Mamu heitti suomalaista veitsellä ohimoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entä jos se kantasuomalainen olikin sen maahanmuuttajan mielestä vääränvärinen ja heitti sen veitsen sen takia kun vääränvärinen ''mulkoili'' ja häiritsi hänen ruokailuaan? Tai olisitko tuota mieltä kapakkatappelusta jos tilanne olisi ollut juuri niinkuin nytkin oli, mutta veitsen olisi heittänytkin kantasuomalainen koska maahanmuuttaja kehoittaisi häntä menemään kotiin?
Missasit pointin.
Yks kapakkatappelu jossa on esineet lennelly.
Mitä uutisoitavaa semmoisessa on?
Yks aukoo päätään ja toinen heittää esineellä.
Jos mä olisin portsari niin antaisin molemmille porttikiellon.
Mut en mä noin ihmeellisestä tapahtumasta kutsuisi seiskalehteä paikalle tekemään jymyjuttua.

Missasit pointin.
Mut en mä noin ihmeellisestä tapahtumasta kutsuisi seiskalehteä paikalle tekemään jymyjuttua.
Sää missasit mun pointin:P
Mutt ei se mittää, mä toistan: Oisit sä samaa mieltä jos tilanne ois muuten sama, siis täysin sama, mutta heittäjä oiskin ollut se kantasuomalainen?

Missasit pointin.
Sä et känniltäsi tajunnut ettei tuo ollut kapakkatappelu.

• Tykkää
Reactions: päätön
Sää missasit mun pointin:p
Mutt ei se mittää, mä toistan: Oisit sä samaa mieltä jos tilanne ois muuten sama, siis täysin sama, mutta heittäjä oiskin ollut se kantasuomalainen?
Mä en oikeesti kiinnitä huomiota kenenkään ihonväriin, uskontoon, ikään, sukupuoleen, homouteen, vasenkätisyyteen, pitkätukkaisuuteen, musiikkimakuun, jne.
Tollo on tollo eikä se tollous liity noihin mitenkään.

Punatukkaiset naiset mulla on tapana huomata, että sen verran tunnustan syyllistyväni ulkonäkökriteereihin.

Mä en oikeesti kiinnitä huomiota kenenkään ihonväriin, uskontoon, ikään, sukupuoleen, homouteen, vasenkätisyyteen, pitkätukkaisuuteen, musiikkimakuun, jne.

Punatukkaiset naiset mulla on tapana huomata, että sen verran tunnustan syyllistyväni ulkonäkökriteereihin.
Kiinnitätkö huomiota kenenkään puoluekantaan?

Missasit pointin.
Nyt kyllä sinä missasit pointin.
Kyse on ruokakaupassa sijaitsevasta lounas/patonki-kahvilasta, missä liikkuu paljon lapsiperheitä. Ei mistään kapakasta. On eri asia heitellä kännissä veitsiä puolilta öin jossain kapakassa kun päiväsaikaan lasten seassa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Persut sais mennä mereen
181.gif

Mutta valehtelet sujuvasti:
https://kaksplus.fi/threads/mamujen-mielestae-suvakit-ovat-hulluja.2492116/page-2#post-31717121