Erotaan vaan.Ymmärän.
Erottaisko kavereina tänään, en halua riitaa kanssasi, pidän sinusta ja kommenteistasi.
Ethän tosin tune minua tämän enempää.
Hauskat illat ja hyvää ystävänpäivää huomiselle
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Erotaan vaan.Ymmärän.
Erottaisko kavereina tänään, en halua riitaa kanssasi, pidän sinusta ja kommenteistasi.
Ethän tosin tune minua tämän enempää.
Missasit pointin.Entä jos se kantasuomalainen olikin sen maahanmuuttajan mielestä vääränvärinen ja heitti sen veitsen sen takia kun vääränvärinen ''mulkoili'' ja häiritsi hänen ruokailuaan? Tai olisitko tuota mieltä kapakkatappelusta jos tilanne olisi ollut juuri niinkuin nytkin oli, mutta veitsen olisi heittänytkin kantasuomalainen koska maahanmuuttaja kehoittaisi häntä menemään kotiin?
Sää missasit mun pointinMissasit pointin.
Yks kapakkatappelu jossa on esineet lennelly.
Mitä uutisoitavaa semmoisessa on?
Yks aukoo päätään ja toinen heittää esineellä.
Jos mä olisin portsari niin antaisin molemmille porttikiellon.
Mut en mä noin ihmeellisestä tapahtumasta kutsuisi seiskalehteä paikalle tekemään jymyjuttua.
Sä et känniltäsi tajunnut ettei tuo ollut kapakkatappelu.Missasit pointin.
Mut en mä noin ihmeellisestä tapahtumasta kutsuisi seiskalehteä paikalle tekemään jymyjuttua.
Mä en oikeesti kiinnitä huomiota kenenkään ihonväriin, uskontoon, ikään, sukupuoleen, homouteen, vasenkätisyyteen, pitkätukkaisuuteen, musiikkimakuun, jne.Sää missasit mun pointin
Mutt ei se mittää, mä toistan: Oisit sä samaa mieltä jos tilanne ois muuten sama, siis täysin sama, mutta heittäjä oiskin ollut se kantasuomalainen?
Tapahtumapaikka=ravintolaSä et känniltäsi tajunnut ettei tuo ollut kapakkatappelu.
Kiinnitätkö huomiota kenenkään puoluekantaan?Mä en oikeesti kiinnitä huomiota kenenkään ihonväriin, uskontoon, ikään, sukupuoleen, homouteen, vasenkätisyyteen, pitkätukkaisuuteen, musiikkimakuun, jne.
Tollo on tollo eikä se tollous liity noihin mitenkään.
Punatukkaiset naiset mulla on tapana huomata, että sen verran tunnustan syyllistyväni ulkonäkökriteereihin.
Ei lounaspaikassa käydä kapakkatappeluja (kuten sinä sanoit).Tapahtumapaikka=ravintola
Yks aukoo päätään ja toinen heittää esineellä
Mikä muu se on kuin kapakkatappelu?
Mä en itse asiassa edes tiedä ystävieni puoluekantoja, tai siis ainakaan kaikkien.Kiinnitätkö huomiota kenenkään puoluekantaan?
Kiitos, samoin sinulle, Pirkko.Erotaan vaan.
Hauskat illat ja hyvää ystävänpäivää huomiselle![]()
Just näköjään käytiin.Ei lounaspaikassa käydä kapakkatappeluja (kuten sinä sanoit).
Nyt kyllä sinä missasit pointin.Missasit pointin.
Aisankannattelijalle näköjään ruokakaupatkin ovat kapakoita...Nyt kyllä sinä missasit pointin.
Kyse on ruokakaupassa sijaitsevasta lounas/patonki-kahvilasta, missä liikkuu paljon lapsiperheitä. Ei mistään kapakasta. On eri asia heitellä kännissä veitsiä puolilta öin jossain kapakassa kun päiväsaikaan lasten seassa.
Aisankannattelijalle näköjään ruokakaupatkin ovat kapakoita...
Tapahtumapaikka=ravintola
Yks aukoo päätään ja toinen heittää esineellä
Mikä muu se on kuin kapakkatappelu?
Ota minut jack darling
Tämä kertoo ja etoo enemmän kuin tuhat sanaa tai yksi kuva.OK, but it´ll be the way like this
![]()
Tämä kertoo ja etoo enemmän kuin tuhat sanaa tai yksi kuva.
Mistä löysitkään näin rasistisen kuvaelman joka kertoo tämän päivän tilanteesta![]()
Mutta valehtelet sujuvasti:Mä en oikeesti kiinnitä huomiota kenenkään ihonväriin, uskontoon, ikään, sukupuoleen, homouteen, vasenkätisyyteen, pitkätukkaisuuteen, musiikkimakuun, jne.
Tollo on tollo eikä se tollous liity noihin mitenkään.
Punatukkaiset naiset mulla on tapana huomata, että sen verran tunnustan syyllistyväni ulkonäkökriteereihin.
Mutta valehtelet sujuvasti:
https://kaksplus.fi/threads/mamujen-mielestae-suvakit-ovat-hulluja.2492116/page-2#post-31717121
Nainen vaietkoon seurakunnassa joten pidähän turpasi kiinni.