Mohammedille vankeustuomio teinitytön raiskaamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hirveä teko, mutta "huvittaa" nämä tuomitut kärsimyskorvaukset. Eihän tuo Mustafa sitä 6300 euroa maksa. Mistä se maksaisi? Ei se käy päivätöissä. In the real life se menee niin, että valtiokonttori maksaa tuomitut korvaukset uhrille. Mustafa sitä vastoin ei ikinä maksa pennin jeniä.

Ehdollista "vankeutta" ja rahan menetyksiä, joita ei ikinä tarvitse maksaa. Jos joku viisas suvakki paikalta löytyy, niin kerro minulle missä kohtaa tuota miestä rangaistiin? Oliko ne mahdollisesti ne sakot mitä ei tarvitse maksaa, vaiko se vankeus mitä ei tarvitse istua? Tehty rikos on suunnitelmallinen ja törkeä. Siihen ei ole syyllistytty vahingossa. Nyt kuitenkin ainoa rangaistus on käytännössä toruminen. Ihan oikeasti suomalaiset, missä kohdin me mentiin näin pahasti vikaan?

Miksi koskaan ei tule vankeutta? Ehdollinen ei ole rangaistus.
Lisäksi, kuten tuossa aiempi sanoi, nuo eivät ikinä maksa korvauksia, joten sekään ei ole rangaistus.
Rikos, josta ei tule rangaistusta - eihän se ole rikos, joten ei kun uudestaan vaan.

Hirveä teko, mutta "huvittaa" nämä tuomitut kärsimyskorvaukset. Eihän tuo Mustafa sitä 6300 euroa maksa. Mistä se maksaisi? Ei se käy päivätöissä. In the real life se menee niin, että valtiokonttori maksaa tuomitut korvaukset uhrille. Mustafa sitä vastoin ei ikinä maksa pennin jeniä.

Ehdollista "vankeutta" ja rahan menetyksiä, joita ei ikinä tarvitse maksaa. Jos joku viisas suvakki paikalta löytyy, niin kerro minulle missä kohtaa tuota miestä rangaistiin? Oliko ne mahdollisesti ne sakot mitä ei tarvitse maksaa, vaiko se vankeus mitä ei tarvitse istua? Tehty rikos on suunnitelmallinen ja törkeä. Siihen ei ole syyllistytty vahingossa. Nyt kuitenkin ainoa rangaistus on käytännössä toruminen. Ihan oikeasti suomalaiset, missä kohdin me mentiin näin pahasti vikaan?
Linkin Mohammed joutuu vankilaan, tai ainakin pitäisi joutua, koska tuomio oli yli kaksi vuotta vankeutta, mutta yleensähän se menee kuten osuvasti kuvailit.

Ja minua huvittaa sinun vaatimus, että suvakilla pitäisi selittää miksi rangaistus on pieni. Ketä vaadit selittämään, kun kantasuomalainen saa pienen tuomion. Käsittääkseni suvakilla eivät ole vallassa ja lakeja laatimassa Suomessa. Itseäni hirvittää sekä Muhametin että Jukan saamat surkean pienet rangaistukset seksuaalirikoksista. Selväksi on tullut, että palstapersun mielestä vain Mushametin tekemästä raiskauksesta pitää rangaista. Jukan tapauksessa raiskattu oikeasti halusikin melaa tai oli suvakki joka sietikin raiskata. Ja tällä logiikalla te vielä mietitte, miksi ette saa enemmistöä kansasta taaksenne.

Ja minua huvittaa sinun vaatimus, että suvakilla pitäisi selittää miksi rangaistus on pieni. Ketä vaadit selittämään, kun kantasuomalainen saa pienen tuomion. Käsittääkseni suvakilla eivät ole vallassa ja lakeja laatimassa Suomessa. Itseäni hirvittää sekä Muhametin että Jukan saamat surkean pienet rangaistukset seksuaalirikoksista. Selväksi on tullut, että palstapersun mielestä vain Mushametin tekemästä raiskauksesta pitää rangaista. Jukan tapauksessa raiskattu oikeasti halusikin melaa tai oli suvakki joka sietikin raiskata. Ja tällä logiikalla te vielä mietitte, miksi ette saa enemmistöä kansasta taaksenne.

Jotta sinua ei epäiltäisi olkiukkojen esittelystä, voinet ystävällisesti hakea esiin muutaman ketjun, jossa vähätellään "Jukan" tekemää raiskausta. Jossa henki siis on tämä: "raiskattu oikeasti halusikin melaa tai oli suvakki joka sietikin raiskata."

