Ranskalaisia ja saksalaisia pakenee haittamaahanmuuttoa Unkariin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta jos ne lähtee, niin nehän on samanlaisia mamuja. Eli ne tekee itsestään sitä, mitä vihaa kotimaassaan. Kaksinaismoralismia?
jaa että suomalaiset lähtee toisiin maihin raiskaamaan ja ahdistelemaan ihmisiä ja sillä tavoin levittämään uskontoaan?? Älä nyt unta näe.

Jos en olisi tällainen palkkatyöläinen, lähtisin heti. Jos siis olisin yrittäjä tai vaikka koodari ja voisi myydä palveluksiani ulkomailta Suomeen tai tehdä työtä paikkavapaasti. Unkari muuttuu jatkuvasti vain houkuttelevammaksi paikaksi.

• Tykkää
Reactions: Elena777
jaa että suomalaiset lähtee toisiin maihin raiskaamaan ja ahdistelemaan ihmisiä ja sillä tavoin levittämään uskontoaan?? Älä nyt unta näe.
Ai susta tulee raiskarimamu jos muutat toiseen maahan asumaan?
Siis mikä tää juttu nyt on? Eihän kaikki mamut ole raiskareita.... tai jos on, niin aika huonoa työtä tekevät.
Jos kymmenen tuhatta suomalaista lähtee muualle, niin ongelmia tulee. Ne ongelmat on taustasta riippuen joko juoppotappelut, kotiväkivalta tai itsemurhat.

Eli parempi kun porukka pysyy kotikulmilla.
Mut jos se ei ole mahdollista? Tai jos mä tahtoisin muuttaa Norjaan, koska siellä saa paremmat palkat?
Tai jos mä asun Suomessa paikkakunnalla, missä ei ole mitään mulle, niin pitääkö mun pysyä paikkakunnalla, vai saanko lähteä muualle? Entä miten se muualle sitten määritetään, et onko se minne vaan, kuhan on syntymaassa, tai jos olen syntynyt muualla, kuin minkä kansalainen olen, niin jäänkö sitten sinne, vai muutanko kansalaisuusmaahani?

En ole nyt aivan varma, että ymmärsinkö oikein.
Mutta ehkäpä palstan suvakit voivat vastata muutamaan kysymykseen jotka minulla heräsivät:

Miksi ihmeessä maissa joissa #unelmasta tulee todellisuutta alkuperäinen väestö pakenee kun #unelmanhan pitäisi päinvastoin olla mitä mukavin asia?

Vai ovatko kaikki pakenijat muka rasisteja?
Ja jos alkuperäisväestö rasistisesti pakenee liikaa, niin kuka maksaa näiden maiden #unelman?

Mutta ehkäpä palstan suvakit voivat vastata muutamaan kysymykseen jotka minulla heräsivät:

Miksi ihmeessä maissa joissa #unelmasta tulee todellisuutta alkuperäinen väestö pakenee kun #unelmanhan pitäisi päinvastoin olla mitä mukavin asia?

Ja jos alkuperäisväestö rasistisesti pakenee liikaa, niin kuka maksaa näiden maiden #unelman?
Yhtään järkevää vastausta et tule saamaan suvakeilta...

Eihän edes suvakit halua asua monikulttuurisilla alueilla, vaan monokulttuurisilla.

Yhteistyössä