Euro Jackpot-jännitystä taas ilmassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sluibailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En osta riviä kun en usko todennäköisyyteen omalla kohdallani.

Olen silti valmiina jos tarjootte shampanjat ja veneretken uudella veneellänne. ;)

Osaatko sä ajaa sitä paattia?

Mun pitäisi hankkia ensiksi vaikka rannikkolaivuritutkinto. Just ja just muistan, kummalta puolelta ne jorpakossa lilluvat pötkylät pitää kiertää...

Oltais oitis karilla. Tosin sit sitä vasta voisikin kilistellä kun ei olisi enää vaaraksi muille. :p

Osaatko sä ajaa sitä paattia?

Mun pitäisi hankkia ensiksi vaikka rannikkolaivuritutkinto. Just ja just muistan, kummalta puolelta ne jorpakossa lilluvat pötkylät pitää kiertää...

Oltais oitis karilla. Tosin sit sitä vasta voisikin kilistellä kun ei olisi enää vaaraksi muille. :p
Sun pitäisi ensin hankkia jäänmurtaja... pakkasille ei näy loppua. Vielä juhannuksenakin saa kuohuvat kylmäksi ilman jääkaukaloita :D

Sun pitäisi ensin hankkia jäänmurtaja... pakkasille ei näy loppua. Vielä juhannuksenakin saa kuohuvat kylmäksi ilman jääkaukaloita :D

Ois muuten siistiä. Me kun ei voida (nuorimman koulun vuoksi) muuttaa kesäkämpälle ennen kuin kesäkuun alussa ja musta on kaikista parasta käydä uimassa silloin kun vesi on vielä jäätävää ja hileistä.

On perjantai :) Kuka laittaa riviä menemään?
Itse laitoin juuri kaksi riviä, toinen vakio ja toinen silmät kiinni valitut numerot:ROFLMAO:

On se kolmen vakiorivi viikottain, ja kun näin taas sun viestin, niin sait taas mut laittamaan ekstrarivin + yhden 1/5 kimpan Jumbossa käydessä.

Eli "taas" tulee uus asuntovaunu sun pihaan ennen kesää ;)

Yhteistyössä