Mies ärsyttää, se ei kuule mitään eikä ymmärrä mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Joko se ei välitä tippaakaan tai sitten jotain muuta on vialla.
Tänäänkin
1.pyysin tuomaan olohuoneen laatikostosta paidan itselleni. Mies meni ettii lastenhuoneen kaapista paitaa. Huusin vielä perään että olohuoneesta.

*haloo kuka pistää lastenvaate kaappiin aikuisten paitoja.

2.mies oli kaupassa (lidl) pyysin viestillä tuomaan kreikkalaista jogurttia (jota on tuonut monta kertaa) toi jotain ihan muuta ja väitti vielä että luuli mun tarkoittavan niitä (koskaan en edes oo nähnyt mokomas jogurttia)

3.oli lähdössä koiran kanssa ulos, kysyin tarviiko apua (sillä on selkä kipee, olen siis hoitanut kumartamiset miehen puolesta) mies käänty mus kohti, mitään sanomatta

Ei muka kuullut kun oli huppu

Tällästä tää on nyt ollut muutama viikko ja mulla lähtee järki, välillä vasn huudan suoraan asian kun tuntuu menevän paremmin perille.

Onko tää mieheltä jotain vittuilua? Aiheuttaako joku päihde tällästä? (ei kyllä vaikuta olevan päihteiden vaikutuksen alla,). Onko mies sairas?

Olen itse naisena samanlainen hieman pihalla oleva yksilö luonnostaan kuten on isänikin. Äidillä meni aina hermot tasaisin väliajoin. Poikaystävällä menee hermot joskus kun en kuuntele (en pysty esim irrottautumaan ja kuuntelemaan ollenkaan jos luen jtn tai katson tv tms.) Tuskin mies tahallaan vittuilee. Voi olla että on vaan niin ajatuksissaan ettei käskyjä lähde toteuttamaan järkevimmästä kulmasta. Aika pieniä juttuja nuo kuitenkin, kannattaa varmaan kysyä mieheltä itseltään tuoda asia esiin ja sanoa että olet huomannut muutoksen, että onko miehellä tietoa mistä voisi johtua (vilpittömästi, rauhallisesti, ilman syyttämistä, jopa pahoitella omaa tulistumista pienistä jutuista) Selittää oma kulmasi miksi niin ärsyttävää jne. Ehkä miettiä onko ne yksittäiset pienet asiat todella se mikä kaiken ärsyyntymisen aiheuttaa vai onko muuta/syvempää syytä miksi olet turhautunut mieheen tai suhteeseen ja sitten helposti ärsyttää. Mutta jos teillä ei ole tapana ikinä käydä asioita rauhallisesti keskustellen läpi, niin eipä tuo sitten varmaan onnistu muuta kuin pariterapeutin avustamana. Mutta toivottavasti onnistuu.

Toivottavasti mies tajuaa paeta äkkiä tuollaisesta suhteesta, jossa oma puoliso rääkyy ja valittaa tuntemattomille nettifoorumeilla näin helvetin turhista asioista ja huutaa. Yhyyyy sain väärää jugurttia, onko mies nyt sairas vai sekaisin vai päihdeongelmainen ja miksi se vittuilee.

Voi jumalauta. Mä en itse silloin tällöin kuule tai ymmärrä naisen aivoituksia tai pyyntöjä oikein. Joskus kun olen ajatuksissani en kuule mitään. Vaatteiden varastointi- ja logistiikkajärjestelyt ovat mulle osin hepreaa. Ja kaupasta tuon silloin tällöin vääriä tuotteita. Noilla perusteilla itse olen siis ilmeisesti päihdeongelmainen sekopää vittuilija. Ja mä kun luulin että kaikki on ihan hyvin ja kyse on ihan normi naisten ja miesten välisista eroista yläpään toiminnoissa.

Toivottavasti mies tajuaa paeta äkkiä tuollaisesta suhteesta, jossa oma puoliso rääkyy ja valittaa tuntemattomille nettifoorumeilla näin helvetin turhista asioista ja huutaa. Yhyyyy sain väärää jugurttia, onko mies nyt sairas vai sekaisin vai päihdeongelmainen ja miksi se vittuilee.

Voi jumalauta. Mä en itse silloin tällöin kuule tai ymmärrä naisen aivoituksia tai pyyntöjä oikein. Joskus kun olen ajatuksissani en kuule mitään. Vaatteiden varastointi- ja logistiikkajärjestelyt ovat mulle osin hepreaa. Ja kaupasta tuon silloin tällöin vääriä tuotteita. Noilla perusteilla itse olen siis ilmeisesti päihdeongelmainen sekopää vittuilija. Ja mä kun luulin että kaikki on ihan hyvin ja kyse on ihan normi naisten ja miesten välisista eroista yläpään toiminnoissa.
Jatkona tähän, jos minulle tulisi puoliso ehdottamaan jotain perkeleen pariterapiaa tämän vuoksi niinkuin tässä ketjussa joku parisuhde-einstein ehdotti, niin saattaisin tukehtua nauruun. Onneksi minulla on puoliso, joka ei ikinä sellaista tekisi vaan nauraisi itsekin moiselle idiotismille.

