Mitä on naiseus? Mitä siihen on hyvä kuulua ja mitä ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin mitenkä sekin sanonta että lihavat on leppoisia... :oops:
No monet onkin. Mut kaikki ei.

Mut sanotaan että parikymppisenä pelkäsin niitä. Olin tosi hoikka, pukeuduin muodikkaasti ja olin vähän hihihihi, ja tuntui että ne oikein vihas mua. Tuntui että joillakin oli oikein puolustusasenne kaupungilla kohdatessa, vaikka hississä "älä sano sanaakaan! Mä, oon mä, ja mulla on oikeus kiloistani huolimatta olla tässä! Mä oon aito, toisinku sä!" ennenku kerkis sanomaan niille "niin...monenteenko kerrokseen olit menossa?"

Nyt kun olen saanu vähän kiloja ja olen mammautunut, niin ne on hyväksyny mut.

Ja siis en tiedä palstalaisten kiloista, sori jos joku vetää nyt ankaraa hernettä. :oops:

Viimeksi muokattu:
Naiseus on sisäsyntyistä kauneutta, pehmeyttä, huolehtivaisuutta ja huomaavaisuutta. Se on taivun mutten taitu- voimaa, omien heikkouksien tiedostamista. Se on viettelevyyttä, se on herkkyyttä, aistillisuutta.

Minun naiseuteen kuuluu karvojen ajelu. sääret,kainalot ja tuuhero. ei kokonaan kaljuksi tuuheroa, siistimmäksi vain.. inhottaa jos se reuhottaa. :oops:
ihan aina ei jaksa "sääntöä" noudattaa, joskus pääsee karvat vähän valloilleen varsinkin säärissä talvisin :whistle: mutta sitten pitää palata takaisin ruotuun ja sheivata :barefoot:
No juu, mäkin miellän että ainakin kainalot ja sääret pitää ajella jotta on naisellinen.
Paitsi että talvella lösähdän säärien suhteen, ja jaloissa välillä kamalat villat.

Naiseus on sisäsyntyistä kauneutta, pehmeyttä, huolehtivaisuutta ja huomaavaisuutta. Se on taivun mutten taitu- voimaa, omien heikkouksien tiedostamista. Se on viettelevyyttä, se on herkkyyttä, aistillisuutta.
Sä oot mies. Sun on pakko olla mies! :D
Mutta jotkut naiset vaan osaa hehkua sitä naisellisuutta. Oon ihan kade heille.

Ai jaa..nainenko ei voi mieltää toista naista tai itseään aistilliseksi? Sensuelliksi? Ihan vain ajattelemalla niin?

Koska sellaisiahan me olemme :).
Ehkä sensuelli-sana käy naisen suuhun.
Aistillinen-sanaa käyttää kuolaavat miehet.

Viimeksi muokattu:
:eek: ihan oikeasti. minä olen nainen, hetero, 30+ vuotta ja naisellinen mutta minua kyllä jotenkin oksettaa sanojen aistillinen ja sensuelli käyttö. yök. kornit sanat.
50+ ehkä käyttävät noita sanoja...

:eek: ihan oikeasti. minä olen nainen, hetero, 30+ vuotta ja naisellinen mutta minua kyllä jotenkin oksettaa sanojen aistillinen ja sensuelli käyttö. yök. kornit sanat.
50+ ehkä käyttävät noita sanoja...
Samoissa vuosikymmenissä minäkin :D

Oksettavaa tai kornia en osaa noissa sanoissa nähdä, mielenkiintoista että koet nuo sanat semmoisina. Onko sinulla oksentamisen tarvetta myös seksikäs- tai kiihottava- sanoja käyttäessäsi?

Niino, ennen kun ei uskallettu sanoa sanaa seksikäs tai eroottinen, niin puhuttiin aistikkaasta tai sensuellista.
Mut on mun mielestä sensuelli lievempikin ilmaisu kuin seksikäs.

Niino, ennen kun ei uskallettu sanoa sanaa seksikäs tai eroottinen, niin puhuttiin aistikkaasta tai sensuellista.
Mut on mun mielestä sensuelli lievempikin ilmaisu kuin seksikäs.
Suomen kieli on äärimmäisen rikasta. Vivahteikasta ja värikästä. Sitä kannattaa käyttää ja ylläpitää sanavarastoaan.

Sensuelli on semmoinen pehmeän viekoitteleva ilmaus seksikkyydestä. Yhtäkaikki samaa tarkoittava.

Menen nyt uinumaan, mut yks asia mikä ei sovi naiselle:kapina ja liika ivallisuus.

