V
vierailija
Vieras
Ja eikö tuommoinen vankilaan joutuminen ole jo itsessään niin järkky rangaistus rsiskatulle ni miksi siihen pitää persujen vielä lisäillä omiaan? Eikö se teistä ole tarpeeksi paha?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ainakin omasta mielestään on valtio: Islamic State in Iraq and Syria.
Persut tykkää mussutella toisten ahdingolla ja saa iloa elämään toisen ahdingosta. Yhtä väkivaltaista ja ällöttävää porukkaa ei taida olla. Siis mielestäni on ällöttävää syyllistyä rikokseen, mutta uhreilla mussuttaminen menee senkin yli.Ja eikö tuommoinen vankilaan joutuminen ole jo itsessään niin järkky rangaistus rsiskatulle ni miksi siihen pitää persujen vielä lisäillä omiaan? Eikö se teistä ole tarpeeksi paha?
Kuka suvakki on sulle näin sanonut vai keksitkö ihan itse. (Huom. retorinen kysymys. Huom. retorinen tarkoittaa, ettei siihen odoteta vastausta.)Suvakkeja ärsyttää yli kaiken kun julkisuudessa puhutaan heidän kultamussukoidensa tekemistä rikoksista. Uhreista suvakit eivät välitä pätkääkään.
Silti vaadit todisteita toisilta? Sitä paitsi vähättelet koko ajan ja yrität saada keskustelun pois raiteiltaan. Tiedät varsin hyvin, että voit etsiä itsekin todisteet esim. googlella mutta yrität vänkäillä ja kiusata AivanSamaa etsimään ne tiedot puolestasi. Laiskuutta vai osaamattomuutta, jos et kerran ilkeyttäsi tuota tee? Me elämme Suomessa tällä hetkellä sellaisia aikoja, että kaikkien pitäisi nyt lakata lapselliset koulukiusaamiset ja vetää yhtä köyttä suojellaksemme tämän maan lapsia. En ymmärrä mikä saa sinut, vieläkin, olemaan tuollainen islamin ja muslimien suojelija? Eivät ne tyypit sitä paitsi edes suojeluasi kaipaa...Mä en ole esittänyt väitteitä joita mun pitäisi todistaa. Enkä myöskään ole vähätellyt enkä valkopessyt mitään.
Kuinka moni tyttö näistä raiskatuksi on tullut raskaaksi?
Silti vaadit todisteita toisilta? Sitä paitsi vähättelet koko ajan ja yrität saada keskustelun pois raiteiltaan. Tiedät varsin hyvin, että voit etsiä itsekin todisteet esim. googlella mutta yrität vänkäillä ja kiusata AivanSamaa etsimään ne tiedot puolestasi. Laiskuutta vai osaamattomuutta, jos et kerran ilkeyttäsi tuota tee? Me elämme Suomessa tällä hetkellä sellaisia aikoja, että kaikkien pitäisi nyt lakata lapselliset koulukiusaamiset ja vetää yhtä köyttä suojellaksemme tämän maan lapsia. En ymmärrä mikä saa sinut, vieläkin, olemaan tuollainen islamin ja muslimien suojelija? Eivät ne tyypit sitä paitsi edes suojeluasi kaipaa...
Perustele millä tavalla se on väärä?No on ihan järkyttävää kyllä, mut väite et raiskattu tuomitaan kuolemaan on tällä jutullakin todistettu vääräksi.
Perustele millä tavalla se on väärä?
Se ettei juuri tuossa jutussa niin tapahtunut, onneksi, ei tarkoita etteikö niin tehtäisi islamin nimissä.
Sitä paitsi käytännössähän se on melko varmasti kuolemantuomio, koska tuomittujen naisten isät ja veljet ja mahdolliset aviomiehet ovat menettäneet naisen vuoksi kasvonsa.
Tuomiona raiskauksesta on kuolema, mutta jäikö kertomatta, että tuomiona on uhrin kuolema, ei tekijän![]()
Mä puhun nyt naisista ketkä raiskataan omissa kotimaissaan, esim. Saudi Arabiassa jne..Miksi norjalaiset, todennäköisesti kristityt perheenjäsenet sen tappais?
Luetteko te näitä tekstejä ollenkaan?
Keneltä lie kysyt, mut en äänestä koskaan. En ketään.Mä olen tutustunut koraaniin ja haditheihin, keskustellut lukuisten muslimien kanssa, sekä ulkomaalaisten että suomalaiskäännynnäisten kanssa.
En tiedä mitä merkitystä tällä asialla on, mutta ihan livenä ja netissä.Keneltä lie kysyt, mut en äänestä koskaan. En ketään.
Missä olet keskustellut käännynnäisten kanssa?
Netissä ei lasketaEn tiedä mitä merkitystä tällä asialla on, mutta ihan livenä ja netissä.
Älkääkä unohtako, että tuossa uutisessa tuomittiin myös se mies. Ylen linkki samaiseen uutiseen. Jatkakaa....Ja tästähän se kuolemantuomio juttu lähti kun kysyin faktaa väitteelle ja sain sen uutisen todisteena. Siksi sanoin et väite kumoutui uutisen vankilatuomion takia
Ei välttämättä ole sellaista tehty että kukaan raskautuisi. Raiskaussyytteen saa muistakin teoista.
Eiköhän siellä ole joka kolo ollut käytössä. Raiskaustutkimuksiin kuuluu rutiininomaisesti jälkiehkäisy ja tietysti abortin saa.
No hyvinpä tiedät mitä on tapahtunut
Puhutaampa normaaleista ihmisistäNiinku kristityt papit esim? Eikös he noudata just parhaiten raamatun oppeja kun koko elämänsä sille uhraavat?
Ei tarvitse olla kovinkaan välkky ymmärtääkseen, mitä raiskauksissa tapahtuu.
Niinkuin tapanilan jutussa?