Saako tälle palstalle kirjoittaa jos ei ole persu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suosittelisin, että jos oikeaa älyllistä keskustelua haet, niin älä kirjoita tänne palstalle ollenkaan. Näköjään täällä ei oo väliä faktoilla, vaan pitää vain purkaa omia turhautumia tavalla, joka sopii tarhaikäiselle.

Tämä on persujen palsta jonne poikkeuksellisesti saavat kirjoittaa muutkin kuin persut?

Ei, vaan tämä on ihan tavallisten suomalaisten, isien ja äitien palsta.

Suvakkeja vain tuppaa närästämään se, ettei täällä kaikkea sensuroida heidän unelma-ideologiansa mukaisesti, vaan ihmiset saavat suhteellisen vapaasti keskustella eri asioista ja kertoa mielipiteitään.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Missä muuten käydään fiksua keskustelua? Täällä nyt ei ainakaan. Mutta onko jotain palstoja joissa taso on korkeampi.

Itse olen analyyttinen ihminen. Olen hyvin kaukana persuista mutta mikään sinisilmäinen suvakkikaan en ole. Kannatan suvaitsevaisuutta ylipäätään, mutta en ole sokea hallitsemattoman maahanmuuton uhille.

Sietämätöntä on, että keskustelussa suurinta mölyä pitävät ääriryhmät. Kaikki fiksu jää jalkoihin.

Missä muuten käydään fiksua keskustelua? Täällä nyt ei ainakaan. Mutta onko jotain palstoja joissa taso on korkeampi.

Itse olen analyyttinen ihminen. Olen hyvin kaukana persuista mutta mikään sinisilmäinen suvakkikaan en ole. Kannatan suvaitsevaisuutta ylipäätään, mutta en ole sokea hallitsemattoman maahanmuuton uhille.

Sietämätöntä on, että keskustelussa suurinta mölyä pitävät ääriryhmät. Kaikki fiksu jää jalkoihin.
Joo, kaikki ääripäät on pahasta. Oli asia mikä tahansa.

Et sinäkään järin fiksusti ole keskustelua aloittamassa, kun yrität ylentää itseäsi alentamalla muita palstalaisia. Luuletko tosiaan, että tuollaiseen kommenttiin tekee mieli vastata asiallisesti?

Saa ja pitääki. Mukavaahan se vaan on kun saa keskustella/kinata erimieltä asioista olevien kanssa.
Ei vaan pidä olla niin hemmetin herkkänahkainen niin kuin osa porukasta täällä.

Minä ainakin olen kirjoitellut, vaikka olenkin puolueneutraali :D Koti on kokoomuslainen ja joskus äänestänyt sitä vaaleissa, mutta nykyään ottaa niin päähän tuo poliittinen kähmintä ja oman ja puolueen edun ajaminen jokaisella puolueella, että olen päättänyt olla poliittisesti sitoutumaton.

hommaforum.

Et sinäkään järin fiksusti ole keskustelua aloittamassa, kun yrität ylentää itseäsi alentamalla muita palstalaisia. Luuletko tosiaan, että tuollaiseen kommenttiin tekee mieli vastata asiallisesti?

Joo sehän on Suomessa pahin rikos kun itsensä ylentää. Mutta en ollut alentamassa mitenkään muita palstalaisia vaan totesin vaan, että iso osa keskustelua on tätä meuhkaamista.

Mutta joo, se on vaan aika harmi, että jostain kaksplus-palstakin on tullut sellainen paikka, jossa puolet avauksista käsittelee maahanmuuttoa. Ja aika monessa ketjussa kyseinen asia pukkaa pintaan ennenmmin tai myöhemmin. On se nyt ihan oikeesti käsittämätöntä...

Joo sehän on Suomessa pahin rikos kun itsensä ylentää. Mutta en ollut alentamassa mitenkään muita palstalaisia vaan totesin vaan, että iso osa keskustelua on tätä meuhkaamista.

Mutta joo, se on vaan aika harmi, että jostain kaksplus-palstakin on tullut sellainen paikka, jossa puolet avauksista käsittelee maahanmuuttoa. Ja aika monessa ketjussa kyseinen asia pukkaa pintaan ennenmmin tai myöhemmin. On se nyt ihan oikeesti käsittämätöntä...

Lähes kaikki normaali keskustelu siirtyi täältä Vauvalle siinä jokunen vuosi sitten. Jäljelle jäi mamukeskustelu, koska sitä ei sallita Vauvalla.

Rikoksesta en sanonut mitään, mainitsin ainoastaan fiksuudesta. Pointti taisi mennä sinulta ohi.

Mielestäni siinä ei ole mitään käsittämätöntä, että ajankohtaisista aiheista, jotka koskettavat ihmisiä, keskutellaan useissa ketjuissa.

Sitä minä en ymmärrä, miksi sinulla on tarve rajoittaa keskustelunaiheita. Anna muiden keskustella mistä haluavat ja pitäydy sinä niissä aiheissa, joista itse tykkäät keskustella.

Yhteistyössä