Mainosten jakaja jakaa saatana mainoksia kello 23.30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tykkäisitkö itse jos joku tulis sun ovelle 23.30 koluamaan? Sillä oli sen vetran paksu nippu mainoksia, että niitä piti oikein asetella ja tunkea luukusta sisään, ei vain kevyesti tipautaa. Oisko ihan okei? Ehkä tää tyyppi kuvitteli, että ne ovet on äänieristettyjä tai että jakaa okt-alueella tienposken laatikoihin.
ap

Ampuisin jos joku tunkis sisään.
Heräisin jos postia tungettaisiin. Kohauttaisin olkia ja jatkaisin unia.

Ei haittaisi.

Taloyhtiössäni mainosongelma on ratkaistu siten, että rapun ovet ovat lukossa 24/7. Mainosjakajat tai muut avaimettomat eivät pääse rappuun.
Mainoksia varten rapun oven viereen on laitettu mainospostilaatikko. Siinä lukee, että tähän rappuun on mainoksia pyydetty 5 nippua. Numero vaan muuttuu jos niitä joku ei enää halua tai jos rappuun muuttaa joku joka niitä haluaa. Mainoksia haluavat sitten kantavat mainoksensa kotiin itse töistä tullessaan tai roskapussia viedessään.

Suosittelen systeemiä lämpimästi.

Taloyhtiössäni mainosongelma on ratkaistu siten, että rapun ovet ovat lukossa 24/7. Mainosjakajat tai muut avaimettomat eivät pääse rappuun.
Mainoksia varten rapun oven viereen on laitettu mainospostilaatikko. Siinä lukee, että tähän rappuun on mainoksia pyydetty 5 nippua. Numero vaan muuttuu jos niitä joku ei enää halua tai jos rappuun muuttaa joku joka niitä haluaa. Mainoksia haluavat sitten kantavat mainoksensa kotiin itse töistä tullessaan tai roskapussia viedessään.

on meilläkin talon alaovet lukossa 24/7 mutta jakajilla on avaimet...

O

On ne täälläkin tuohon aikaa lukossa.
ap

Ampuisin jos joku tunkis sisään.
Heräisin jos postia tungettaisiin. Kohauttaisin olkia ja jatkaisin unia.

Ei haittaisi.
Mä pelästyn tuollaiseen, enkä saa unta helposti, jos herätetään. Hesarit ja muut ymmärtää, mutta mainospostin jakaminen on turhaa muutenkin, niin sen voi tehdä "ihmisten aikoihin". Se tyyppi siis kolistelee vaikka itselläni ois mainoskielto ja se kuuluu asuntoon todella selkeästi. Ei täällä tartte edes mainosten jakajien kuljeskella enää kello 21 jälkeen. Siksi se häiritsee.
ap

Yhteistyössä