Rakkautta ensisilmäyksellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailija

Vieras
Haluan vai kertoa tarinan jollekin.
Menin treffihakusovelluksen löytämäni miehen kanssa treffeille.
Nähdessäni hänet, jalat petti alta, en voinut nousta autosta. Olimme yhdessä seuraavaan päivään.
Tein asioita joista olen ennen ollut "minä en ainakaan". Asumme eri kaupungissa. Lasten ja töiden takia näimme harvoin.
Tuli vastoinkäymisiä. Todettiin ei voida "olla" yhdessä. Olen tapaillut muitakin. Nyt muutan vielä paljon kauemmaksi. Kauempana minulla on mies, joka turvallinen ja vakaa. Eli kaiken pitäisi olla hyvin. Tämän deittini ajatteleminen saa kyyneleet silmiin ja sattuu.

Jos joku joskus kysyy, onko rakkautta ensisilmäyksellä olemassa.
-On, tiedän sen

Jos olis ollut sitä molempien osalta ei esteet olis ollut kuin hidaste yhteiselle elämälle.

Mutta rakkautta ensi silmäyksellä on kyllä olemassa. Mä oon ollu sellaisen kanssa 25v yhdessä. Kihlat ostetiin kuukauden tapailun jälkeen. Naimisiin mentiin 2kk siitä. Edelleen rakastetaan niin älyttömästi

Onnea! Tosi ihanaa <3

Jos on tarkoitettu, niin tulemme joskus olemaan yhdessä.

Jos olis ollut sitä molempien osalta ei esteet olis ollut kuin hidaste yhteiselle elämälle.

Mutta rakkautta ensi silmäyksellä on kyllä olemassa. Mä oon ollu sellaisen kanssa 25v yhdessä. Kihlat ostetiin kuukauden tapailun jälkeen. Naimisiin mentiin 2kk siitä. Edelleen rakastetaan niin älyttömästi

Uusimmat

Yhteistyössä