Tai siis on hyvää ja huonoa kapinaa. Hyvä kapina on vakavaa ja oikeaa asioiden ajamista, huono taas ivallisuutta ja päsmäröintiä.
-Hyvä kapinallisuus:Intiassa naiset marssivat raiskaajaukkoja vastaan, vaimo älähtää kun mies pelaa 24/7, jne.
-Huono kapina...se kun asiat on periaatteessa hyvin, mut pakko aukoa päätä. Joku Madonna hieromassa haarojansa katolisessa kirkossa, Rihanna toitottaa musavideolla ruoska kädessä "Bitch better have my money". Tai joku Rosa Meriläisen v-pinssi takinliepeessä. Muusikoilla nuo on tietty maksavien fanien eli nuorisokapinan mukaan tehtyjä eikä liity naiseuteen, mut kyl ne rikkoo naiseutta.

Ivallisuus...sanon tän aina:
-se kun joku parikymppisten pimujen joukko ivaa baarissa miestä, joka teki aloitteen väärillä repliikeillä (enkä tarkoita mitään seksististä repliikkiä). Siinä saattoi olla oikeesti hyvä mies, mut joka oli kömpelö alussa, mutta naiset suunnilleen hirttää ne jotka uskaltaa heitä lähestyä väärillä sanamuodoilla.
Toinen on se, jos nainen juhlissa moittii miestään kaikkien kuullen. Yleensä miehet ei moiti vaimojaan julkisesti, mut nainen miestään.

Samoissa vuosikymmenissä minäkin :D

Oksettavaa tai kornia en osaa noissa sanoissa nähdä, mielenkiintoista että koet nuo sanat semmoisina. Onko sinulla oksentamisen tarvetta myös seksikäs- tai kiihottava- sanoja käyttäessäsi?

Ei. Mielestäni hyviä sanoja ja joita itsekin koen voivani olla ovat, seksikäs ja eroottinen ja kiihoittava.. Niissä ei ole vikaa. Sensuelli ja aistillinen kuulostaa vaan niin vanhalle, kornille..
Ja tarkka ikäni on 36v. :unsure:

Ei. Mielestäni hyviä sanoja ja joita itsekin koen voivani olla ovat, seksikäs ja eroottinen ja kiihoittava.. Niissä ei ole vikaa. Sensuelli ja aistillinen kuulostaa vaan niin vanhalle, kornille..
Ja tarkka ikäni on 36v. :unsure:
Mun mielestä sensuelli ja aistikas ovat kauniin tyylikkäitä sanoja seksikkyydelle ja eroottisuudelle. Sen sijaan joku pantava painii todellä köyhänä ja laimeena, vaikka totta puhuen käytän sitä itsekin :D.

Olen pari vuotta vanhempi sinua:).
Kiitos muuten sullekin hyvistä nauruista, ei mua olekaan vielä kukaan 50+-vuotiaaksi arvioinut:D, päinvastoin.

Mun mielestä sensuelli ja aistikas ovat kauniin tyylikkäitä sanoja seksikkyydelle ja eroottisuudelle. Sen sijaan joku pantava painii todellä köyhänä ja laimeena, vaikka totta puhuen käytän sitä itsekin :D.

Olen pari vuotta vanhempi sinua:).
Kiitos muuten sullekin hyvistä nauruista, ei mua olekaan vielä kukaan 50+-vuotiaaksi arvioinut:D, päinvastoin.

:D:ROFLMAO:

Jotenkin ei vaan sovi omaan suuhun yhtään nuo sanat, kuulostavatkin myös niin oudolle.
Tulee vaan mieleen joku vanha mustavalkoinen suomi elokuva.. :)

Seeet voi lydä naamaan ja potkasta namaan. Huoraamine eioo naisuetta se on no paskaa. Seet voin tehä ihanmitä mä tuntuu javoin sanoo. et on voitu sulee vessa ja kukaan eipäässsy et voidaan määrää kaikki ja aluet kuka likkuu?????!!! En mä nykyään enää jaksa noon mul portit kaheen kauppaan ja komeen baariin ja umahalliin ja kirjastoon haist vittu!! jasit terkkari on ollu neuvola nose ollu mut haluttu koko aka sinne. Ei enää!!!

No monet onkin. Mut kaikki ei.

Mut sanotaan että parikymppisenä pelkäsin niitä. Olin tosi hoikka, pukeuduin muodikkaasti ja olin vähän hihihihi, ja tuntui että ne oikein vihas mua. Tuntui että joillakin oli oikein puolustusasenne kaupungilla kohdatessa, vaikka hississä "älä sano sanaakaan! Mä, oon mä, ja mulla on oikeus kiloistani huolimatta olla tässä! Mä oon aito, toisinku sä!" ennenku kerkis sanomaan niille "niin...monenteenko kerrokseen olit menossa?"

Nyt kun olen saanu vähän kiloja ja olen mammautunut, niin ne on hyväksyny mut.

Ja siis en tiedä palstalaisten kiloista, sori jos joku vetää nyt ankaraa hernettä. :oops:
Pelkäsit niitä? Ne on hyväksynyt mut?

Ihan kuin lihavat olisi väkivaltainen jengi.

Yhteistyössä