V
vierailija
Vieras
Ihan hyvin mullakin. Nukuin sikapätkään, touhusin vähän, kävin kauppa-asioilla, tuli ulkoiltua siinä samalla.Jee! Miten päivä sujui, mulla melko hyvin, toisaalta en käynyt kuin lähikaupassa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan hyvin mullakin. Nukuin sikapätkään, touhusin vähän, kävin kauppa-asioilla, tuli ulkoiltua siinä samalla.Jee! Miten päivä sujui, mulla melko hyvin, toisaalta en käynyt kuin lähikaupassa![]()
Meillä oli sit aika samanlainen päivä, mäkin nukuin hirmu pitkäänIhan hyvin mullakin. Nukuin sikapätkään, touhusin vähän, kävin kauppa-asioilla, tuli ulkoiltua siinä samalla.![]()
Niin oli!Meillä oli sit aika samanlainen päivä, mäkin nukuin hirmu pitkäännoin 13 tuntia yhteensä ja heräilin klo 18 ja olin järkyttynyt
Tein vähän aikaa sit hamppareita ja oli hyviä
![]()
Ei, en ole pelannut koskaan.ah, onko muuten eurojackpot vetämässä, mä olen huomenna multimiljonääri!
Mulla oli maustekurkkua ja ananasta ja valkosipulimajoneesia välissä![]()
Onnistuminen on kyllä varmaan sama kuin saada salamanisku talvellaEi, en ole pelannut koskaan.Voisin kokeilla joskus.
Niin, ainakin päävoiton suhteen.Onnistuminen on kyllä varmaan sama kuin saada salamanisku talvella![]()
Vaihtelevaa, kärsin mielenterveysongelmista ja talvi on ollut aika rankkaMitä sinulle muuten kuuluu?![]()
Viisi riviä tai yli on aika paljon kerralla!Harvoin pelaan, nyt oli varmaan puolenvuoden taukoYks rivi voiskin olla kova mutta mä en uskalla siihen luottaa vaan laitan yleensä väh. 5. riviä
![]()
Mieluummin yhdessä arvotaan numerot! Silloin voi syyttää vain itseään jos ei osu! Tai onks se hyvä vain huonopuoliViisi riviä tai yli on aika paljon kerralla!
Ajattelin, että voitaisiin kokeilla joskus painaa yhdessä numeroiden arvontanappia.![]()
IkävääVaihtelevaa, kärsin mielenterveysongelmista ja talvi on ollut aika rankkaMutta noi muuten menee hyvin, sais vaan ulkoiltua useammin niin ois hyvä!
Valehtelisin jos sanoisin selviytyväni noista tiettyinä jaksoina mutta olen kyllä nähnyt osastoilla paljon huonommassa kunnossa olevaa sakkiaIkävääMutta asiat on jo aika hyvin, kun pystyy huolehtimaan perusasioista, kuten syömisestä, siistiytymisestä, nukkumisesta... Kaikki eivät jaksa edes noita.
![]()
Jos pelaa kahdestaan ja ei voita mitään, ei ehkä pety niin pahasti kuin jos pelaisi yksin?Mieluummin yhdessä arvotaan numerot! Silloin voi syyttää vain itseään jos ei osu! Tai onks se hyvä vain huonopuoli![]()
Joskus helpompia päiviä ja joskus todella vaikeita. Minulla myös.Valehtelisin jos sanoisin selviytyväni noista tiettyinä jaksoina mutta olen kyllä nähnyt osastoilla paljon huonommassa kunnossa olevaa sakkiaOlen aina kovin kiitollinen siitä mitä mulla on.