Uralla "eteneminen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen 35-vuotias nainen ja olen ollut työelämässä n. 10 vuotta. 3 vuotta olen ollut hanttihommissa ja 2 vuotta äityisvapailla. 5 vuotta olen ollut jokseenkin alani hommissa (koulutukseltani olen tradenomi). Aikoinani kun pääsin tähän firmaan töihin, olin todella iloinen, koska sain alani töitä ja etenemismahdollisuutenikin vaikuttivat kohtuullisilta.

Nyt 5 vuotta täällä olleena, aika paljon duuniin panostaneena, voi sanoa että meniköhän ihan nappiin? Olen nyt viidennessä työtehtävässäni. Kaikki siirtymiset ovat olleet jonkinlaisia "ylennyksiä". Vastuu on kasvanut, tehtävät tulleet vaativammiksi ja palkka... Niin se on pysynyt melkein samana. Kun aloitin, palkkani oli 2500 kuussa, nyt se on 3250. Joten 150 vuodessa noussut, satanen "ylennysten" takia, 50 euroa yleisten palkankorotusten.

Oon kyllä jo katellut muita firmoja, mutta toisaalta miettinyt, että kannattaisko silti olla kärsivällinen ja jossain vaiheessa alkaa hakemaan päällikön paikkoja. Kuitenkin se osaaminen alkaa olla aika vankkaa tasoa. Mitä ite tekisitte?

Semmonen juttu vielä meidän firmassa, että kiinteät palkat, ei mitään tulospalkkioita. Paitti ihan korkeimmille pomoille.

Kyllä mulle koko ajan hiukan enemmän käteen jää sentään.
Hyvä niin, mutta usein ei jääkään, kun poistuu ne vähennykset, mitkä verotus on ottanut huomioon aikaisemmin ja sun eläke määräytyy tietyllä tavalla. Mut nämä asiat ei tule mieleen siinä, kun on opetettu kilpailemaan. Oletusarvo on se, että kaikki ovat valmiita kilpailuun, hinnalla millä hyvänsä - ja osaako laskea ajoissa;)

Uralla etenemättömyyys on naiseuden syytä. Nosta kanne ja taistele. Sinua on tässä käytetty hyväksi............. ehkä muuten seksuaalisesti hyväksi. Tutki tarkkaan myös se.

Yhteistyössä