Miehet, ootteko jotenkin tyhmiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Itse oon nukkunut huonosti eikä hermot kestä, pitäisi syöttää vastaan vänkäävä chinchillan orpo poikanen, vitutti, huusin miehelle että vittu mä en jaksa. Tuu hoitaa tää.
Mies stukaa jotain keittiössä. Eikä tullut tekee hommaa. Sit hän ei ole tehnyt mitään omasta mielestään. Paitsi jätti mut pulaan kun pakko poikanen oli ruokkia , mutta mun hermot ei sitä hommaa ois kestänyt.

Sanoin miehelle että mä lähden ovesta enkä kerro minne, kun vähät välittää taas kerran.

Kuinka vaikeaa miehen on tajuta että jos mä en jaksa jotain, puolison tehtävä on olla tukena. Kuinka vaikeaa on tajuta ettei pienen eläimen ruokintavälejä voi venyttää loputtomiin tai se pahimmillaan kuolee.

Miksi asioita ei voi tehdä heti????

No vähän siinä ja siinä.
Jos mieheni haluaisi hommata jonkun eläimen, ja minua ei kiinnostaisi yhtään, niin kyllä mies saisi puolestani sen yksin hoitaa.
Jos taas yhteistuumin hankittu, niin molemmat vastuussa.

Kyllä jos eukko ei jaksais ottamaansa elukkaa ruokkia niin elukka lentäisi lasista pihalle ja saisi eukko päättää lähteekö myös mutta mulle olisi turha kitistä omista tyhmistä pennun otto päätöksistä.

Niinpä, mikset hoitanut heti?
Väsymys on aika huono syy alkaa raivoomaan miehelle.

Ihmisvauva voi syödä 0.5-2h välein esim pari ekaa kuukautta - jos kaikki menee hyvin. Ja syöttö röyhtäytyksineen voi kestää helposti tunninkin - Ja äiti hoitaa! Siinä ei paljoa isästä ole hyötyä. Mitäpä siinä isälle raivoaminen auttaa? -> saa äiti kyllä itselleen ihan koko parisängyn

Itse oon nukkunut huonosti eikä hermot kestä, pitäisi syöttää vastaan vänkäävä chinchillan orpo poikanen, vitutti, huusin miehelle että vittu mä en jaksa. Tuu hoitaa tää.
Mies stukaa jotain keittiössä. Eikä tullut tekee hommaa. Sit hän ei ole tehnyt mitään omasta mielestään. Paitsi jätti mut pulaan kun pakko poikanen oli ruokkia , mutta mun hermot ei sitä hommaa ois kestänyt.

Sanoin miehelle että mä lähden ovesta enkä kerro minne, kun vähät välittää taas kerran.

Kuinka vaikeaa miehen on tajuta että jos mä en jaksa jotain, puolison tehtävä on olla tukena. Kuinka vaikeaa on tajuta ettei pienen eläimen ruokintavälejä voi venyttää loputtomiin tai se pahimmillaan kuolee.

Voi sua hermoheikkoa ämmää. Kun sun miehesi on joku tällainen

800px_COLOURBOX8533066.jpg

stock-photo-drunk-men-sleeping-on-table-with-bottles-of-alcohol-279820433.jpg

niin ei se tarkoita että kaikki miehet on samanlaisia

Vakka kantensa valitsee