V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saa tulla.Tuun teille syömään marjat ens syksynä! Asun kerrostalossa niin omia marjoja ei hevillä löydy![]()
Teillä täytyy olla kissoja häätämässä varkaita!Saa tulla.Niitä tulee niin paljon, ettei kaikkia ehdi poimia.
![]()
Tykkään samoista.Vadelma ja mansikka on mun suosikkeja![]()
Kaksi kappaletta, mutta ne ei ole aina kovin hyviä vahteja. Siksi on verkot.Teillä täytyy olla kissoja häätämässä varkaita!
Tätä en mä ainakaan tiennyt!Tiesitkö, että mustaherukan lehdistä saa juomaa?
Olen innokas tekemään sitä!Tätä en mä ainakaan tiennyt!
Olen mutta siitä on aikaa, muistaakseni olivat aika miedon makuisia.Enmutta voisin maistaa.
Oletko itse?
Sitten pitäisi laittaa enemmän, että saa vahvempaa.Olen mutta siitä on aikaa, muistaakseni olivat aika miedon makuisia.
Poimia samalla tapaa kuin apteekkarit "yks mulle, yks sulle"Saat tulla meille, jos vain haluat.Meillä saa olla paljon omassa rauhassaan, kukaan ei valita siitä.
Esimerkiksi kaikkia noita marjoja saa poimia rauhassa. Niitä saa syödä ja poimia niin paljon kuin haluaa. Ei tarvitse ajatella, että ne loppuvat tai ettei jää muille.
Pihlajanmarjoja oli paljon pihapiirissä mutten ole koskaan moista hilloa maistanutAi niin meillä on myös pihlajan marjoja. Niistä tulee hyvää hilloa syksyllä.
Ei niitä lasketa.Poimia samalla tapaa kuin apteekkarit "yks mulle, yks sulle"
Se on hyvää hirvenlihan kanssa.Pihlajanmarjoja oli paljon pihapiirissä mutten ole koskaan moista hilloa maistanut![]()
Siitä ei muuten tule oranssia, vaan punaista.Se on hyvää hirvenlihan kanssa.![]()