V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luuletko että ketään muuta kuin n 1000 suomalaista kiinnostaa miss suomi kisat ? hahahahahahaha ei.Missin pitäisi edustaa suomalaisuutta eikä venäläisyyttä, siitäkin huolimatta ettei ole ruma.
Ei ole suomalainen, koska osaa kahta kieltä?Alina itse sanoi näin haastattelussa
– Olen syntynyt Suomessa ja minulla on Suomen kansalaisuus. Olen kasvanut täällä ja saanut suomalaisen kasvatuksen. Kaksikielisyyteni on vain lahja, jonka olen saanut vanhemmiltani. Ihmiset saavat olla eri mieltä, mutta tämä on raaka fakta.
Eli siis myöntää itsekin sen että hänellä on vain suomen kansalaisuus mutta hän ei ole suomalainen. Kaksi aivan eriasiaa.
tässä linkki haastatteluun josta tuon lauseen lainasin.
https://www.is.fi/miss-suomi/art-2000005847245.html
Ei ole suomalainen, koska osaa kahta kieltä?
No olet sinä sitten kiinalainen, et sinä ainakaan suomalainen ole.Ei ole suomalainen kun ei ole suomalainen. on suomen kansalainen. kaksi eriasiaa.
Jos minä menen kiinaan asumaan ja osaan kiinan kieltä ja saan kansalaisuuden niin en minä mitenkään kiinalaiseksi muutu, olen silloin vain kiinan kansalainen.
Hei pöljät, suomessa syntynyt, suomessa kasvanut ja suomea puhuva ihminen on suomalainen ja Suomen kansalainen. Se ei muutu siitä miksikään vaikka isä olisi marsista ja äiti venuksesta.
Sellainen heebo, jolla on suomen kansalaisuus, on suomalainen. Se on ihan sama, vaikka se puhuis glingonia ja olis sininen.
Ei ole. Se on suomen kansalainen. Tämä opittiin jo koulussa.
Sä taisit käydä apukoulun alusta loppuun asti...Eipäs opittu. Taisi jäädä apukoulu kesken?![]()
Sä taisit käydä apukoulun alusta loppuun asti...
Mikäs on sellainen ihminen jolla on Suomen ja Venäjän kansalaisuus?Sellainen heebo, jolla on suomen kansalaisuus, on suomalainen. Se on ihan sama, vaikka se puhuis glingonia ja olis sininen.