V
vierailija
Vieras
Olen tapaillut ihmistä, jonka kanssa synkkaa hyvin ja joka on selkeästi ilmaissut olevansa ihastunut. Hän ihastui ennen minua. Itse olen yrittänyt viritellä jotain flirttiä ja sellaista mukaan tapaamisiin ja viesteihin, mutta toinen ei oikein lähtenyt niihin mukaan. Sitten itsekin ilmaisin suorasanaisesti, että olen ihastunut, mistä hän oli selkeästi iloinen. Mutta silti mitään flirttiä ei edelleenkään tule. Ei edes mitään sydämiä tai pusuhymiöitä, ei edes vastaukseksi jos itse laitan sellaisia. Itse kaipaisin romantiikkaa, flirttiä, vähän jotain mikä viettelisi ja saisi fiilistä nousemaan. Jotenkin tuntuu niin arkiselta ja asialliselta, ihan kuin oltaisiin siirrytty suoraan alussa jo siihen vaiheeseen, että ollaan vanha pariskunta. Tämä tuntuu siis enemmän kaverilliselta kuin romanttiselta, vaikka molemminpuolista kiinnostusta olisi.
Voiko tällainen vielä muuttua vai onko se sitten aina tätä? Onko kellään muulla ollut tällaista, millainen suhde teille sitten tuli?
Voiko tällainen vielä muuttua vai onko se sitten aina tätä? Onko kellään muulla ollut tällaista, millainen suhde teille sitten tuli?