Oulun raiskaustapaukset ärsyttää enemmän ulkomaalaisia kuin suomalaisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Netissä ei lasketa:p
Mut onko se uskonto n i i i n tärkeä osa heidän elämässä?
Tottakai lasketaan...ainiin olen puhunut myös puhelimessa muslimin kanssa...kai se sentään lasketaan?o_O

2 turkkilaista olivat ''tapamuslimeja'' heille se oli vain jotain sellasta mikä oli tullut kotikasvatuksen mukana, moskeijassa kävivät vain kun kävivät Turkissa vanhempiensa luona.
Loput ketä tunnen, et tarvitse tietää lukuja ne ei sinulle käsittääkseni sentään kuulu, ovat uskontoaan harjoittavia.

Tottakai lasketaan...ainiin olen puhunut myös puhelimessa muslimin kanssa...kai se sentään lasketaan?o_O

2 turkkilaista olivat ''tapamuslimeja'' heille se oli vain jotain sellasta mikä oli tullut kotikasvatuksen mukana, moskeijassa kävivät vain kun kävivät Turkissa vanhempiensa luona.
Loput ketä tunnen, et tarvitse tietää lukuja ne ei sinulle käsittääkseni sentään kuulu, ovat uskontoaan harjoittavia.

OK. Oletko muistanut kertoa heille niistä viinirypäleistä?

Voi v*ttu

Tämä ketju oli liikaa, poistettiin :mad:

MV: Jo riittää!!! Missä viipyvät mielenosoitukset muslimitaustaisten pedariraiskareiden uhrien puolesta?
Julkaistu 14.01.2019 13:17, 3088 lukukertaa

Vuonna 2016 järjestettiin Peli poikki-mielenosoitus Asema-aukiolla pattiinsa saaneen ja sairaalasta huumeita käyttämään karanneen nistin muistoksi. Miksi nyt samoille tahoille ei kelpaa järjestää Helsingissä tai Oulussa Jo riittää!!! -mielenosoitusta.

Voi v*ttu

Tämä ketju oli liikaa, poistettiin :mad:

MV: Jo riittää!!! Missä viipyvät mielenosoitukset muslimitaustaisten pedariraiskareiden uhrien puolesta?
Julkaistu 14.01.2019 13:17, 3088 lukukertaa

Vuonna 2016 järjestettiin Peli poikki-mielenosoitus Asema-aukiolla pattiinsa saaneen ja sairaalasta huumeita käyttämään karanneen nistin muistoksi. Miksi nyt samoille tahoille ei kelpaa järjestää Helsingissä tai Oulussa Jo riittää!!! -mielenosoitusta.

Eikö rasset ite osaa?

Eiköhän tässä käy niin että aletaan kiirehtiä mamujen kansalaisuushakemuksia jotta vuoden kahden päästä voidaankin puhua SUOMALAISISTA groomingjengeistä, ja umpityhmä kansa on tyytyväinen.

Mä mielummin itse teen asioita kuin meen miekkariin, tulihenkilönä luulen saavani enemmän aikaan joten mielummin sihen uhraan aikani
No mutta sepä hienoa, paljonko se sun tukihenkilönä oleminen on vähentänyt maahanmuuttajien tekemiä seksuaalirikoksia tai rikoksia ylipäätään?

No silti tuomio tuli raiskauksesta, ja kun uhrina on lapsi se nimike tulee vielä helpommin.

Ei tule, raiskaus on raiskaus. Jos ei kyse on lapsen kohdalla raiskauksesta, niin sitten kyseessä on seksuaalinen hyväksikäyttö.

Olet näköjään tyhmä. En keskustele tyhmien kanssa.
Meitä on monta täällä, joten mene nukkumaan vaikka.
"...että Cabernet Sauvignon on Cabernet Francin sekä Sauvignon Blancin risteytys (tapahtunut todennäköisesti luonnollisesti 1700-luvun alkupuolella)! DNA-tutkimus paljasti samalla, että Cabernet Sauvignon on Merlot’n ”puolisisarus” sekä Chenin Blancin ”veljenpoika”. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun jonkin klassisen lajikkeen vanhemmat pystyttiin todistamaan, ja tulos oli yllätys koko viinimaailmalle. Vaikka nimitys Cabernet Sauvignon johtuikin yhtäläisyyksistä Sauvignon Blancin lehtien kanssa, kukaan ei ollut uskonut, että tummalla lajikkeella voisi olla vaalea vanhempi. Tulos selittikin eteläisessä Australiassa aiemmin tapahtuneita mutaatioita, joiden seurauksena syntynyt lajike oli alkanut kantaa valkoisia rypäleitä!" - täältä tuo -

(Mansikoissakin on valkoisia rypälelajikkeita ja niiden etu on siinä, etteivät linnut niitä ymmärrä syötäviksi ollenkaan, jäävät rauhaan:D

Yhteistyössä