V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suomen pitkälle viety tasa-arvo on johtanut siihen, että perinteistä eriytyneempää työnjakoa sukupuolien välille kaipaava etsii yhä useammin puolison ulkomailta, oli kyseessä sitten mies tai nainen. Suomalainen mies siis uskoo löytävänsä ulkomailta "naisellisemman" naisen, nainen "machomman" miehen.
Palstaa lukemalla aika monenkin palstalaisen mies.Kuka sitä nyt omaa vaimoaan haukkuis![]()
Juu nimettömänä palstalla ihan normi. Mutta lehteen omalla naamalla selittämään että tulipa iskettyä kätensä paskaanPalstaa lukemalla aika monenkin palstalaisen mies.
Siellä niitä juttuja on iltapäivälehtien ja Seiskan viihdesivustoilla.Juu nimettömänä palstalla ihan normi. Mutta lehteen omalla naamalla selittämään että tulipa iskettyä kätensä paskaan![]()
Olen jopa samaa mieltä sun kans.Suomen pitkälle viety tasa-arvo on johtanut siihen, että perinteistä eriytyneempää työnjakoa sukupuolien välille kaipaava etsii yhä useammin puolison ulkomailta, oli kyseessä sitten mies tai nainen. Suomalainen mies siis uskoo löytävänsä ulkomailta "naisellisemman" naisen, nainen "machomman" miehen.
Eiköhän tuo ole muistakin henkilökohtaisista mieltymyksistä kiinni. Aika harva lähtee etsimään puolisoa muualta, koska erilainen käsitys naiseudesta tai mieheydestä. Sille 0.0001 % sallittakoon tämä.Suomen pitkälle viety tasa-arvo on johtanut siihen, että perinteistä eriytyneempää työnjakoa sukupuolien välille kaipaava etsii yhä useammin puolison ulkomailta, oli kyseessä sitten mies tai nainen. Suomalainen mies siis uskoo löytävänsä ulkomailta "naisellisemman" naisen, nainen "machomman" miehen.
Mä jaan ihmiskunnan raakasti kulttuurisesti mölöttäjiin ja ei-mölöttäjiin.tuo kaikumuorihan taitaa ollakki rasisti kun yleistää venäläiset akat älämölöttäjiksi
oon samaa mieltä siitä että älämölöttäminen on syvältä mutta on rasismia väittää että jotkut kansat olisivat sille alttiimpia kuin muutMä jaan ihmiskunnan raakasti kulttuurisesti mölöttäjiin ja ei-mölöttäjiin.Mölöttäjäkulttuureissa menee ylipäätään huonommin: se hermostuminen kertoo lyhytjänteisyydestä ja kyvyttömyydestä itsehillintään.
Oli se sitten somali, latino, kiihkomuslimit polttopullojensa ja torimellakoidensa kanssa, romani tai venäläinen pimatsu: semmonen pelkkä mammamia-kohkaaminen ja tappelu ilman rauhallista ajattelua ja asioiden eteenpäinmenemistä on syvältä.
Poikkeuksena intialaiset naiset, joilla alkaa mennä oikeesti hermo raiskaileviin miehiin: pitäkööt vapaasti ääntä niin paljon kuin heistä lähtee.
Se on se kylttyyri niissä tietyissä kansoissa. Ja taas kerran tuon huoleni siitä, että suomalaisia lapsia ja nuoria kasvatetaan adhd-maisen mölötyksen suuntaan.oon samaa mieltä siitä että älämölöttäminen on syvältä mutta on rasismia väittää että jotkut kansat olisivat sille alttiimpia kuin muut
luennoitsija saa rahaa, ei opintopisteitäOttaskohan joku kulttuuriantropologinen-etnologian tiedekunta mut luennoimaan, aiheesta mölötys?
Voisin siitä luennoida 40 opintopisteen verran.![]()
![]()
yhtä hyvin voisit väittää että raiskaaminen tai huijaaminen on tyypillistä joissain kulttuureissaSe on se kylttyyri niissä tietyissä kansoissa. Ja taas kerran tuon huoleni siitä, että suomalaisia lapsia ja nuoria kasvatetaan adhd-maisen mölötyksen suuntaan.
Ja siis poikkeuksena kauko-Idän maat: esim.Kiinassa ei kohkata mutta muutoin maa on takapajuinen.
Tiedän. Mä voisin luennoida vaikka puoli-ilmaiseksi.luennoitsija saa rahaa, ei opintopisteitä
kuulijoilla päinvastoin
Eihän se ole rasismia vaan totuus, jonka kaikki tietää.yhtä hyvin voisit väittää että raiskaaminen tai huijaaminen on tyypillistä joissain kulttuureissa
yksiselitteisesti rasismia
yleistävien väitteiden lausuminen on nyky-Suomessa rasismia jos väite kohdistuu muihin kuin kantasuomalaisiin, riippumatta siitä onko se totta vai eiEihän se ole rasismia vaan totuus, jonka kaikki tietää.
Monissa kulttuureissa raiskaaminen on paljon tavallisempaa kuin länsimaissa.
Ja korkkareissa ei ole järkeä mennä joka paikkaan. (Äläkä nyt hehkuta kuinka seksikkäät korkkarit ovat, kuvien kera. En jaksa.).
Nykyään totuuskin voi olla rasismia...Eihän se ole rasismia vaan totuus, jonka kaikki tietää.
Monissa kulttuureissa raiskaaminen on paljon tavallisempaa kuin länsimaissa.
On varsin ok viehättyä normaalipainoisista / hoikista, mutta kyrsii tämä asenne jossa jossa sukupuolisuus ja sen ilmentäminen liitetään vyötärönympärykseen.Olen jopa samaa mieltä sun kans.
Mun mielestä naisen kuuluu olla naisellinen ja miehen miehekäs, ja ymmärrän miehiä joita vaimon lyhyeksi kynitty tukka ja tuulipukuun survotut ylimääräiset +40 kg ei huvita. -Eikä naisia viehätä aina miesten kaljamaha ja lippis päässä.
Mutta ei noissa venäläisen naisen hehkutuksissa aina hyviä juttuja ollut. Kipakkuus ja se että nostaa heti metakan joka asiasta, on vaan älämölökulttuurista typeryyttä.
Suomalaisten harkitsevampi tyyli on viisaampi.
Enkä Venäjällä käyneenä tykkää edelleenkään siitä että babuškalle eli mummolle lykätään lapset, kun nuori äiti lähtee bilettämään tai tekee uraa.
Ja korkkareissa ei ole järkeä mennä joka paikkaan. (Äläkä nyt hehkuta kuinka seksikkäät korkkarit ovat, kuvien kera. En jaksa.).