Missä kaikki suvakit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ja keitä ne on?

Täällä pyörii joku tosi ahkera trolli, joka aina sanoo, että suvakit sitä ja suvakit tätä. Mut keitä ne on? Mä en ole törmännyt. Onko nämä suvakit oikeasti vaan kantisten kuvitteellisia hahmoja, jotka ne on demonisuoinu ja maalailee vihollisekseen, ketä vastaan sitten helppo hyökätä?
Ja sitten kun ne voittaa ton mielikuvitusvihollisen, niin ne voi hehkuttaa paremmuuttaan?

Suvakki on persujen poliittinen vastustaja. Eli henkilö joka ei pidä persuista, mutta pitää sitäkin enemmän turvapaikkamaahanmuutosta ja monikulttuurisuudesta.

Mä olen suvakki koska mun mielestä hädänalaisia pitää vastaanottaa maahan.

Ja sit olen rasisti kun sanon että mulle kelpaa ainoastaan suomalainen mies.

Mutta musta tuntuu että ne (se?) nimittelijät ovat vain juuttuneet suppeaan katsantokantaansa ja siksi eivät "näe" ja käyttävät syyttelyä ja nimittelyä keinona pärjätä oman itsensä kanssa.

Suvakki on suvaitsevainen ihminen. Yleensä tietysti kontekstissa, jossa puhutaan maahanmuutosta, turvapaikkapolitiikasta ja vieraiden kulttuureiden tuomisesta maahan. Itse en ole suvaitsevainen. Minulle ei tuota minkäänlaisia ongelmia tunnistaa ihmisiä, jotka ovat. Ts. jotka ovat eri mieltä kuin minä esimerkiksi maahamuuton, turvapaikkapolitiika ja vieraiden kulttuureiden tuomisen suhteen. Olen hieman hämmentynyt siitä, että moni kokee tarpeelliseksi esittää niin kuin eivät ymmärtäisi mistä tässä kaikessa on kyse.

Suvakin määritelmä: sinisilmäinen ääliö, jonka äo on alle 80 ja joka suhtautuu rasistisesti kaikkeen suomalaisuuteen ja haluaa korvata suomalaisuuden muilla kulttuureilla, tavoilla ja käyttäytymismalleilla. Viha, katkeruus ja kostonhimo kuvaa suvakin mielenmaisemaa.

Mä olen suvakki koska mun mielestä hädänalaisia pitää vastaanottaa maahan.

Ja sit olen rasisti kun sanon että mulle kelpaa ainoastaan suomalainen mies.

Mutta musta tuntuu että ne (se?) nimittelijät ovat vain juuttuneet suppeaan katsantokantaansa ja siksi eivät "näe" ja käyttävät syyttelyä ja nimittelyä keinona pärjätä oman itsensä kanssa.

Selitä nyt hyvä ihminen, miksi hädänalaisia pitää ottaa Suomeen, koska hädänalaisten auttaminen on kustannustehokkainta heidän omissa kotimaissa? Maailma ylikansoittuu, joten ei auta yhtään vaikka Suomeen otettaisiin 100 miljoona hädänalaista. Tämä ei ratkaise mitään...

Selitä nyt hyvä ihminen, miksi hädänalaisia pitää ottaa Suomeen, koska hädänalaisten auttaminen on kustannustehokkainta heidän omissa kotimaissa? Maailma ylikansoittuu, joten ei auta yhtään vaikka Suomeen otettaisiin 100 miljoona hädänalaista. Tämä ei ratkaise mitään...
Jos hädän alaisia autetaan heidän kotimaahansa niin kuinka se ehkäisee sitä sun mainitsemaa liikakansoittumista?

Jos hädän alaisia autetaan heidän kotimaahansa niin kuinka se ehkäisee sitä sun mainitsemaa liikakansoittumista?

Ööö. Jos sulla on ämpäri täynnä vettä ja sä alat pistämään vettä siitä täydestä ämpäristä tyhjään ämpäriin... Lopulta ovat molemmat täynnä. Ja liikakansoittumiseen auttaa vain ja ainoastaan kaksi asiaa. Kuolema tai pakkosterilointi

Suvakin määritelmä: sinisilmäinen ääliö, jonka äo on alle 80 ja joka suhtautuu rasistisesti kaikkeen suomalaisuuteen ja haluaa korvata suomalaisuuden muilla kulttuureilla, tavoilla ja käyttäytymismalleilla. Viha, katkeruus ja kostonhimo kuvaa suvakin mielenmaisemaa.

No ainakin ne sitten on pirun ahkeria ja sinnikkäitä. Nimittäin näitä suvakkeja on mielestäni eniten (ja tutkimuksienkin mukaan) korkeasti koulutetuissa. Ihan hyvin alhaisellä ÄO:lla.

Tietyissä persulaisten tarinoissa suvakki on tosiaan sellainen sinisilmäinen humanistinainen. Mutta itse kyllä tunnen todella paljon suvakkeja myös kovilta aloilta (tekninen korkeakoulu ja kauppakorkeakoulu). Ainakin he ovat suvaitsevaisia lähtökohtaisesti. Ei tarkoita siis sitä, että ehdoin tahdoin olisivat tänne ottamassa miljoona turvapaikanhakijaa. Nämä realismista erkaantuneet ovat kyllä todella harvassa. Yhtä lailla voisi sanoa, että vastaavia tahoja toisella laidalla piisaa persuissa.

Mut hei, järjestä se apu sinne. Sitten ei tarvi valittaa lapsipalstalla elämän vääryydestä!

Millainen on sitten persu? Rinssi uljas vai rinssi nakki?
Ite en ole nähny täällä katkeria kuin persut. Tuntuu olevan jotain kaivelemassa pahassa paikkaa.

Persu taitaa olla omaa napaa tuijottava, yhteiskunnan tukia keräävä henkilö, joka ei ole sitä mieltä, että jonkun m
Auttajat ovat murhaajia, koska he mahdollistavat ylikansoittumisen kehitysavun turvin.
Eli se, joka jättää ihmisen kuolemaan, ei ole murhaaja, koska se on rajan takana?
Samaa mieltä. kustannustehokkaampaa olisi lähettää sinne aseet suoraan. Tulee ylimääräisiä kustannuksia ensin tulla tänne ja sitten lähettää sinne.

Persu taitaa olla omaa napaa tuijottava, yhteiskunnan tukia keräävä henkilö, joka ei ole sitä mieltä, että jonkun m

Eli se, joka jättää ihmisen kuolemaan, ei ole murhaaja, koska se on rajan takana?
Samaa mieltä. kustannustehokkaampaa olisi lähettää sinne aseet suoraan. Tulee ylimääräisiä kustannuksia ensin tulla tänne ja sitten lähettää sinne.

Maapallon ylikulutuspäivä on ollut jo ajat sitten tältä vuodelta. Mahdatko tajuta, mitä se käytännössä tarkoittaa?

Persu on omaa napaansa tuijottava, yhteiskunnan varoilla elävä (muut vie mun sosiaaliavut) henkilö, joka ylikansoittumisen pelossa on valmis uhraamaan muun maailman väestöä, jotta itse saisi elää paremmin.

Yhteistyössä