Oulun raiskaustapaukset ärsyttää enemmän ulkomaalaisia kuin suomalaisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näin sanoo vuonna 2015 Suomeen turvapaikanhakijana tullut
Irakilainen Atatghee, 22.
Oletteko asiasta samaa mieltä? Itse uskaltaisin veikata, että hän on väärässä. Ulkomaalaiset voivat olla oman turvallisuutensa puolesta enemmän peloissaan tällä hetkellä, mutta että oikein ärsyyntyneet suomalaisia enemmän??
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005964631.html

Kertoo ehkä enemmän tilanteesta kuin moni ymmärtääkään.
Nämä "ärsyyntyneet" turvapaikanhakijat ovat lähinnä huolissaan omasta tilanteestaan ja siitä, jos Suomi ei enää haluakkaan edesauttaa heidän maassa lojumistaan.
Suomalaiset sensijaan ovat huolissaan lapsistaan ja heidän hyvinvoinnistaan.

Tuon jutun luettuani pääosin mieleen jäi ulkomaalaisten suuri huoli heihin kohdistuvasta rasismista.
Itseäni ainakin alkaa ärsyttämään se, että taas kerran yritetään keskittyä rasismiin ja ihmisten vihaan, eikä siihen mitä ne elukat tekivät ja tekevät tälläkin hetkellä monessa muussa kaupungissa/kylässä lapsille...

Tuon jutun luettuani pääosin mieleen jäi ulkomaalaisten suuri huoli heihin kohdistuvasta rasismista.
Itseäni ainakin alkaa ärsyttämään se, että taas kerran yritetään keskittyä rasismiin ja ihmisten vihaan, eikä siihen mitä ne elukat tekivät ja tekevät tälläkin hetkellä monessa muussa kaupungissa/kylässä lapsille...

Hyppäsitkö yli kohdasta jossa sanoo et teot eivät ole heidän uskonnossaan hyväksyttyjä ja rikolliset pitää tuomita?

Kyllä kai sinuakin ärsyttäisi maamiestesi käytös ja teot jos itse olisit turvapaikanhakijana, maahanmuuttajana ja itse olisitkin jo sopeutunut uuteen yhteiskuntaan, jopa opiskelemassa tai töissä. Koska leimautuminen.

Hyppäsitkö yli kohdasta jossa sanoo et teot eivät ole heidän uskonnossaan hyväksyttyjä ja rikolliset pitää tuomita?

Ikävä kyllä, näyttää kuitenkin sille, että heille 15- vuotias tyttö on aivan käypä seksileluksi.
Varmasti heidän yhteiskunnassaan on jokin edesauttava tekijä, joka tekee lasten raiskaamisesta hyväksyttävämpää, koska näitä yksittäisiä tapauksia nyt pulpahtelee jokasuunnasta. Oletko erimieltä?

Ikävä kyllä, näyttää kuitenkin sille, että heille 15- vuotias tyttö on aivan käypä seksileluksi.
Varmasti heidän yhteiskunnassaan on jokin edesauttava tekijä, joka tekee lasten raiskaamisesta hyväksyttävämpää, koska näitä yksittäisiä tapauksia nyt pulpahtelee jokasuunnasta. Oletko erimieltä?
ei heidänkään uskonnossa uskonveljen omistuksessa olevan naisen raiskaaminen ole sallittua mutta länsimaalaiset tytöt eivät kuulu kenellekään joten he ovat vapaata riistaa

Kyllä kai sinuakin ärsyttäisi maamiestesi käytös ja teot jos itse olisit turvapaikanhakijana, maahanmuuttajana ja itse olisitkin jo sopeutunut uuteen yhteiskuntaan, jopa opiskelemassa tai töissä. Koska leimautuminen.

Kertoo se kuitenkin ihmisestä aika paljon, jos päällimmäisenä painaa huoli omasta "leimautumisesta" sensijaan, että painaisi huoli raiskatuista lapsista.

• Tykkää
Reactions: Elena777
ei heidänkään uskonnossa uskonveljen omistuksessa olevan naisen raiskaaminen ole sallittua mutta länsimaalaiset tytöt eivät kuulu kenellekään joten he ovat vapaata riistaa

Totta... ja toisaaltaan, jos uskonveljen omistuksessa oleva nainen kuitenkin raiskataan, vika on yleensä naisessa ja hänet kivitetään torilla.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ai, oletko paljonkin ollut mukana muslimien toiminnassa vai perustatko väitteesi mv Halla-ahon ym puolueettomien lähteiden teksteihin?
Mä olen tutustunut koraaniin ja haditheihin, keskustellut lukuisten muslimien kanssa, sekä ulkomaalaisten että suomalaiskäännynnäisten kanssa.
Suosittelen oikeasti perehtymään aiheeseen, mitä taas mvlehteen tulee niin edelleenkään en sitä lue...Halla Aho taas on poliitikoista tällä hetkellä varmasti järkevin...voit toki olla siitäkin eri mieltä ja mielelläni haluaisin tietää ketä poliitikkoa sinä kannatat?

Niinku kristityt papit esim? Eikös he noudata just parhaiten raamatun oppeja kun koko elämänsä sille uhraavat?
En kuulu kirkkoon, mutta mielestäni katolinen kirkko on aika kaukana kristillisyydestä.
Jo ristiretkien aikaan katolilaiset käänsivät ihmisiä joko puoliväkisin tai väkisin katoliseen kirkkoon ja uskomaan paaviin, eikä jumalaan.

Yhteistyössä