Mitähän tämä mies oikein meinaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja kenties ne, jotka haluavat säännöllisesti seksiä puolisonsa kanssa, eivät edes lähde moisille komennuksille. Arvovalintoja.
No ihmisiä on toki erilaisia.
Vaikea kuvitella, että itse jättäisin jonkun vaikka puolen vuoden unelmatyön ottamatta, koska en kestäisi erossa puolisostani. Jotenkin tuntuu, että aika heikolla pohjalla suhde, jos ei puolta vuotta kestäisi erossa.
Ja en kyllä haluaisi, että mies jättäisi jonkun megahienon tilaisuuden käyttämättä ihan vain siksi, että pitäisi olla joka ilta tyydyttämässä halujani :p

Vaikea kuvitella, että itse jättäisin jonkun vaikka puolen vuoden unelmatyön ottamatta, koska en kestäisi erossa puolisostani. Jotenkin tuntuu, että aika heikolla pohjalla suhde, jos ei puolta vuotta kestäisi erossa.
Ja en kyllä haluaisi, että mies jättäisi jonkun megahienon tilaisuuden käyttämättä ihan vain siksi, että pitäisi olla joka ilta tyydyttämässä halujani :p

Nii-i. Arvovalintoja.

Sä tykkäät duunista ja mä tykkään mun miehestä ja seksistä.

Tosin, ei mekään aiemmin ihan näin tiiviisti yhdessä oltu. Se, kun on viikonpäivät epävarma siitä, montako päivää vielä saan elää, muutti kai meitä molempia.

Vähättelet itseäsi. Sehän on megahieno tilaisuus, että saa olla tyydyttämässä halujasi vaikka joka ilta. Ei sekään ole mikään itsestäänselvyys:D

Vähättelet itseäsi. Sehän on megahieno tilaisuus, että saa olla tyydyttämässä halujasi vaikka joka ilta. Ei sekään ole mikään itsestäänselvyys:D
Onhan meitä erilaisia. Jotkut kaipaavat välitöntä nautintoa ja jotkut ovat valmiita nautiskelemaan odottamisesta. Toiset haluavat hellyyttä heti jollain tietyllä tapaa, nauttien siitä ja jotkut hakevat elämäänsä tyydytystä toisella tapaa, kun eivät nautiskele siitä toisesta.

Yhteistyössä