Tatuointi asiaa, onko sinua syrjitty tatuointien vuoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo.... Yh-mamma, tatuoinnit, halvalla värjätty tukka ja lapsen nimi esimerkiksi Jaxon= white trash.

Tuskin tommoset saa työtään tehtyä tehokkaasti.
No etpä säkään vaikuta penaalin terävimmältä.

Kyllä, mulla on tatuointeja, mutta ne ei vaikuta mun työntekoon mitenkään. Ne ei edes näy työvaatteiden alta joten ei voi tehdä musta mitään typeriä päätelmiä. Ensimmäisen tatuoinnin otin kun olin lukiossa, pari kun opiskelin sairaanhoitajaksi ja pari vielä valmistumisen jälkeen. Lisää aion ottaa jossakin vaiheessa.

Yh en ole, äiti yhdelle kylläkin. Olen naimisissa enkä värjää hiuksiani. Lapsella on ihan tavallinen suomalainen nimi.

Nyt sitten odotetaan sun muka hauskaa ja fiksua vastausta. :D

Joo.... Yh-mamma, tatuoinnit, halvalla värjätty tukka ja lapsen nimi esimerkiksi Jaxon= white trash.

Tuskin tommoset saa työtään tehtyä tehokkaasti.

Kyllähän se on niin että tatuoinnit on nimenomaan persoonallisia ja yksilöllisiä taitaa edelleen olla että tatointeja löytyy vain pienellä osalla suomlaisaia. Eikä tämä millään tapaa vähennä ahkeruutta tai tehokkuutta. Tiedän meidänkin firmassa monta työntekijää ilman tatointia jotka siivoaa huonommin kuin minä. Ja mun lapsen nimi on Veeti että se noista sun tilastoista!

Jokaisen oma asia. Sääliksi vaan kun nuoret hakkauttavat vaikka mitä paskaa nahkaansa. Tulee mieleen vankilatatskat. Halvalla saa kun kaveri operoi ja toisin päin.
Ainoa juttu mitä en siedä noita tv-kokkien tatskoja. Ne nyt ei vaan sovi kaiken kansan katsottavaksi ruokaohjelmissa.

Tatuoinnit voivat olla upeita tai sitten todella rumia.

En karsasta tatuointeja, mutta rumia ja huonosti hakattuja ei tod. huvita katsella.

Vähän sama kuin hiusten kanssa, kampaajalla leikattu ja värjätty vs. Kotona karrelle poltettu shokkivärin ja itse asennettujen lisäkkeiden pesäke.

En kyllä ymmärrä koko hommaa. Esim. Keski-ikäiset plösööntyneet miehet ottavat tatskoja joita kannetaan loppuelämä.

Tästä työpaikalla esimerkkinä uhmakas piikkilankatska hauiksessa ym.

Sen sijaan, jos tämän plösööntyneen keski-ikäisen viiden tonnin Volvoon tulee pienikin naarmu niin hirvee nillitys ja auto maalaamolle.

Sen, jos minkä tulee pysyä puhtaan neitseellisenä.

Kyllähän se on niin että tatuoinnit on nimenomaan persoonallisia ja yksilöllisiä taitaa edelleen olla että tatointeja löytyy vain pienellä osalla suomlaisaia. Eikä tämä millään tapaa vähennä ahkeruutta tai tehokkuutta. Tiedän meidänkin firmassa monta työntekijää ilman tatointia jotka siivoaa huonommin kuin minä. Ja mun lapsen nimi on Veeti että se noista sun tilastoista!
Tatuointeja varmaan löytyy vain pieneltä osalta suomalaisia, mutta alle 35-vuotiaiden joukossa ne alkavat kyllä olla todella yleisiä. Siis todella. Väitän näppituntumalta, että enemmistöllä on kuvia. Voi tietysti olla, että helsinkiläisenä otanta on vääristynyt ja jostain maaseudun pikkukylistä löytyy vielä tatuoimattomiakin nuoria, mutta meillä päin ovat harvassa. Ja olen kyllä kiinnittänyt huomiota koska en voi sietää tatuointeja ja sen takia alkaa nykyään seuran hakeminenkin olla vaikeaa kun ei yksinkertaisesti ole kovin paljoa vaihtoehtoja. Joka toinen on "räväkkä" ja joka toinen on sitten "rock", että niin yksilöllistä.

Joka toinen on "räväkkä" ja joka toinen on sitten "rock", että niin yksilöllistä.

Ja jotkut joilla on tatuointi eivät todellakaan ole "rock" eivätkä edes "räväkkä"

verkkareissa pyörivä lähiö äiti, likainen tukka ponnarilla niin esim. nilkassa oleva ruusutatuointi ei tee tyypistä kumpaakaan.

tai kaljamahainen 50v taksikuski jolla on tribaali olkapäässä ei ole kumpaakaan.

Yhteistyössä