Mistähän vois johtua? Nilkat turvoksissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa kyllä

Vieras
Mistähän voi johtua se että yhtäkkii on molemmat nilkat turvonneet? Ei ole kipuja niissä. Olen lääkärin ohjeen mukaan syönyt lauantaista lähtien buranaa, ensin la-su 3x400mg buranaa ja 3x1g panadolia, maanantaina en ottanut aamulla mitään, mutta illasta otin yhden burana slow 800mg, ti-aamuna 2xburana slow 800mg ja ti-illalla 1xburana slow 800mg. En siis tiiä aiheuttaako burana tollasta, aiemmin en oo pitkävaikutteista koskaan syönyt, mut lyhytvaikutteista kyllä.
Koskaan aikasemmin ei oo nilkat turvonneet.

Voisiko turvotus johtua siitä, että on ollut pitkään paikallaan eikä liikkunut?
Voihan se, mut miten pitkään pitää olla liikkumatta että nilkat turpoo? Joka päivä kuitenkii minimissään 3kertaa päivässä liikun ulkonakin, enkä oo koskaan montaa tuntia likkumatta. No tänään(siis ti) nukuin päivällä jotai 3-4 tuntia, mutta turvotus tuli vasta iltamyöhällä.

Tuon buranan tuoteselosteessa lukee että lääkäriin yhteys jos raajat turpoaa.

Etsin netistä Buranan pakkausselosteen ja siinä lukee selvästi, että lääkkeen käyttö pitää lopettaa ja ottaa yhteyttä lääkäriin, jos tulee turvotusta.

Lopeta lääkkeen käyttö ja ota välittömästi yhteys lääkäriin tai lähimpään päivystyspoliklinikkaan, jos sinulla on seuraavia oireita:
 hengitysvaikeudet tai hengenahdistus
 ihon voimakas punoitus, kutina ja turvotus
 kielen tai nielun turvotus
 äkillinen, voimakas vatsakipu tai verioksennus.

Ota yhteys lääkäriin niin pian kuin mahdollista, jos sinulla on seuraavia oireita:
 närästys ja lievät vatsavaivat
 mustat ulosteet
 lisääntynyt mustelmataipumus tai nenäverenvuodot
raajojen turvotus
 muut hitaammin alkavat iho-oireet.

Onko sillä mitään merkitystä että soitanko mä sinne nyt yöllä vai aamulla? Jäätävä stressi soitella ylipäätään yhtään minnekään. Lähinnä se että tuleeko jotain päänaukomista ku yöllä soitan tmv..

Ja menin taas halpaan! :LOL: :ROFLMAO: Kun näin aloituksen, mietin voitko sinä olla ap... Jonkin ajan päästä ajattelin, ettei se voi olla kukaan muu, koska ei täällä ole muita... ja sitten uskoin, että sinulla on turvonneet nilkat. :ROFLMAO: Voi olenpa hölmö.... :oops:

Ja menin taas halpaan! :LOL: :ROFLMAO: Kun näin aloituksen, mietin voitko sinä olla ap... Jonkin ajan päästä ajattelin, ettei se voi olla kukaan muu, koska ei täällä ole muita... ja sitten uskoin, että sinulla on turvonneet nilkat. :ROFLMAO: Voi olenpa hölmö.... :oops:
Mulla on nilkat turvoksissa! Usko tai ole uskomatta, ei liikuta mua suuntaan eikä toiseen. Edelleenkii tässä mietin että soitanko sinne päivystykseen vai enkö. Oli nimittäin viikonloppuna se kohtelu siellä niin ala-arvoista että pitänee miettiä kaksikii kertaa että viittiikö häiritä...

Yhteistyössä