T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt totaalinen jumi muutamaan kohtaan, osaisiko joku antaa vinkkejä mistä löytyy ja mihin liittyy.
LIITTOVALTIO: Bu Ai se pitkä jatko.
KOTI: oikealle alas menevä 8 kirjaiminen.
SANONTA: Ilm 12 kirjaiminen.
NUKKEKOTI: Kom 12 kirjaiminen.
LEENA LEHTOLAINEN: Vap 5 8.
Nuo siis enää jälkellä ja ei mitään uutta ole pariin päivään keksinyt.
Toivottavasti jelppasiNyt totaalinen jumi muutamaan kohtaan, osaisiko joku antaa vinkkejä mistä löytyy ja mihin liittyy.
LIITTOVALTIO: Bu Ai se pitkä jatko. on se espanjankielinen nimi
KOTI: oikealle alas menevä 8 kirjaiminen. html-taidot tarpeen tämän väsäämisessä
SANONTA: Ilm 12 kirjaiminen. se+taito
NUKKEKOTI: Kom 12 kirjaiminen. se+sarja
LEENA LEHTOLAINEN: Vap 5 8. on radiokunnelma, yhteen kuukauteen liittyy
Nuo siis enää jälkellä ja ei mitään uutta ole pariin päivään keksinyt.
se on kotisivuJelppasi, kiitos lamppus, mutta tuo koti ei kyllä aukea itselle, ei edes tuolla vinkillä![]()
Sori, mutta kun olin tuota samaa jo aiemminkin vinkannut eikä natsannut, niin panin suoran vastauksen. Itse olen huvikseni (koukkuun kun jäin) tehnyt noita vanhoja relaatioita. Näiden ketjujen ansiosta suurin osa on tullut täyteen. Muutama on jäänyt yhtä vaille, koska ainoa vinkki on ollut "löytyy wikistä". Ei muuten löydy parin vuoden jälkeenKiitos lamppuEn olisi sitä valmista sanaa tarvinnut, olisin sitä hetken voinut pureskella, mutta en valita sain kerrankin relaation valmiiksi.
Tosin oma kone lakosi ja nyt se on tyhjä uudestaan, tein sitten yövuorossa työkoneella tämän uudestaan.
Taas minä jälkijunassa ratkon näitä sairaslomalla, tämä ois melkein valmis.
Iskelmä:
Maj Karma 5+7
Radio Rock 6
HIMYM:
Barney Stinson 3+8
Eliel Saarinen 8
Leena Lehtolainen
pääsanasta väliviivallinen 13 ja 10
pojat 8+6
Tän keskustelun oon lukenut useampaan kertaan ja Wikiä oon tavannut suomeksi ja enkuksi. Vissiin en kuitenkaan tarpeeksi.
Auttaisko nämä?Taas minä jälkijunassa ratkon näitä sairaslomalla, tämä ois melkein valmis.
Iskelmä:
Maj Karma 5+7 suomalainen yhtyess, goottirock
Radio Rock 6 kun saat tuon yhtyeen niin saat tämän
HIMYM:
Barney Stinson 3+8 sarjan 5 kauden 8 jakso
Eliel Saarinen 8 huvila Kirkkonummella
Leena Lehtolainen
pääsanasta väliviivallinen 13 ja 10
pojat 8+6
Tän keskustelun oon lukenut useampaan kertaan ja Wikiä oon tavannut suomeksi ja enkuksi. Vissiin en kuitenkaan tarpeeksi.
sen kuluminen auttaa parantamaan haavatKysynpä taas
SANONTA - 4-8-6 - vinkkinä surun kohtaamista ja miten haavat hoidetaan . Ei kyllä kohdannut tätä mummaa .
Kiitossen kuluminen auttaa parantamaan haavat![]()
Puutteet joihin en löytänyt apua.
Leijona pääsanasta 9 ylävasemmalle ja siitä 5 (saan varmaan edellisestä) Lin 7 (ehkäaukeaa, jos saisin vastasanan)
Koti: Kotite 12 (onko biisi? Kaikkia olen mielestäni kokeillut)