Tiedättekö sen ihmistyypin joka hallitsee toisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli ei kunnioita henkilöä, mutta silti lähettelee tälle jotain vaikkapa onnitteluita ja se on hänen tapansa normalisoida se tilanne, ettei sitä viestin saavaa kunnioiteta. Aitoa halua antaa toiselle mitään hyvää se ei sisälä.
Mun äitini on juuri tällainen. Ei kunnioittanut minua, omaa lastaaan, eikä koskaan usko, että on minua loukannut, eli eipä siitä tarvitse edes välittää, jos pahoitti mieleni.
Tilanteen normalisoimiseksi, eli opettaakseen minulle, ettei minua taritsekaan kunnioittaa, sitten itse toimi aurinkoisesti ja esitti hyväntuulista, koska siten kukaan muu ei huomaa lainkaan, että hän ei kunnioittanut lastaan. Tämä siinä vain jotain outoa rähisi, mitä lie normaalia lapsen kähinää. Ei todellakaaan ollut!

Miksi kenenkään pitäisi kunniottaa sinua kun sinä olet niin hyökkäävä kaikkia muita kohtaan? Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Mun äidin pitäisi, paskat mä teiltä mitään kunnioitusta odottelenkaan. Se on jo nähty, ettei teistä sellaiseen ole. Mutta nyt oli kyse äidistäni ja minusta, kun olin lapsi! Se on eri asia, koska lasta tulee kunnioittaa ja opastaa, eikä arvostella, jos lapsi ei vielä ymmärrä, mikä on oikein ja mikä väärin.
ap

Mutta sinulla on oikeus arvostella omaa lastasi erittäin ylikriittisesti ja rumasti siitä, että hän kysyi sinulta että mikset käyttänyt sitä kirosanaa.

Voi että naurattaa. Toisaalta myös säälittää lastesi kannalta, onneksi asuvat isällään.

Mutta sinulla on oikeus arvostella omaa lastasi erittäin ylikriittisesti ja rumasti siitä, että hän kysyi sinulta että mikset käyttänyt sitä kirosanaa.

Voi että naurattaa. Toisaalta myös säälittää lastesi kannalta, onneksi asuvat isällään.
No en sano hänelle sitä päin naamaa, joten so? Plus että tajuttuani mitä hän oikeasti tarkoittikaan puysin anteeksi JA MÄ SENTÄS TEIN TÖITÄ SEN ETEEN, ETTÄ TAJUAISIN!
ap

Ja mulla on elämässäni ollut paljon enemmän kunnioitusta, kuin sinulla, se nkyy jokaisesta eleetäsikin, olet matalalla Kunnioituksessa, etkä voi sitä muilta paljoa odottaa.
ap

Ja mulla on elämässäni ollut paljon enemmän kunnioitusta, kuin sinulla, se nkyy jokaisesta eleetäsikin, olet matalalla Kunnioituksessa, etkä voi sitä muilta paljoa odottaa.
ap
Minä en katsos perusta käsitystäni omasta arvostani muiden mielipiteille ja hae raivokkaasti päätavoitteena "kunnioitusta". Kunnioituksen kyllä saa sellainen, joka sellaisen oikeasti ansaitsee.

Äitisi ei voi aikuisena parantaa sinua, vain sinä itse voit sen tehdä työstämällä itse omaa psyykeäsi. Olet jo vuosia yrittänyt parantua mesoamalla äidistäsi ja vaatimalla häneltä sitä ja tätä etkä ole edennyt yhtikäs mihinkään.

Minä en katsos perusta käsitystäni omasta arvostani muiden mielipiteille ja hae raivokkaasti päätavoitteena "kunnioitusta". Kunnioituksen kyllä saa sellainen, joka sellaisen oikeasti ansaitsee.
Tuo on PASKA uskomus!!!!!!!!!!!!! Mä oisin ansainnut äidiltäni kunnioituksen, mutten saaanut sitä! Miten sä kehtaatkin väittää, ettei oku lapsi ansaitsisiäitinsä kunnioitusta!!!? Sä et vain tiedä, sä loukkaat minua.
ap

Miten se ITSEN muuttaminen oikein auttaa, ku se satuttaa, ettei oma äiti kunnioita!!!???????? Ei mitenkään, voin kertoa.
ap
Tottakai se satuttaa, mutta ratkaisu on surra asia, ottaa hajurako äitiisi ja hankkia elämä jossa ei ole äidin tai kenenkään muunkaan hyväksynnän varassa sillä tavalla kuin sinä olet. Riippuvaisena, kykenemättömänä aikuiseen itsenäisyyteen.

Yhteistyössä