Paskaviiva aikuisen housuissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Että tämmöstä. Oon ny aika monesti valittanu AIKUISELLE MIEHELLE(NI) paskaviivasta alushousuissa. Alkaa ottaa niin päästä että ei sanat riitä. Puhumattakaan häpeästä. Mies sanoi et pierujen yhteydes täytyy tulla... Ja että oli ajatellu et se olis normaalia. Minkälaisen idiootin kans mä oon??!! Ajatuksia? Onko muilla samanlaisia urpoja puolisoina...?

Että tämmöstä. Oon ny aika monesti valittanu AIKUISELLE MIEHELLE(NI) paskaviivasta alushousuissa. Alkaa ottaa niin päästä että ei sanat riitä. Puhumattakaan häpeästä. Mies sanoi et pierujen yhteydes täytyy tulla... Ja että oli ajatellu et se olis normaalia. Minkälaisen idiootin kans mä oon??!! Ajatuksia? Onko muilla samanlaisia urpoja puolisoina...?
Pohojanmaalla sanovat että aikuisella miehellä on aina vähän paskaa housuissa.
Itse en ole tätä mieltä :ROFLMAO:

Jätä se viivahousu. Kunnon mies ei mitään vaivaisia viivoja housuihinsa tee, vaan ronskin miehekkäitä läiskiä, sellaisia joista kunnon märkäpierun jälkeen tarttuu ihan ehtaa paskaa tasaisesti molempiin persposkiin eikä vain pelkän pökäleleikkurin ympärille.

Pitäisköhä iteki alkaa viivottelemaan. Sitten meitä olis kaks paskahousua. Tulevat ex-kaveritkin tunnistais hyvin haisunäätäpariskunnan jo ennen näköhavaintoa.

Ihan tosissaan muuten kiinnostaa toisten miesten ajatukset aiheesta. Jos kukaan ny moisesta suostuu tosissaan puhumaan... Jos 89℅ on paskomisen kannalla, niin ei kait sitä voi tältä mun omalta värjääjältäkään vaatia liikoja vaatia. Tai oikeastaan voi. Ei vaan oo tervettä.

Voi kuule, täällä ihan sama tilanne, hyi yök ja *aa*a*a. Toki, oon tätä kymmenen vuotta kestänyt kun mies mitä ihanin, mutta saa ehottomasti ite pestä omat pyykkinsä, _erillään_ mun pyykistä. Hänen mukaan johtuu siitä että varsinkin ruumiillisessa työssä pierettää, minä oon ihan satavarma että ei ole vain oppinut oikiaa pyyhkimistekniikkaa, eikä kauheen hanakasti kosteaakaan wc-paprua asioinnin jälkeen käytä, saati käsisuihkua joka ilmeisesti on keksintönä suoraan hornasta

Ei todellakaan tule pierujen seurauksena. Tulee huonosti pyyhityn perseen ja hikoilun yhteisvaikutuksesta. Ei ole normaalia, jos tapahtuu toistuvasti, vaan osoitus huonosta hygieniasta ja ymmärryksen puutteesta. Nykyään myös miehet osaavat tarvittaessa käyttää suihkua peseytymiseen. Ihan päivittäin. Ne ajat ovat takana kun saunassa käytiin kerran viikossa lauantaisin ja muu aika hoidettiin hygienia pyyhkäisemällä kostealla rätillä kainaloita.

Yhteistyössä