Mihin reisien rasvaimuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija_93
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija_93

Vieras
Eli olen 163cm 54kg nuori nainen, ylävartalo xs, jenkkakahvoista alkaa vähän levetä, lantioiden kohdalla kuopat ja sitten lähtee jäätävät reidet, joiden vuoksi vaatettaminen aivan tuskaa (kun reisistä ok niin vyötärö tiukka, tiukat mekot bannassa jne.). Lyhyet jalat vielä niin näyttää siltä kuin mun takamus olisi polvien yläpuolella (vähän liioitellusti).

Eli onko kokemusta reisien rasvaimusta, missä kävit, mitä maksoi, kuka leikkasi, mikä tekniikka (bodytite ym.), oletko tyytyväinen, kuinka kauan kesti toipua jne...? Tai oletko kuullut muiden kokemuksista, esim. mihin ei ainakaan kannata mennä jne? Turun suunnalla asun, mutta Hesaan voin lähteä tämän vuoksi. Viroon en mielellään.

Ei moraalisaarnaa kiitos, liikunnat ja terveellisemmät ruokavaliot on koitettu, niillä laihtuu kyllä sen pari kiloa, mutta vartalon malli ei muutu.

Minulta leikattiin reidet, vatsa ja kyljet. Todella iso leikkaus kerralla.
Sairaala Tilkka Helsingissä, lääkäri Hilkka Peltoniemi. Alan johtavia lääkäreitä, todella miellyttävä myös ihmisenä. Hänen vastaanotollaan kannattaa käydä kyselemässä tekniikkaa, hintaa ja mitä voisi tehdä ja sitten rauhassa kotona miettiä, haluaako leikkausta.

En edes muista tarkkaa hintaa (yli 10 000 euroa joka tapauksessa), tästä on jo viitisen vuotta aikaa. (Hinta muodostuu: vastaanottokäynti +leikkaus +kropan tukitekstiili ja tukisukat +jälkitarkastus). Mutta ota huomioon, että minulla oli iso leikkaus. Jos sinulle riittää vain reisien leikkaus niin toipuminen on nopeampaa ja hinta huomattavasti pienempi.

Olin aivan järkyttävän kipeä, mutta se johtui paljolti siitä, ettei kroppani sietänyt lääkärin määräämiä tehokkaita kipulääkkeitä vaan jouduin käyttämään lieviä kipulääkkeitä.
Olin kuusi viikkoa poissa töistä (olen fyysisessä työssä, jossa joutuu nostamaan painavia tavaroita, konttorityöhön olisi voinut palata nopeammin), toipuminen oli yllättävän hidasta. Pikkuhiljaa olo vahvistui. Tuntui, että vasta vuoden kuluttua leikkauksesta olin jälleen "omassa kropassani" eikä missään enää tuntunut leikkaus.

Voin suositella! Nyt menee housut kuin housut jalkaan. Vatsasta lähti "rengas" jota ei saanut millään jumpalla pois.

Lakkaa käymästä Hesburgerissa ja liikuta persettä muutenkin kuin sohvan ja jääkaapin väliä. Ei se rakettitiedettä ole, mutta vaivaa pitää nähdä ja hien valua.

Lakkaa käymästä Hesburgerissa ja liikuta persettä muutenkin kuin sohvan ja jääkaapin väliä. Ei se rakettitiedettä ole, mutta vaivaa pitää nähdä ja hien valua.

No minäpä liikutin tuossa useamman kuukauden ajan 3-4 kertaa viikossa salilla (1,5-2h treeni) ja reidet vaan kasvoi... Juuri tätä moraalisaarnaa en kaipaisi, koska ihan personal treineriltäkin sain vastauksen et kropan malli ei liikkumalla muutu.

Joo ei kropan malli muutu. Päärynävartaloisella tulee aina olemaan päärynävartalo painoindeksistä huolimatta. Heitän tähän vaihtoehdon reisien rasvaimulle: silikonirinnat. Riippuu tietysti ihan täysin yksilöstä, mutta joskus ison alaosan saa näyttämään oikein hyvältä isontamalla yläosaa.

Joo ei kropan malli muutu. Päärynävartaloisella tulee aina olemaan päärynävartalo painoindeksistä huolimatta. Heitän tähän vaihtoehdon reisien rasvaimulle: silikonirinnat. Riippuu tietysti ihan täysin yksilöstä, mutta joskus ison alaosan saa näyttämään oikein hyvältä isontamalla yläosaa.

Ap tässä, mun rinnat on 65D/DD, kaikki ne nähneet kehuu niitä ja on kysytty onko silarit niin en kyllä viitsi niihin koskea ongelma on siinä, että selkä on suhteessa pitkä ja jalat lyhyet, sitten kun on tuota jenkkakahvaa myös niin se linja ns. katkeaa ja reidet eivät jatku sitä linjaa myöten vaan alkavat suhteessa alempaa, jolloin jalat näyttää entistä lyhyemmiltä ja lantion kohdalla näyttää olevan semmoinen ärsyttävä kuoppa, joka vaikeuttaa myös pukeutumista :( Että ei ehkä sekään niin haittaa jos alaosa suhteessa vähän isompi mutta kun se rasva kertyy niin vaikeisiin kohtiin vaatetuksen suhteen.

Jos ap:lla on lihaksikkaat reidet ja peppu salilla käymisestä, niin tuskin se rasvaimu mitään auttaa.

Silloin kun jaksoin vielä treenailla niin reisiin tosiaan tuli pari senttiä, mutta kyllä se rasva siellä silti säilyy, vaikka vähenee. Varmasti geeneistä kiinni, mulla on suhteessa selkeesti enemmän rasvasoluja reisissä kuin naisilla ehkä normaalisti, joten sen rasvan pois saaminen vaatii enemmän. En vaan voi sillä mittakaavalla laihduttaa, koska yläkroppa laihtuu samassa suhteessa ja en halua näyttää anorektikolta, kun yläkroppa on muutenkin jo xs. Paikallisestihan ei pysty laihduttamaan, vaan pelkkiin reisiin keskittyminen laihduttaa yleisvaltaisesti myös muuta kroppaa.

Yhteistyössä