Mikä ihme näitä naisia vaivaa? Sääliksi käy niitä miesparkoja jotka joutuvat tällaisten kanssa elämänsä jakamaan.

1. miksi passuutat, hae itse paitasi?!
2. Ei aina jaksa muistaa kaikkia tarvikkeita, mitä kaupasta on ostettu
3. En ymmärtänyt mitä selität

No aika tyhmä oot jos et tajua että lasten vaatteet on lastenhuoneessa , eikä aikuisten vaatteet.
Hei ne vaatteet on ollut samalla lailla meidän huushollissa 9 vuotta, ei oo mikään yllätys. Lisäksi vielä kerroin missä vaate on.

Nyt on kyse siitä että mies on toiminut pari viikkoa normaalista poiketen.
Se tuntuu pahalta ja huolestuttaa. Jos jokin asia muuttuu vuosien jälkeen yhtäkkiä , niin yleensä sille on syy.
Ja nuorempana oli lääkkeiden peruskäyttö ongelma . Vuosia on ollut ilman, mutta se ei takaa mitään

No aika tyhmä oot jos et tajua että lasten vaatteet on lastenhuoneessa , eikä aikuisten vaatteet.
Hei ne vaatteet on ollut samalla lailla meidän huushollissa 9 vuotta, ei oo mikään yllätys. Lisäksi vielä kerroin missä vaate on.

Se tuntuu pahalta ja huolestuttaa. Jos jokin asia muuttuu vuosien jälkeen yhtäkkiä , niin yleensä sille on syy.
Ja nuorempana oli lääkkeiden peruskäyttö ongelma . Vuosia on ollut ilman, mutta se ei takaa mitään
Meinaatko oikeasti, että ihmisellä ei voisi elämässään olla joskus aikoja ja ajanjaksoja kun hän on poissaoleva, käyttäytyy eri tavalla kuin yleensä tai hajamielinen? Ja meinaatko, että se on merkki päihdeongelmasta, sairaudesta tai tahallisesta vittuilusta? Ja meinaatko tosissaan, että näiden ripottelemiesi tietojen perusteella ihmiset anonyymeillä nettifoorumeilla osaavat tehdä luotettavia analyysejä miehesi käyttäytymisestä? Jos vakavissasi kuvittelet niin, niin sinun käytöksesi tässä kummallista on ja oma pääkoppasi kipeästi tutkimuksen tarpeessa.

Ehkä se ei saa sen selkänsä tähden nukuttua kunnolla, ja on siksi vähän pihalla koko ajan.

listaa asiat ylös ja sit käytte yhes läpi. Eipä tähä voi muuta neuvoa. Jos kerta olet huolestunut niin sillon sitä kandee kysyä mieheltäs suoraa eikä täältä. Ulkopuolisen korvaan tuo kuulostaa naurettavalta.

Ehkä se ei saa sen selkänsä tähden nukuttua kunnolla, ja on siksi vähän pihalla koko ajan.
Jos siihen selkään on vielä lääkitykset, niin nekin voi tehdä vähän tokkuraiseksi ja pihalla olevaksi. Etenkin lihasrelaksantteja otettua voi puoliunessa heräillekin.

Miehillä tahtoo olla valikoima kuulo, etenkin joutuu kuuntelemaan paljon räpätystä. Jos oikeasti tuntuu olevan kuulossa vikaa, niin silloin kannattaa käydä tarkistuttamassa se kuulo, esim. terveyskeskuksessa voi varata ajan kuulon tarkastukseen hoitajalle. Tarkistaa möyskin, että korvaan ole muodostunut vaikkutulppaa, mikä heikentää kuulemista.

Jos siihen selkään on viellä lääkitykset, niin sekin voi tehdä vähän tokkuiseksi ja pihalla olevaksi. Etenkin lihasralaksentteja otettua voi puoli unessa heräillekin.

Meihillä tahtoo olla valikoima kuulo ,etenin joutuu kuuntelemaan paljoa räpäystä. Jos oikeasti tuntuu olevan kuulossa vikaa, niin silloin kannattaa käydä tarkistattumassa se kuulo , esim., terveyskeksuksessa , voi varata ajakuulon tarkastukseen hoitajalle. Tarkistaa möyskin, että korvaan ole muodustunut vaikkutulppaa, mikä heiketää kuulemista.

Yhteistyössä