On perjantai
Kuka laittaa riviä menemään?
Itse laitoin juuri kaksi riviä, toinen vakio ja toinen silmät kiinni valitut numerot
Itse laitoin juuri kaksi riviä, toinen vakio ja toinen silmät kiinni valitut numerot
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En osta riviä kun en usko todennäköisyyteen omalla kohdallani.
Olen silti valmiina jos tarjootte shampanjat ja veneretken uudella veneellänne.![]()
Sun pitäisi ensin hankkia jäänmurtaja... pakkasille ei näy loppua. Vielä juhannuksenakin saa kuohuvat kylmäksi ilman jääkaukaloitaOsaatko sä ajaa sitä paattia?
Mun pitäisi hankkia ensiksi vaikka rannikkolaivuritutkinto. Just ja just muistan, kummalta puolelta ne jorpakossa lilluvat pötkylät pitää kiertää...
Oltais oitis karilla. Tosin sit sitä vasta voisikin kilistellä kun ei olisi enää vaaraksi muille.![]()
Sun pitäisi ensin hankkia jäänmurtaja... pakkasille ei näy loppua. Vielä juhannuksenakin saa kuohuvat kylmäksi ilman jääkaukaloita![]()
Osaatko jo ohjata Pitsilänrannan laituriin? Kuinka syvä vesi täytyy olla?Mä vuokraan veneeseen kuljettajan niin saan istuskella rauhassa kuohuvani kanssa eikä tarvitse miettiä ohjaamistaTervetuloa kyytiin, sinne mahtuu kyllä
![]()
En osaa laisinkaan mutta valitsen kuljettajan joka tietää kaikki niksit!Osaatko jo ohjata Pitsilänrannan laituriin? Kuinka syvä vesi täytyy olla?
Mä ostan taas jonkun porukkapelin.
Ai, miten voit sellaista väittää julkisesti? Onko teillä kimppakyyti?Niin, viimeksi ostit Loimaan reissulla sen viiteen osaan jaetun. Mihin se kuponki hävisi?
Ai, miten voit sellaista väittää julkisesti? Onko teillä kimppakyyti?
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/24...salosta-valmistui-vain-kaksi-poikkeuksellista
Raha tekee ihmeitä![]()
Niin, viimeksi ostit Loimaan reissulla sen viiteen osaan jaetun. Mihin se kuponki hävisi?
Juu, perinteet jatkuu viikontakaisestaEn osta riviä kun en usko todennäköisyyteen omalla kohdallani.
Olen silti valmiina jos tarjootte shampanjat ja veneretken uudella veneellänne.![]()
Mä tiesin, ettet petä tässä asiassa!Juu, perinteet jatkuu viikontakaisesta
Eli tervetuloa, stig ombord
Terv. kippari
Voi hitsit, en nähnyt sua, vaikka kävinkin tänään Jumbon pyöreillä päivillä.Ja pian uutisoidaan: "Voittorivi on pelattu Vantaan Jumbossa".
Näkiks kukaan mua, mulla oli grafiitinharmaa pilottitakki karvakauluksella![]()
On perjantaiKuka laittaa riviä menemään?
Itse laitoin juuri kaksi riviä, toinen vakio ja toinen silmät kiinni valitut numerot![]()
Minkä ikäinen olet?Ja pian uutisoidaan: "Voittorivi on pelattu Vantaan Jumbossa".
Näkiks kukaan mua, mulla oli grafiitinharmaa pilottitakki karvakauluksella![]()