalkoihin.
Missä muuten käydään fiksua keskustelua? Täällä nyt ei ainakaan. Mutta onko jotain palstoja joissa taso on korkeampi./QUOTE]
Homma tai murobbs
Missä muuten käydään fiksua keskustelua? Täällä nyt ei ainakaan. Mutta onko jotain palstoja joissa taso on korkeampi.
Itse olen analyyttinen ihminen. Olen hyvin kaukana persuista mutta mikään sinisilmäinen suvakkikaan en ole. Kannatan suvaitsevaisuutta ylipäätään, mutta en ole sokea hallitsemattoman maahanmuuton uhille.
Sietämätöntä on, että keskustelussa suurinta mölyä pitävät ääriryhmät. Kaikki fiksu jää jalkoihin.
Tottahan toki tänne saa kirjoittaa muutkin kuin persut.
Suvakkien palstoilla sen sijaan on sallittua kirjoittaa vain punavihreän ideologian mukaista totuutta.
hommaforum.Missä muuten käydään fiksua keskustelua? Täällä nyt ei ainakaan. Mutta onko jotain palstoja joissa taso on korkeampi.
Et sinäkään järin fiksusti ole keskustelua aloittamassa, kun yrität ylentää itseäsi alentamalla muita palstalaisia. Luuletko tosiaan, että tuollaiseen kommenttiin tekee mieli vastata asiallisesti?
Joo sehän on Suomessa pahin rikos kun itsensä ylentää. Mutta en ollut alentamassa mitenkään muita palstalaisia vaan totesin vaan, että iso osa keskustelua on tätä meuhkaamista.
Mutta joo, se on vaan aika harmi, että jostain kaksplus-palstakin on tullut sellainen paikka, jossa puolet avauksista käsittelee maahanmuuttoa. Ja aika monessa ketjussa kyseinen asia pukkaa pintaan ennenmmin tai myöhemmin. On se nyt ihan oikeesti käsittämätöntä...
Joo sehän on Suomessa pahin rikos kun itsensä ylentää. Mutta en ollut alentamassa mitenkään muita palstalaisia vaan totesin vaan, että iso osa keskustelua on tätä meuhkaamista.
Mutta joo, se on vaan aika harmi, että jostain kaksplus-palstakin on tullut sellainen paikka, jossa puolet avauksista käsittelee maahanmuuttoa. Ja aika monessa ketjussa kyseinen asia pukkaa pintaan ennenmmin tai myöhemmin. On se nyt ihan oikeesti käsittämätöntä...