Muita jotka kannattavat useiden puolueiden teesejä, eivätkä vain yhtä puoluetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinä joutuis ihmiset tekemään paljon kompromisseja, omaa ajatteluakin vastaan.

Jos oisin Usassa niin oisin rebublikaani ja äänestäisin Trumppia, mutta en kannata silti kuolemantuomiota, teollisuuden ylivoimaa ja sotavarustelun lisäämistä ja silmien ummistamista ympäristöasioissa. Kiristäisin aselupia jne.

Obama edusti kestävää kehitystä, rauhanomaisuutta ja halusi sosiaali-ja terveydenhuollon uudistusta, mut oli liian liberaali ja liian myötämielinen muslimeille.
Se mitä olen seurannut jenkkien politiikkaa niin olen huomannut, että repuplikaanit, jotka sanovat olevansa kristittyjä, tekevät tekoja ja päätöksiä, jotka ovat mielestäni raamatun oppeja vastaan.
Niinkuin tappaa omia kansalaisiaan ja mennä sotakoneidn kanssa vieraalle maalle tappamaan heidänkin asukkaita.
Puskan George jopa sanoi, että hän kuuli Jumalalta ,mennä ja aloittaa sota.

• Tykkää
Reactions: Echo
Mitähän sää sitte tekisit jos tänne tulis äänestyspakko, mutta naisilta otettais äänestysoikeudet samalla pois?:D
No sit en äänestäis ku en pystyis. Mut luottaisin Suomen luppakorvamiehiin, sanoisin miehelle sen mennessä äänesryskoppiin että "katotkin ettet mitään urpoa äänestä." :D

Jep. Kierrätys kunniaan, pakkaukset yksinkertaisiksi, vakuumit pois, lähiruokaa enemmän, se tajuton lelu-ja muovirojutarjonta muksuilta pois, jne.

Matkustelua ei ehkä voi vähentää...Sitä mä ihmettelen että kun on nykyteknologia, niin miks edelleen lentomatkailu on saastuttavaa? Kuka änkyräukko tai mikä taho sitä kehitystä saastuttamattomiin polttoaineisiin päin on jossain estämässä?

Matkustelu avartaa maailmankatsomusta ja siitä voi saada uusia ideoita miten parantaa elinolosuhteita.

MUTTA! Mun mielestä ois kohtuullista että vaikka jokaista ulkomaanmatkaa kohden tehtäisiin kolme patikkamatkaa lähiluontoon. Tai sama se, vaiks menisi fillarilla tai soutaen. Pääasia ettei kokonaan unohdeta miten kaunis tää omakin maa on.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Matkustelu avartaa maailmankatsomusta ja siitä voi saada uusia ideoita miten parantaa elinolosuhteita.

MUTTA! Mun mielestä ois kohtuullista että vaikka jokaista ulkomaanmatkaa kohden tehtäisiin kolme patikkamatkaa lähiluontoon. Tai sama se, vaiks menisi fillarilla tai soutaen. Pääasia ettei kokonaan unohdeta miten kaunis tää omakin maa on.
Juuri näin!

Kokomustaa mä äänestän sitten kun mulla on puoli milliä pääomatuloja vuodessa. Sitä ennen mulla ei ole siihen varaa, enkä ymmärrä miksi muut köyhät heitä äänestävät.

Kepuleita äänestän sitten jos mulla joskus on jokunen neliökilometri mettää. Sitä ennen mulla ei ole siihen varaa, enkä ymmärrä miksi heitä äänestää joku jonka maanomistus rajoittuu parvekekukkalaatikkoon.

Vihreitä ei o mitään syytä äänestää niin kauan kuin vihreiden viisain on Osmo Soininvaara. Mitenkään Osmoa moittimatta mutta ne muut.

Ruåttalaisia äänestäisin jos olisin ruåttalainen, mitäs muutakaan?

Persut taas eivät siedä ajatuksiani ja minä puolestani en tiedä ajattelevatko persut, joten ei oikeastaan ole yhteistä säveltä.

Sinisillä taas taitaa olla enemmän ministereitä kuin äänestäjiä?

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Vain todella harvalla kokoomusta äänestävällä on tuollaiset pääomatulot. Suurin osa vain haluaa pitää itse töissä ansaitut rahat itsellä. Siitä on kyse.
Niin, en mä ymmärrä niitä jotka ovat niin köyhiä, että pitää käydä töissä elääkseen ja silti äänestävät kokoomusta.
Mistä lähtien se on palkansaajien puolue ollut?

Yhteistyössä