"Kirje rakkaalle miehelleni"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kirje rakkaalle miehelleni,

Haluan varoittaa sinua ennen kuin tulet kotiin työmatkaltasi, että tapahtui pieni onnettomuus, kun olin kääntymässä autotalliin lava-auton kanssa.

Onneksi minulle ei sattunut onnettomuuden aikana mitään vakavaa ja voin hyvin, joten sinun ei tarvitse olla huolissasi minusta.

Olin matkalla kaupasta kotiin ja aioin kääntyä autotalliimme, kun painoin vahingossa jarrun sijasta kaasua.

Autotallin ovi taipui hieman, mutta lava-auto ehti pysähtyä juuri ennen kuin se ehti osua uuteen autoosi.

Olen todella pahoillani, mutta tiedän, että tulet antamaan minulle anteeksi, sillä olet niin hyväsydäminen ihminen.

Tiedät varsin hyvin, kuinka paljon minä rakastan ja välitän sinusta. Lähetän nyt sinulle yhden kuvan.

En malta odottaa, että pääsen taas halaamaan sinua.

Terveisin, Rakas vaimosi.

AArGk5n.img
©

P.S Sinun tyttöystäväsi soitti minulle.

Näyttää Ferrarin 360 -sarjalta. Sellainen härveli maksaa ihan vaikka vain käytettynä ostettuna noin 100 000€. Auto on pieni ja sen ainoa funktio onkin olla lelu. Se tarkoittaa, että tuo 100 000€ pitää olla puhtaasti ylimääräistä, sillä samalla hinnalla saa huomattavasti käyttökelpoisempiakin autoja. Käytännössä se meinaa, että auton omistajan on oltava miljonääri, sillä en usko että kukaan täys'järkinen laittaa viimeiset säästönsä tuhaan leluun. On todennäköistä ettei tuo auton menetys kirpaise ihan yhtä paljon kuin se kirpaisisi meillä tavallisilla palkansaajilla. Voi olla että tässä tilanteessa aviomies olisi jopa tyytyväinen, sillä tilit on ikään kuin tasattu. Vaimon puhuessa rakastajattaresta, voi keskustelun kääntää rutattuun Ferrariin. :)