Saudi-Arabia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen 17v poika ja olen miettinyt että haluaisin muuttaa Saudi-Arabiaan en nyt ehkä loppuelämäksi mutta vaikka ihan vain muutamaksi vuodeksi mutta minua huolettaa rikollisuus siellä. Onko Saudi-Arabiassa turvallista kävellä kaduilla?Tarvitseeko osata arabiaa vai pärjääkö englannilla? Onko helppo saada töitä ja syrjitäänkö minua siellä koska en ole islamuskoinen? Islam on myös aina kiinnostanut minua.

Saudi-Arabia on nykyään hyvin liberaalisti homoseksualisoitunut kansakunta, joten elämääsi helpottaa huomattavasti, jos olet homo- tai biseksuaali tai ainakin näyttelet olevasi. Toivottavat mielellään kaikki homomyönteiset ihmiset avosylin vastaan.

Saudi-Arabia on nykyään hyvin liberaalisti homoseksualisoitunut kansakunta, joten elämääsi helpottaa huomattavasti, jos olet homo- tai biseksuaali tai ainakin näyttelet olevasi. Toivottavat mielellään kaikki homomyönteiset ihmiset avosylin vastaan.
ÄLÄ AP USKO TÄTÄ PASKAA!!!
Nigeriassa, Iranissa, Mauritaniassa, Arabiemiraateissa ja SAUDI-ARABIASSA saa kuolemantuomion homona olemisesta