V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tykkäisitkö itse jos joku tulis sun ovelle 23.30 koluamaan? Sillä oli sen vetran paksu nippu mainoksia, että niitä piti oikein asetella ja tunkea luukusta sisään, ei vain kevyesti tipautaa. Oisko ihan okei? Ehkä tää tyyppi kuvitteli, että ne ovet on äänieristettyjä tai että jakaa okt-alueella tienposken laatikoihin.
ap
Tuleehan sanomalehtikin neljältä yöllä
Meillä kolahtaa yleensä 1:30-2:00 välillä.Tuleehan sanomalehtikin neljältä yöllä
Aina olen herännyt siihenSe osataan jakaa hiljaa. Mainoksia täälläpäin ainakin paiskoo m@mut ja teinit.. joskus ne heitetään vaan tuohon oven taakse käytävälle.
Aina olen herännyt siihen
Tai sitte vain nukut sikeästi siihen aikaanHarmillista. Tällä meilläpäin sanomalehti osataan onneksi jakaa hiljaa.
Tai sitte vain nukut sikeästi siihen aikaan
Taloyhtiössäni mainosongelma on ratkaistu siten, että rapun ovet ovat lukossa 24/7. Mainosjakajat tai muut avaimettomat eivät pääse rappuun.
Mainoksia varten rapun oven viereen on laitettu mainospostilaatikko. Siinä lukee, että tähän rappuun on mainoksia pyydetty 5 nippua. Numero vaan muuttuu jos niitä joku ei enää halua tai jos rappuun muuttaa joku joka niitä haluaa. Mainoksia haluavat sitten kantavat mainoksensa kotiin itse töistä tullessaan tai roskapussia viedessään.
Suosittelen systeemiä lämpimästi.
No en mä joka viikko ole, kun se täällä häiriköi. En halua tulla häirityksi jos olen juuri saamassa unen päästä kiinni. Jos ei se tuosta ottanut opikseen ajatella muita, niin soitan sinne jakeluun sitten. Kuulkoot saman pomoltaan sitten.Jos sä olet hereillä puol kolmelta niin ei luulisi tuohon aikaan liikkujan häiritsevän
On ne täälläkin tuohon aikaa lukossa.Taloyhtiössäni mainosongelma on ratkaistu siten, että rapun ovet ovat lukossa 24/7. Mainosjakajat tai muut avaimettomat eivät pääse rappuun.
Mainoksia varten rapun oven viereen on laitettu mainospostilaatikko. Siinä lukee, että tähän rappuun on mainoksia pyydetty 5 nippua. Numero vaan muuttuu jos niitä joku ei enää halua tai jos rappuun muuttaa joku joka niitä haluaa. Mainoksia haluavat sitten kantavat mainoksensa kotiin itse töistä tullessaan tai roskapussia viedessään.
Suosittelen systeemiä lämpimästi.
Mä pelästyn tuollaiseen, enkä saa unta helposti, jos herätetään. Hesarit ja muut ymmärtää, mutta mainospostin jakaminen on turhaa muutenkin, niin sen voi tehdä "ihmisten aikoihin". Se tyyppi siis kolistelee vaikka itselläni ois mainoskielto ja se kuuluu asuntoon todella selkeästi. Ei täällä tartte edes mainosten jakajien kuljeskella enää kello 21 jälkeen. Siksi se häiritsee.Ampuisin jos joku tunkis sisään.
Heräisin jos postia tungettaisiin. Kohauttaisin olkia ja jatkaisin unia.
Ei haittaisi.