Jälleen kyssäri cipralexista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolissaan voinnistaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla tuli tuollaisia ns. sivuvaikutuksia muista lääkkeistä, ehkä se ei sovi sulle tai kehos vaan tottuu siihen. Mulla sentään tuo annostus on 20mg päivässä.
Kannattaa siis soittaa lääkärille ketä lääkkeen määräsi ja kertoa tuntemuksista, se osaa sua parhaiten neuvoa.

Musta tuo on jo vähän neuroottista.... Vai?! Että perunassakin jotain haitallista??!!! Kyllä on pienet murheet toisaalta tuollaiset, kun toiset painii syvän masennuksen kanssa. Mut jokaisella jotain...
Joo, ne luontaiset alkaloidit, mut Rosamundassa vähiten. Kasvatetaan itse omat luomuperunat nykyään. Kaupan perunoissa on jäämiä, monenlaisia, ja onpa yhden valmisteen varoaikakin ollut väärä. Fluatsinamin pitoisuudet kannattaisi määrittää, mut kun ne tonnien maksut täytyisi maksaa, itse, ei sellaista tapahdu.

Joo mutta siinä sun luomukahvissa on kofeiinia joka on puriinialkaloidi kuten morfiini ja nikotiini. Lopeta toi paskan jauhaminen jo, et ole täydellinen sinäkään vaan huumeita käytät kun sitä luomukofeiinias lipität, vaikka se olis vaan kuppi päivässä.
Laitas nyt sitten koko päivän suuhunpanemisesi tähän, niin katotaas mitä muuta myrkkyä siellä on kun noi päihteet nyt ainakin löytyy kuvioista.
Sulfiititonta Luomuviiniä/LuomuoluttaILMANaskorbiinihappoa. Mut tuohon aikaan niitä ei tainnut olla.

Yhteistyössä