V
vierailija
Vieras
Mikä pettymys se olisiIkävä tuottaa pettymys, tavanomaisen väriset eli sinivalkoiset, pystyraitaiset. Käytän aina kangasboxereita, koska en halua hiostaa muniani. Otan pois eli nukun nakuna![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä pettymys se olisiIkävä tuottaa pettymys, tavanomaisen väriset eli sinivalkoiset, pystyraitaiset. Käytän aina kangasboxereita, koska en halua hiostaa muniani. Otan pois eli nukun nakuna![]()
Mikä pettymys se olisiNakuna on hyvä nukkua,tuulettuu paikat
![]()
Pari kirjaa kesken. Sheri Tepperin Grass on kestosuosikki. Siivotessa löytyi sängyn alta Dorothy Hearstin Promise of the Wolves ynnä Aila Meriluodon Ateljee Katariina, joka myös luettu jo useaan kertaan.
Päällä yöpaita ja olohousut, ja söin just aamupalaksi jugurttia, muroja ja tuoremehua.
Aamukankeuden saa hoidettua helposti poisAivan, ja aamukankeus ei tuo kiristyshaittoja![]()
Eiku asun eri aikavyöhykkeelläAamupalaksi - olet menossa yövuoroon?
Onko maailma mallillaan siellä toisella puolella maailmaa?Pari kirjaa kesken. Sheri Tepperin Grass on kestosuosikki. Siivotessa löytyi sängyn alta Dorothy Hearstin Promise of the Wolves ynnä Aila Meriluodon Ateljee Katariina, joka myös luettu jo useaan kertaan.
Päällä yöpaita ja olohousut, ja söin just aamupalaksi jugurttia, muroja ja tuoremehua.
Mikäs täällä, sunnuntaiaamu ja aurinko paistaa. Vois tehdä puutarhahommia tänään, ja ehkä hakata halkoja.Onko maailma mallillaan siellä toisella puolella maailmaa?
Eiku asun eri aikavyöhykkeellä![]()
Aamukankeuden saa hoidettua helposti pois![]()
Aivan, ja aamukankeus ei tuo kiristyshaittoja![]()
Australiassa, kello on 10.44Missä? Paljon kello siellä on? Olen utelias![]()
Australiassa, kello on 10.44![]()
Oimäkin haluaisin sinne.
Asutko siellä vai oletko lomalla?
Sä olet jo sunnuntai päivän touhuissa kun mä menen vasta nukkumaan
Mukavaa ja auronkoista päivää sulle sinne![]()
Kais lienee ulosannistaan päätellen suomenruotsalainen?
Kais lienee ulosannistaan päätellen suomenruotsalainen?
Pari kirjaa kesken. Sheri Tepperin Grass on kestosuosikki. Siivotessa löytyi sängyn alta Dorothy Hearstin Promise of the Wolves ynnä Aila Meriluodon Ateljee Katariina, joka myös luettu jo useaan kertaan.
Ikävä tuottaa pettymys, tavanomaisen väriset eli sinivalkoiset, pystyraitaiset. Käytän aina kangasboxereita, koska en halua hiostaa muniani. Otan pois eli nukun nakuna![]()
Sen kyllä huomaa ulosannistasi.En lue kirjoja..
Päällä jouluinen jumpsuit.
Ei ole mukia tai muutakaan. Just söin patonkia ja salaattia. Palloilen oluen tai vesilasillisen välillä.
Asun taalla, reilu kaksi vuotta sitten muutin. Paiva oli aurinkoinen muttei kovin kuuma. Nyt taalla on ilta ja siella melkein koko sunnuntai jaljellaOimäkin haluaisin sinne.
Asutko siellä vai oletko lomalla?
Sä olet jo sunnuntai päivän touhuissa kun mä menen vasta nukkumaan
Mukavaa ja auronkoista päivää sulle sinne![]()
Nyt on menos sarjan toinen osa nimeltään Kuolema ei ole lasten leikkiä. Hyvältä vaikuttaa seki.Kesken on Alan Bradleyn Piiraan maku makea. Kaippa mä luen tuon jälkeen seuraavan kirjan tuos sarjas. Siinä on englantilainen 11v. tyttö joka ratkoo murhia.
Oletteko lukeneet kirjan Anne Bonnysta naispuoleisesta merirosvosta.?
Minä luin kerran hänestä kertovan merten villikissan
Merten villikissa kertoo todellisesta historian henkilöstä. Hän oli Anne Bonny, pahamaineinen merirosvokuningatar, joka seikkaili Karibianmerellä 1700-luvun alussa. Anne on oman aikansa poikkeusnainen: häikäisevän kaunis, mutta myös älykäs, sivistynyt ja kapinallinen. Pikkuporvarillista kaupunkilaiselämää paetakseen hän lyöttäytyy hämäräperäisen James Bonnyn matkaan, rakastuu sitten merirosvo Kalikoo-Jackiin ja lähtee tämän kanssa merille. 20-vuotiaana hän komentaa jo omaa laivaa ja 22-vuotiaana hänet tuomitaan hirteen.
Pamela Jekelin romaani vie meidät Annen myötä keskelle merirosvojen kiihkeää ja vaarallista elämää: jännittäviä ryöstöretkiä, säälimättömiä kaksintaisteluja ja tulisia lemmenkohtauksia palmujen katveessa.
(takakansiteksti)
Muutkin kirjat kyseisestä naisesta kiinnostavat.
Minä halusin pienenä olla merirosvo![]()