Suomen sarjakuristaja Michael Penttilä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elena777
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä kysymys. Äitiä ei ole, vaimoa ei ole, tytär on, mutta ei asu Suomessa.
Vastatakseni oleelliseen: en varmastikaan yrittäis surmata häntä. Sehän tekis minut hänen kaltaisekseen.
Mä tekisin kaikkeni, että voisin repiä, raastaa ja kiduttaa sen pahan kilon paloiksi joka koskisi ikinä lapseeni...mutta kai me emot ollaan sitten erilaisia siinä kuin sinä.

Mä tekisin kaikkeni, että voisin repiä, raastaa ja kiduttaa sen pahan kilon paloiksi joka koskisi ikinä lapseeni...mutta kai me emot ollaan sitten erilaisia siinä kuin sinä.
Joskus ihmiset kostavat tekoja, jotkut jättävät sen virkavallan tehtäväksi hoitaa asia lain puitteissa.

Oikestaan tuota mainitsemaasi palasiksi repimistä tapahtuu aika harvoin.
Ehkä kaltaisiasi emoja ei olekaan kovin monta, tai sitten yhteiskunta suojelee ne rikolliset.
Mene ja tiedä.

Ikävä kyllä, vaikka tyyppi on päästään vialla, ei hän ole mielisairas lain määrittelemällä puitteissa joutuakdeen vankimielisairaalaan.

Hän erottaa oikean ja väärän, ja ymmärtää tekonsa seuraukset. Minkä vuoksi hän onkin paljon pahempi kuin tavanomainen latvalaho joka voidaan pakkohoitoon laittaa.

Voimme vain toivoa, että tällä kertaa hovi ei alenna hänen tuomiotaan (mikäli käräjäoikeudessa elinkautisen saa), niin kuin hovilla yleensä hänen kohdallaan on ollut tapana. Tuo juuri hovista tullut 2,5 vuotta on poikkeuksellinen, ja varmasti johtui siitä, että hän on jo tunnustanut murhan joka on tehty käräjäoikeuden vapautettava hänet.

Ja samaan syssyyn voimme toivoa, ettei hovi tällä kertaa vapauta häntä elinkautisesta tyypillisen 12-15 vuoden jälkeen. Olisi jo aika kokeilla Suomessa miten se elinkautinen oikeasti lusitaan siihen tappiin asti.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Joskus ihmiset kostavat tekoja, jotkut jättävät sen virkavallan tehtäväksi hoitaa asia lain puitteissa.

Oikestaan tuota mainitsemaasi palasiksi repimistä tapahtuu aika harvoin.
Ehkä kaltaisiasi emoja ei olekaan kovin monta, tai sitten yhteiskunta suojelee ne rikolliset.
Mene ja tiedä.
Ok, mä kysyn sulta nyt näin päin...mieti hetki tilannetta missä sun tyttäresi oli pieni ja sä tulisit tilanteeseen missä näkisit kun toinen mies raiskaa sun lapsen.
Ihanko oikeesti yrität selittää että siinä tilanteessa sun järki ei sumenisi ja näpyttelisit kaikessa rauhassa poliisi numeron ja soittaisit heille ja luottaisit, että se pedofiili saisi ansaitsemansa tuomion...Suomessa?

Wau.

Ok, mä kysyn sulta nyt näin päin...mieti hetki tilannetta missä sun tyttäresi oli pieni ja sä tulisit tilanteeseen missä näkisit kun toinen mies raiskaa sun lapsen.
Ihanko oikeesti yrität selittää että siinä tilanteessa sun järki ei sumenisi ja näpyttelisit kaikessa rauhassa poliisi numeron ja soittaisit heille ja luottaisit, että se pedofiili saisi ansaitsemansa tuomion...Suomessa?

Wau.
Noh, kun kerran kysyt sen noin niin koitan vastata niinkuin nyt siihen reagoisin.
Varmastikin koittaisin lopettaa sen raiskaamisen ja palkkioksi raiskaajalle kymmene tuumaa yläpäästä pois.
En nyt tarkoita välttämättä sitä, että leikkaisin häneltä pään irti, mutta varmaankin hänen henki olisi vaarassa poistua hänestä.

Varmastikin koittaisin lopettaa sen raiskaamisen ja palkkioksi raiskaajalle kymmene tuumaa yläpäästä pois.
En nyt tarkoita välttämättä sitä, että leikkaisin häneltä pään irti, mutta varmaankin hänen henki olisi vaarassa poistua hänestä.
Eli rangaistuksena leikkaisit häneltä hiukset.:cautious:

En ihan tuota tarkoittanut.
Ymmärrän, että mua on vaikea ymmärtää. Olen huomannut sen aikaisemminkin.
Luonnonlait jo sanelevat sen, että emot puolustavat jälkeläisiään kuolemaan saakka....se on sisäänrakennettu toiminta ja sellaista ihmistä ei kutsuta hulluksi vaan äidiksi.

Yhteistyössä