Jään mielenkiinnolla odottamaan.

Olen muuten sitä mieltä, että kaikista väkivaltarikoksista annetut rangaistukset pitäisi sovittaa täysimääräisinä. Ei ensikertalais- tai paljousalennuksia, ei yhdyskuntapalvelua, ehdonalaiset aina ehdottomiksi jos tekijä syyllistyy edes näpistykseen koeajalla. Elinkautisen pitää päättyä kuolemaan vankilassa. Sakot ulosmitataan myös toimeentulotuesta.

Pohjoismaisten rangaistusten hyytävä pelottavuus näkyy Fouad Salehin ilmeessä, hän sai elinkautisen kolmesta murhasta Ruotsissa. Ensin murha, sen jälkeen hengiltä ensimmäisen murhan kaksi todistajaa lähiössä, jonne poliisi ei tullut suojaa antamaan.
640@60.jpg

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Jotta sinua ei epäiltäisi olkiukkojen esittelystä, voinet ystävällisesti hakea esiin muutaman ketjun, jossa vähätellään "Jukan" tekemää raiskausta. Jossa henki siis on tämä: "raiskattu oikeasti halusikin melaa tai oli suvakki joka sietikin raiskata."

Jään mielenkiinnolla odottamaan.

Olen muuten sitä mieltä, että kaikista väkivaltarikoksista annetut rangaistukset pitäisi sovittaa täysimääräisinä. Ei ensikertalais- tai paljousalennuksia, ei yhdyskuntapalvelua, ehdonalaiset aina ehdottomiksi jos tekijä syyllistyy edes näpistykseen koeajalla. Elinkautisen pitää päättyä kuolemaan vankilassa. Sakot ulosmitataan myös toimeentulotuesta.
Palstapersun Jukan raiskaamisen hyväksynnän kertoo se, että tapausten repostelu täällä palstoilla loppuu siihen, kun paljastuu tekijän olevan kantasuomalainen. Ei poliittista agendaa, ei kiinnostusta raiskauksiin.

Palstapersun Jukan raiskaamisen hyväksynnän kertoo se, että tapausten repostelu täällä palstoilla loppuu siihen, kun paljastuu tekijän olevan kantasuomalainen. Ei poliittista agendaa, ei kiinnostusta raiskauksiin.
Itse te haluatte näitä muhammedeja tänne. Jukille emme voi mitään. Jokainen kusipää joka tulee tänne turvaan ja tekee rikoksia, varsinkin lastenraiskaamisia, tulisi karkoittaa samana päivänä kastroituna. Oma lapseni on saanut trauman mamujen pahoinpitelyn takia, en voi sietää näitä. Tiedän, koska sinulla ei ole huonoja kokemuksia, ja koska mitä luultavammin asut alueella, jossa näitä kusimunia ei ole, et tietenkään usko tai voi ymmärtää vihaani ja kuinka paljon ymmärrän näitä uhreja. Te olette minä minä jengiä, lisää vaan kusipäitä vai mitä?

Linkkiä lukematta totean, että naurettavia ovat tuomiot väkivaltarikoksista suomessa. Rahanhaaskausta edes käydä koko oikeusprosessia läpi kun sanktiot ovat noin hövelit.

Mistä moinen ajatus et kaikki muslimeilta kuulostavat on tänne tulleet turvapaikanhakijoina?
Onhan täällä jo syntynytkin parikin sukupolvea, joten mikä ihme se auton omistaminen on?

Ja kyllä, kovemmat tuomiot pitäisi tulla näistä rikoksista

Eli yhtään linkkiä et pystynyt esittelemään, ja tuo "raiskattu oikeasti halusikin melaa tai oli suvakki joka sietikin raiskata" olikin SINUN ajatuksesi.

Ei ihmisellä ole velvollisuutta keskustella mistään asiasta.

Esimerkki: tein aikanaan aloituksen Ruotsin sosiaalihallituksen oppaasta "Tietoa sinulle, joka olet lapsen kanssa naimisissa". Yksikään keskustelija ei paheksunut opasta tai sen sisältöä. @Echo vihjasi oppaan ulkoasun olevan johdatteleva, siitä pinnat hänelle. Tarkoittaako tämä logiikkasi mukaan sitä, että 100 % palstalaisista ("suvakit" mukaan lukien) hyväksyy lapsiavioliitot?

Yhteistyössä