Whatta...???Minäkin. Käyttäisin sitä lasten katseluun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Whatta...???Minäkin. Käyttäisin sitä lasten katseluun.
Ei mutta niin oon kuullutSulla on vankka kokemus siltä saralta?![]()
Mä veikkaan et kun meet jonkun pienen yksityisen klinikan tiskille ja isket tarpeeksi rahaa pöytään ja sanot haluavasi röntgen katseen niin kyl ne sulle sellasen leikkaa, eriasia on sit se katseen toimivuusEikös siellä tehdä vaan isoja tissejä ja botoxhuulia?![]()
No mulla on tällä hetkellä tilillä 3 euroa...kuinkahan isot ryntäät tuolla summalla saisMä veikkaan et kun meet jonkun pienen yksityisen klinikan tiskille ja isket tarpeeksi rahaa pöytään ja sanot haluavasi röntgen katseen niin kyl ne sulle sellasen leikkaa, eriasia on sit se katseen toimivuus
Ja firman olemassa olo leikkauksen jälkeen![]()
No mulla on tällä hetkellä tilillä 3 euroa...kuinkahan isot ryntäät tuolla summalla sais![]()
Ai sä meinaat sittenkin tissejäs leikelläNo mulla on tällä hetkellä tilillä 3 euroa...kuinkahan isot ryntäät tuolla summalla sais![]()
Ei kai nyssentään?Pienentäisivät sun tisuja![]()
Juu eiAi sä meinaat sittenkin tissejäs leikelläSaiskohan sillä hinnalla vasenta nänniä puoli senttiä leveemmäksi ja 2cm ylös päin ja oikeeta nänniä sentin leveemmäksi ja 3cm kohti kainaloa? Veikkaisin
![]()
Kiva, että täällä saadaan huumoria revittyä näin oksettavasta asiasta.
Sen mitä olen käsittänyt niin päätekijästä oli kirjoitettu joko ILssä tai ISssä että hän oli ''hyvin integroitunut Suomeen'' kunnes se tekstiosa oli poistettu....joten en nyt ihan allekirjoita heti tuota kantis lausetta.Tottakai kun kantikset kyseessä niin ei niin välii
Ai sustako ne (NE) puhuu?![]()
Ei oleNo eih. Sullahan ne kiikarit oli jemmassa
![]()
Sen mitä olen käsittänyt niin päätekijästä oli kirjoitettu joko ILssä tai ISssä että hän oli ''hyvin integroitunut Suomeen'' kunnes se tekstiosa oli poistettu....joten en nyt ihan allekirjoita heti tuota kantis lausetta.
Sen mitä olen käsittänyt niin päätekijästä oli kirjoitettu joko ILssä tai ISssä että hän oli ''hyvin integroitunut Suomeen'' kunnes se tekstiosa oli poistettu....joten en nyt ihan allekirjoita heti tuota kantis lausetta.
Höpö höpö. Ei tässä viestiketjussa ole lasten hyväksikäytöstä laskettu leikkiä, vaan rintaleikkauksesta ja aikuisen miehen munasillaan juoksusta.https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bf4537ad-3bb0-4e82-8fd5-8bd25e7b7979
Rukoileva ja Jeesukseen uskova mies. Täälläkin lyötiin viestiketju heti huumoriksi kun alkoi liipata liian läheltä. Kuka teistä on hänen suojelijansa?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bf4537ad-3bb0-4e82-8fd5-8bd25e7b7979
Rukoileva ja Jeesukseen uskova mies. Täälläkin lyötiin viestiketju heti huumoriksi kun alkoi liipata liian läheltä. Kuka teistä on hänen suojelijansa?
Täytyy kyllä sanoa että toi Visa Marttila on kyllä muutoinki erityisen tyhmä uskovaksi, pedariuden lisäksi: kuka seurakunnan vastuuhenkilö kattelee ja harrastaa okkulttisia juttuja? Opillisesti pahinta mitä kristitty voi harrastaa?
Ei kukaan lasten hyväksikäytöstä oo huumoria vetänyt.
Ytimessä olet. Yleensä uskikset jollain jeesus jutuilla selittävät kaikki hörhöilynsä.Normi uskis. Tekopyhä paska joka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella