Kertokaa tähän ketjuun lapsuusmuistojanne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :-D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:-D

Vieras
Esim. muistoja lapsuuden matkoista, retkistä, leluista, leikeistä, karkeista, mitä kaikkea hassua luulitte, teitte tai sanoitte lapsena, minkälaisia lemmikkieläimiä teillä oli jne. Erityisen kiinnostavaa olisi tietää, että minkälaista lapsuus oli joskus vuosina 1960-1980. Olen itse syntynyt 1980-luvulla, mutta minulla on siitä ikävän vähän muistikuvia ja nekin ovat kovin hajanaisia ja pirstaleisia.

Esim. muistoja lapsuuden matkoista, retkistä, leluista, leikeistä, karkeista, mitä kaikkea hassua luulitte, teitte tai sanoitte lapsena, minkälaisia lemmikkieläimiä teillä oli jne. Erityisen kiinnostavaa olisi tietää, että minkälaista lapsuus oli joskus vuosina 1960-1980. Olen itse syntynyt 1980-luvulla, mutta minulla on siitä ikävän vähän muistikuvia ja nekin ovat kovin hajanaisia ja pirstaleisia.

Muistan vain, että isäni pahoinpiteli minua fyysisesti, äiti henkisestä. Koulussa kiusattiin, niin että oksensin joka aamu, kun piti kouluun lähteä.

Itselläni ainakin vahvoja mielikuvia kaikista leluista ja keräilykohteista. Kerättiin tarroja ja kiiltokuvia, ja muistan edelleen jotkut hienoimmista. Samoin jotkut muistot tietyistä pehmoleluista saavat tipan silmään, niin tärkeitä ne silloin olivat.

Lähimetsässä leikittiin paljon. Joskus tehtiin hieno maja, mutta siitä tuli sanomista, kun oltiin havuja katkottu väärästä paikasta.
Kaikki lapsuusajan pyörät muistan, samoin ne uimapaikat, missä pentuna käytiin.
Ja tietty ne lapsuusajan toopet kaverit :love:

Yhteistyössä