V
vierailija
Vieras
MAURI-ruutuun tarvis vielä apuja
Alaoikeelle 6, yhdistyy kir yleissana teoksista monikossa
SARJAKUVA:
In,Suo ja Hel yhdistävä 7-5 keille suunnattu aviisi[/QUOTE]
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
MAURI-ruutuun tarvis vielä apuja
Alaoikeelle 6, yhdistyy kir yleissana teoksista monikossa
SARJAKUVA:
In,Suo ja Hel yhdistävä 7-5 keille suunnattu aviisi[/QUOTE]
Ekaan oli ehdokkaana 2017 ja toka on alku siitä Is-kiKahta uupuu sano.. eli nämä olleet hakusessa pitkään.
Klassikkoteokset: KoSuHi- (9). (6) -.. (16) 2017 (4) Tähän on vinkki mutta en saa muokattua sitä oikeaa joksi tätä nyt autuaasti luulen.
Kunnas tuotteet: oik ala viistoo. Va -Misu- Is ki -(11) yhdistävä. Täähän on helppo kun ei kukaan oo vinkkiä kysynyt mutta mulla ei vaan enää raksuta.
Ekaan oli ehdokkaana 2017 ja toka on alku siitä Is-ki
Hei, oikeilla jäljillä ja oikea sanamuoto löytyy Mauri Kunnas-wikistä.Kiitos kakkoseen vinkistä. Selvisi.
Mutta tuo ekaan kysymäni on jo vinkattu #179 enkä saa oikeaa muotoa pyöräyttettyä . Fi…. ja ???. Saisiko vaikka alkukirjaimet varmistukseksi että olen oikeilla jäljillä.
Nolottaa vähän kysellä muille itsestäänselviä asioita mutta kun ei vaan loksahda. Evästeetkin boottasin kun tulee aina samat hakuvaihtoehto vastaukset.
Kiitoksia jos joku vielä jaksaa vääntää rautalankaa.
Saisko vinkkiä, muutama puuttuu vielä. Mulle nämä on vaikeimmat
HERRA HAKKARAINEN
He Ha ta lähtee 8+7+7 (littyy jotenkin teemahuoneisiin, mutta en tajua tätä) siellä voi tutustua planeettoihin, nimi alkuosa kirjasta
Herra Hakkaraisesta suoraan alareunaan lähtevä (yhdistyy Kunnas Tuotteisiin) 5+11+8 loppuun tuotteet
Hei, oikeilla jäljillä ja oikea sanamuoto löytyy Mauri Kunnas-wikistä.
Aku Ankka on sellainen luettava, älä ajattele liian vaikeasti.Löytyistö vinkkiä vielä
SARJAKUVAT
Pääsanasta vasemmalle(ei ylempi) 14 , sanasta lähtee He Si Le
ei ainoastaan yhdesti vaan peräti 2 ker...Voisiko joku auttaa loppusanoissa?
MAURI KUNNAS: kaakossa Kir 9+6+6, 9+2+8 ja 5+4+2+9+10 En ymmärrä, että mitä haetaan. Mauri Kunnas wiki 3 kappale
KLASSIKKOTEOKSET: alhaalla Kak 1+6
Kiitos kaunis! Tuon klassikon löysinkin itse, mutta tyhmenin taas loppua kohden, enkä osannut lukea Wikiä kunnolla. Kiitos tekijälle erilaisesta relasta, tuli Kunnaksen tuotanto ainakin tutummaksi ja kiitos myös vinkkaajille.ei ainoastaan yhdesti vaan peräti 2 ker...
Ainakin toista näistä on jo vinkattu, mutta en saa sopimaan. Saisinko siis rautalankaa:
Riku, Roope ja Ringo: SaKu - 14 13 5 - Ri Ro Ri - ko ko International rhinos day suomeksi, oli aika vaikea löytää tota.
Kunnas tuotteet: He Ha Tu lounaaseen 14 Isä,äiti ja lapset+ allakka, alkuun tuo He Ha
Vieläkö on ratkojia linjoilla?
Kunnas-tuotteet:
pääsanasta pohjoiseen 5 11 8 Unissakävelevä vuohi + jälkimmäinen pääsanoista
merirosvotarinat 5 12 Kirja, löytyy Kunnaksen Wikistä
Herra Hakkarainen:
He Ha ta - 8 7 7 Huone He Ha:n talossa, on myös Kunnaksen kirja ja löytyy Wikistä, ota viimeisestä yhdyssanasta loppu pois
ha . 10 - le Tehdään pullaa
Tassula:
100 vu - 6 13 Isovanhemman vanhenemisjuhla
Joulupukki:
ki jo - 15 - jo la Jo La + asia, jota haluaa
ka la jo - 6 8 sekä - 5 6 6+8 Aikaraudan seisautus ja 5+6 Talvella kolaaminen, itse olisin kirjoittanut tämän yhteen
RRR:
Pi - 18 sekä -15 18 on punainen vihannes+soosi, loppuun -tta ja 15 alkuun pieniä ja loppuun isompia lihapötkylöitä, loppuun -oita. Näitä sopivia muotoja väänsin itse kauan, toivottavasti auttoi.