Apua, pelottaa! Joku rapisee jossakin MAKKARIN seinän sisällä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hyi kamala, en kestä:(

Eli siis inhoan yli kaiken jyrsijöitä ja olin äsken makkarissa lukemassa.
Havahduin siihen että jokin rapisee jossakin makkarin seinissä/lattian alla (en osannut paikallistaa ääntä) ja pelottaa/ällöttää älyttömästi:(

Hiiri? Rotta? Joku muu elukka, mikä?:(
EIHÄN se vain tule sisään, eihän??????
Mies on työmatkalla joten tämäkään ei pääse mua rauhoittelemaan:(

Kämppä on iso, nyt hain keittiöstä (on kaukana makkkarista joten kantosäde eikai riitä tai sitten ei toimi?) sellaisen eloktronisen karkottimen ja laitoin makkarin pistorasiaan.

Mitään loukkuja/myrkkyjä tms tms ei tähän aikaan tietenkään voi mistään hakea, mutta TOIVON että toi karkotin saa kyseisen elukan häipymään:(

Ja juu, tiedän ettei noi mitään vaarallisia ole, mutta hirvittää ajatella että pitäis nukkua jos huoneeseen/sänkyyn joku hiiri änkeää:(

Eihän noi pääse seinien läpi tms?:unsure:

Hyi kamala, en kestä:(

Eli siis inhoan yli kaiken jyrsijöitä ja olin äsken makkarissa lukemassa.
Havahduin siihen että jokin rapisee jossakin makkarin seinissä/lattian alla (en osannut paikallistaa ääntä) ja pelottaa/ällöttää älyttömästi:(

Hiiri? Rotta? Joku muu elukka, mikä?:(
EIHÄN se vain tule sisään, eihän??????
Mies on työmatkalla joten tämäkään ei pääse mua rauhoittelemaan:(

Kämppä on iso, nyt hain keittiöstä (on kaukana makkkarista joten kantosäde eikai riitä tai sitten ei toimi?) sellaisen eloktronisen karkottimen ja laitoin makkarin pistorasiaan.

Mitään loukkuja/myrkkyjä tms tms ei tähän aikaan tietenkään voi mistään hakea, mutta TOIVON että toi karkotin saa kyseisen elukan häipymään:(

Ja juu, tiedän ettei noi mitään vaarallisia ole, mutta hirvittää ajatella että pitäis nukkua jos huoneeseen/sänkyyn joku hiiri änkeää:(

Eihän noi pääse seinien läpi tms?:unsure:

Jyrsijät hakevat suojaa kylmältä. Ei siis välttämättä ole rotta, vaan joku myyrä tai hiiri. Tuskin nakertaa tietään sisälle, voi sen toki tehdä jos talo jää tyhjäksi (=hiljaiseksi) ja nälkä yllättää. Ei kannata heti lähteä lomalle. :sneaky:
Kokemusteni mukaan nuo elektroniset karkoittimet ovat jotakuinkin tehottomia.

21649.jpg

Hiiri tai rotta. Ja nyrkkisääntönä: missä on yksi siimahäntä jonka näet tai kuulet, siellä on todella lähellä vähintään 5-10 sen lajitoveria, joskus jopa kymmeniä joita et heti näe etkä kuule. Nakertaa tiensä todella rivakasti asuntoon sisälle.

Huh, onneksi en ole asunut vuosikausiin enää omakotitalossa. Puistattaa vieläkin ne kokemukset. Onnea matkaan ja hyvää yötä.

Hiiri tai rotta. Ja nyrkkisääntönä: missä on yksi siimahäntä jonka näet tai kuulet, siellä on todella lähellä vähintään 5-10 sen lajitoveria, joskus jopa kymmeniä joita et heti näe etkä kuule. Nakertaa tiensä todella rivakasti asuntoon sisälle.

Huh, onneksi en ole asunut vuosikausiin enää omakotitalossa. Puistattaa vieläkin ne kokemukset. Onnea matkaan ja hyvää yötä.
Nyt kyllä puhut melkosta paskaa, ei ne mitää reittiä kaiva sisälle