miltä vauvan potkut tuntuu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkupallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

potkupallo

Vieras
Miltä vaavin potkut tuntuu? tuntuuko ne välillä muljahduksilta? pelottaa, että mikähän tuolla muljahtelee aina välillä, voiko se olla vaan vauvan liikkeitä?? toivottavasti. mua rupes pelottaa, et jos se istukka sieltä vaikka irtoaa, ku se muljahtelu tuntuu tuolla alhaalla, ja istukka on valitettavasti vielä ainaki alhaalla. mulla viikkoja 18, ekaa odottelen.. kuplahduksia tuntunu jo kauan, ja vieläkin välillä, mut nyt muutamana päivänä muljahdellu, tuntuu toisaalta ilkeältä, enkä tiedä mitä ne on. pelottaa vähän jos kaikki ei ookkaan hyvin. auttakee mua keillä kokemusta, pliis :heart:

Mun mielestä tuntuu just siltä kuin mitä etukäteen voisi pienen potkun kuvitella tuntuvan. Sellanen kevyt neppaus tai pieni sormella tökkäsy ihoon tuntuu samalle. Muljahdus saattaa olla vaikka kuperkeikka... istukan irtoomisessa kova kipu, ainakin niin mulle kerrottu..

joo, niitä kuplahduksia on ollu parin viikon ajan,ja nyt niitä myös, mutta kuvioihin tullut mukaan tollasia ihmeellisiä muljahduksia. ei mulla kyllä vatsaan koske ollenkaan, tuntuu vaan aika hurjalta, kun muljahtelee, mietin, et onkohan vaavilla kaikki hyvin, mut jospa sillä sitten olisi =) Siis onko muita, jotka voisi kuvailla tunteneensa myös samanlaisia muljahduksia? toivon mukaan en ole ainut :D

Kyllähän ne potkut aluksi tuntuvat "muljahduksina", kunnes vauva kasvaa ja potkut terävöityvät. Vauva mahtuu liikkumaan niin hyvin, että potkut tuntuvat eri paikoissa, mutta raskauden loppuvaiheessa kun vaavi ei enää juuri pysty kääntymään alkavat potkut tuntua samasta kohdasta päivittäin. Itsellänikin tuntuivat potkut joskus niin alhaalla, että tuntui kuin vauva tulisi ulos. Kyllä kaikki on varmasti kohdallaan, koska jos jokin on pielessä niin on yleensä kipua tms.

Minä en osaa takuuvarmasti sanoa, tuntuuko mitään vielä. Mutta ihan kun jotain hyvin pientä olisi tekeillään.. Tuntuu vähän siltä kun ilmakupla liikkuisi masussa, vaikea sanoa onko se vauvan liikettä vaiko sitä itteään eli ilmaa vain. x,D

Toisaalta kylläpäs tuo ilmakupla tuntuu tuossa samassa kohdassa yllättävän paljon ja usein nyt kun selällään illalla makoilee. Voisko olla sitten ihan potkuja! :)

Minä en osaa takuuvarmasti sanoa, tuntuuko mitään vielä. Mutta ihan kun jotain hyvin pientä olisi tekeillään.. Tuntuu vähän siltä kun ilmakupla liikkuisi masussa, vaikea sanoa onko se vauvan liikettä vaiko sitä itteään eli ilmaa vain. x,D

Toisaalta kylläpäs tuo ilmakupla tuntuu tuossa samassa kohdassa yllättävän paljon ja usein nyt kun selällään illalla makoilee. Voisko olla sitten ihan potkuja! :)

Vauvan potkut tuntuu hyvin pitkälti suolivaivoilta.

Yhteistyössä