Kesälomakysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmakuinsaapas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhmakuinsaapas

Vieras
Meillä duunissa kaikilla on 4 viikkoa kesälomaa. Mulla tää on eka 4 viikon kesäloma. Yks jako kesälomansa niin, että otti viikon juhannusviikolla ja kolme myöhemmin. Nyt kesälomalistassa hänellä on lomaa koko juhannusviikko ja sitten ma-ti. Kaverini väitti, että tuo menee siksi noin koska juhannusviikko kuluttaa vain 4 lomapäivää ja lomapäiviä on 6 viikkoa kohden. Onks se näin?

Eli siis omalla tavallaan kannattais ottaa lomaa tuolla viikolla????

Meillä duunissa kaikilla on 4 viikkoa kesälomaa. Mulla tää on eka 4 viikon kesäloma. Yks jako kesälomansa niin, että otti viikon juhannusviikolla ja kolme myöhemmin. Nyt kesälomalistassa hänellä on lomaa koko juhannusviikko ja sitten ma-ti. Kaverini väitti, että tuo menee siksi noin koska juhannusviikko kuluttaa vain 4 lomapäivää ja lomapäiviä on 6 viikkoa kohden. Onks se näin?

Eli siis omalla tavallaan kannattais ottaa lomaa tuolla viikolla????
Joo. Pyhäpäivät/muut vapaapäivät eivät kuluta lomapäiviä.

Höh. Viime vuonna mulla oli loma silleen kun oli vaan viikon loma että loma alkoi perjantaina ja käsitti juhannusviikon. Menetin siis ilmeisesti yhden päivän kun loma alkoi perjantaina? Sinällään oli pakko tehä noin kun oli matka varattu.

Sun olisi pitänyt saada kaksi päivää lisää lomaa

Öö... käsitin että launtait lasketaan, joten tuossahan on 2 päivää PE-LA ja sitten MA-TO 4 päivää.

Toki jos loma alkaa juhannusviikon maanantaina, niin siinä on sitten
MA-TO 4 päivää ja sitten MA-TI kaksi päivää

Mun mielestä Juhannuksesta tuleva yhden päivän "palkkio" on ihan ok koska muuten alkukesä on ihan paskaa loma-aikaa. Mutta eihän siitä kahta päivää ekstraa tule koska se juhannuksen pe on kaikille vapaa anyway.

Öö... käsitin että launtait lasketaan, joten tuossahan on 2 päivää PE-LA ja sitten MA-TO 4 päivää.

Toki jos loma alkaa juhannusviikon maanantaina, niin siinä on sitten
MA-TO 4 päivää ja sitten MA-TI kaksi päivää

Mun mielestä Juhannuksesta tuleva yhden päivän "palkkio" on ihan ok koska muuten alkukesä on ihan paskaa loma-aikaa. Mutta eihän siitä kahta päivää ekstraa tule koska se juhannuksen pe on kaikille vapaa anyway.
No just kun lomalla lauantait lasketaan. Onhan se itse jussikin vapaata

Yhteistyössä