Voi hitsit, en nähnyt sua, vaikka kävinkin tänään Jumbon pyöreillä päivillä.
Ootko just sama, joka ilmoitti halusta tulla veneilemään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi hitsit, en nähnyt sua, vaikka kävinkin tänään Jumbon pyöreillä päivillä.
Osaatko sä ajaa sitä paattia?
Mun pitäisi hankkia ensiksi vaikka rannikkolaivuritutkinto. Just ja just muistan, kummalta puolelta ne jorpakossa lilluvat pötkylät pitää kiertää...
Oltais oitis karilla. Tosin sit sitä vasta voisikin kilistellä kun ei olisi enää vaaraksi muille.![]()
Juu, olen sama. Ja sama, jolle tarjosit shampanjaa ja venereissua jo silloin kun oli 90 miltsii jaossa.Ootko just sama, joka ilmoitti halusta tulla veneilemään?
aattelin vetäistä kymmenen riviä.Voittorahat käytän tietysti Vaasan kissatalon pelastamiseen.![]()
Juu, olen sama. Ja sama, jolle tarjosit shampanjaa ja venereissua jo silloin kun oli 90 miltsii jaossa.![]()
Ähh, just äsken kirjoittelin toiveissa taas liikojaEi ollu yhtään täysosumaa!
En päässyt veneilemään enkä nauttimaan shampanjasta.![]()
Ensi viikolla tähyilen tarkasti jos näkisin sut kun oot Jumbossa jättämässä taas Eurojaskariviä.
No olipa jännä sattuma, että oltiin samassa paikkaa samana päivänä. Kaikista palstalaisista. Ja kaikista Suomen pelipaikoista
Sovitaan niin, että se oli joku etiäisjuttu, ja pian kuuluu -POKKSSS- juhlan kunniaksi![]()
Ei ollu yhtään täysosumaa!
En päässyt veneilemään enkä nauttimaan shampanjasta.![]()
Me ollaan kaikki oikein hyvän ikäisiä eiks niinIhan sopivan![]()
![]()
Oho, kiitos tarjouksesta!No voidaanhan me lähteä kuitenkin, vene on mulla jo olemassa ja skumppaa on nytkin jääkaapissa kaiken varalta. Tosin jäiden lähtöön menee vielä tovi.
*tarjous ei koske 2-lahkeista, oletan ettet olekaan*![]()
Oho, kiitos tarjouksesta!
Odotellaan, että jäät lähtee. Jäitä vaan skumppajäähdyttimessä.
Oletat ihan oikein.![]()
Jep!Ens perjantaina merimerkkikoulutusta Jumbossa lounaan merkeissä? Talo tarjoaa![]()
Niin, ja poliisia ei tarvittaisi, jos ihmiset eivät tekisi rikoksia. Voi vittu mikä ajatusten tonava siellä taas hölisee aivopierujaan.Hmm, eihän kissataloja edes tarvittaisi, jos ihmiset kantaisi vastuun omista lemmikeistään. Pitäisivät huolta niistä tappiin asti, kun kerran ovat niitä itselleen ottaneet.
Mikä kumma ihmisiä vaivaa? Koiranomistajat on kyllä keskimäärin paljon vastuuntuntoisempia. Molempia on muuten ollut, ja koulutettu koira edelleen on. Eikä se koskaan huitele missään ilman kontrollia.
Niin, ja poliisia ei tarvittaisi, jos ihmiset eivät tekisi rikoksia. Voi vittu mikä ajatusten tonava siellä taas hölisee aivopierujaan.