Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
miksi?Sitä vaan et siinä joku teki rikosilmoituksen jostakin.
Yllätys että olit ensimmäisenä pällistelemässä.
AhaYllätys että olit ensimmäisenä pällistelemässä.
Miksi annat syyn harmailla keljuilla itsellesi tulemalla tähän ketjuun?
Tämä on julkinen palsta. Kaikki voivat kirjoittaa tähän ketjuun. Tässä ketjussa on muitakin ketjulaisia enkä vain minä.Miksi annat syyn harmailla keljuilla itsellesi tulemalla tähän ketjuun?
Mutta sinulle ainoastaan keljuievat.Tämä on julkinen palsta. Kaikki voivat kirjoittaa tähän ketjuun. Tässä ketjussa on muitakin ketjulaisia enkä vain minä.
Olet RASISTI.Herätetäänkö tämä ketju eloon taas? Voi sitten ne ketjulaiset pysyä siellä omassa karsinassaan.
Tällä tavalla vain itse kerjäät verta nenästäsi.Turha sitten itkeä jälkikäteen ja pyytää viestien poistamista. Eikö se suljettu ketju riitä sinulle?Tämä on julkinen palsta. Kaikki voivat kirjoittaa tähän ketjuun. Tässä ketjussa on muitakin ketjulaisia enkä vain minä.
En ole ainoa jolle keljuillaan.Mutta sinulle ainoastaan keljuievat.
Miksi et kysy samaa muilta ketjulaisilta? En ole ainoa suljetussa ketjussa kirjoittava henkilö.Tällä tavalla vain itse kerjäät verta nenästäsi.Turha sitten itkeä jälkikäteen ja pyytää viestien poistamista. Eikö se suljettu ketju riitä sinulle?
Samaa mieltä että miksi Agela väkisin kerää kiusaajia ympärilleen tulemalla tänne vaikka olisi kuinka avoin ketju kaikille. Mutta tyhmästä päästä kärsii koko ihminen.
Koska muita ei kukaan härnää.Miksi et kysy samaa muilta ketjulaisilta? En ole ainoa suljetussa ketjussa kirjoittava henkilö.
Moi! Onko glögit jo korkattu?
Tarkoitti varmaan sitä että Aqela itse kerjää paskakärpäsiä ympärilleen ärsyttämällä heitä ja sitten kitisee kun joku kiusaa.Mitä vittua?
Aloituksen otsikossa lukee "tervetuloa harmaat ja rekisteröityneet". Miksi siis joku ei saisi kirjoittaa ketjussa?![]()
Oletko maistanut lidlin valkoviini glögiä? Oli sitä punaviininäkin.En uskaltanut ostaaYhden putelin ostin ja join. Sit ostin toisen ja siellä se odottaa jääkaapissa että joku muu sen haluaa juoda. Oli niiiin äkkimakeaa ja esanssista että hyh, hyh!
Mä olen yrittänyt opetella tykkäämään joskus glögistä, mutta ei maistu hyvälle mun suussa...ihan kun joisi vatsahappoja...![]()
Sä kysyit tätä jo ja vastasin aiemmin.Otatteko minut joskus pelaamaan korttia?
Ai sillä että laitoin hymiön?Tarkoitti varmaan sitä että Aqela itse kerjää paskakärpäsiä ympärilleen ärsyttämällä heitä ja sitten kitisee kun joku kiusaa.