5lk lääkärintarkastus koululla, poika ei halua äitiä mukaan,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohhoh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";23556816]Nykyään vanhemmat holhoavat ja heitä kannustetaan holhoamaan lapsiaan aivan älyttömästi kohdusta hautaan.[/QUOTE]

Mut ei kai se paha ole? Kyllä edelleen on lapsia, joista ei todellakaan välitetä tarpeeksi.Ei kaikille vanhemmat puhu edes säästä.

siis mulle tulee itselle sellainen tunne, että luuleekohan terkka ettei minua kiinnosta lapsen asiat kun en mene, tai jotain sinne päin. just viime viikolla yhden pojan äiti oli siellä mukana.

mut saa poju itekseen mennä kun ei halua mukaan. oon varmaan sit paskamutsi, kun edes ajattelinkaan koko asiaa ja tein alotuksenki siitä. sori et kiinnostaa lapseni asiat.

Kyllä mua olis nolottanut ihan hirveesti, jos mun äiti olis tullut ala-asteella mukaan. Pelkästään se, et kaikki kaverit tietäis ja se, et se olis siellä ku mua tutkitaan ja kysellään.

Mun 6v poikakin pukeutuu saunan jälkeen jossain muualla eikä hyppele ilkosillaan jos meillä on vieraita just siihen aikaan :D 4v tyttö kyllä menee välittämättä onko päällä vai ei.

[QUOTE="vieras";23556893]Kyllä mua olis nolottanut ihan hirveesti, jos mun äiti olis tullut ala-asteella mukaan. Pelkästään se, et kaikki kaverit tietäis ja se, et se olis siellä ku mua tutkitaan ja kysellään.

Mun 6v poikakin pukeutuu saunan jälkeen jossain muualla eikä hyppele ilkosillaan jos meillä on vieraita just siihen aikaan :D 4v tyttö kyllä menee välittämättä onko päällä vai ei.[/QUOTE]

Nyt uuden lain myötä(laaja terveystarkastus) vanhemmat kutsutaan keskusteluun( 1lk, 5 lk, 8 lk) jossa kartoitetaan perheen tilanne. Luonnollisesti keskustelu tapahtuu esim. sen jälkeen kun lapsi on punnittu ja mitattu jne ja mennyt jo tunnille. Keskustelussa mukana siis vanhemmat ja lääkäri.

Alkuperäinen kirjoittaja "Vieras"
Nykyään vanhemmat holhoavat ja heitä kannustetaan holhoamaan lapsiaan aivan älyttömästi kohdusta hautaan.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23556851:
Mut ei kai se paha ole? Kyllä edelleen on lapsia, joista ei todellakaan välitetä tarpeeksi.Ei kaikille vanhemmat puhu edes säästä.

No, joissain paikoin se on alkanut menemään niin pitkälle, että vanhemmat menevät aikuisen lapsen työhaastatteluun mukaan tai töissä olevan lapsen kanssa pyytämään esimieheltä palkankorotusta.

Itse olen kyllä viidennellä, ja en mä halua äitiä sinne mukaan. Kun siellä puhutaan murrosiästä. Ja on noloa, jos äiti istuu vieressä kun joku puhuu itselle murrosiästä. Älä mee, jos ei kerran poika sua sinne halua.

Siis haloo. Eiköhän tuon ikäinen voi jo itse mennä yksin terkkarille. Kyllä sieltä sitten ilmoitetaan, jos jotain ilmoitettavaa on. Ihme ettei vielä armeijan tarkastukseenkin ole pyydetty vanhempia mukaan....