V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä rullia?Oi!Ois herkkua!
Mutta lounaaksi vähähiilihydraattisia rullia kana-sipuli-paprikatäytteellä ja päivällinen taitaa tekeytyä grillissä kunhan ehditään mökille.
Mitä rullia?
Minä söin eilen tämän grillikauden ensimmäisen grillimakkaran mökillä. ai että maistui hyvältä ulkoilmassa, auringonpaisteessa![]()
Oho.. enpä ole moisista rullista kuullutkaan. täyte kuulostaa kyllä herkulliselta.Pohja tehdään uunipellille jogurtista, kananmunista, psylliumista ja suolasta. Leikataan paloiksi ja kääritään täytteen kera rulliksi.
Pohja tehdään uunipellille jogurtista, kananmunista, psylliumista ja suolasta. Leikataan paloiksi ja kääritään täytteen kera rulliksi.
Oho.. enpä ole moisista rullista kuullutkaan. täyte kuulostaa kyllä herkulliselta.![]()
Kuulostaa hyvältä.Oisko aineksien määrää ?
Aivan kaamea toi pohja! Älkää vaan kokeilko!
Niljakas. Mauton.
Aivan kaamea toi pohja! Älkää vaan kokeilko!
Niljakas. Mauton.
Äh,harmi juttu![]()
Miksi et itse tee munakasrullaa vaan sitä ällöä niljakastaTee ihan tavallinen munakasrulla, vaikka gluteeniton versio.
Taatusti parempaa!
(pojat kyllä söivät ton mun tekeleeni jo, eivät edes valittaneet)
Miksi et itse tee munakasrullaa vaan sitä ällöä niljakasta
Olihan kananmunaa siinä ällöniljakkaassakin...Noku hiilihydraatit.
Enkä kyllä toiste tee!![]()
Olihan kananmunaa siinä ällöniljakkaassakin...
tee valkuaisesta joku sotkurulla.
Niin kun sanoit ettet voi tehdä kananmunarullaa kun siinä on hiilihydraattia. niin onhan siinä psyllium-munasotkussakin hiilihydrattia eli munaa.Jaa täh.
Psyllium se oli mikä teki siitä kaameaa.
Niin kun sanoit ettet voi tehdä kananmunarullaa kun siinä on hiilihydraattia. niin onhan siinä psyllium-munasotkussakin hiilihydrattia eli munaa.
Voi valkuaisesta paistaa tasaisen letun ja kääriä sen sitten rullallehttps://www.valio.fi/reseptit/munak...VzY2yCh3O9QYKEAAYAiAAEgJ38vD_BwE&gclsrc=aw.ds
Munakasrullan ongelma ei ole muna vaan vehnäjauhot.
Psylliumi ???Pohja tehdään uunipellille jogurtista, kananmunista, psylliumista ja suolasta. Leikataan paloiksi ja kääritään täytteen kera rulliksi.
No oisin voinut arvataAivan kaamea toi pohja! Älkää vaan kokeilko!
Niljakas. Mauton.
No oisin voinut arvata
Jos tuotteen nimi on psylliumi, ei siitä voi mitään ihan älyttömän hyvää voi tulla![]()